Gå til innhold

Ensom påske

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

Gruer meg så fælt til påske. Skal være helt alene fra skjærtorsdag og en uke frem. Kjenner ingen her hvor vi bor. (nyinnflyttet) Det kan bli noen laaange helligdager...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

7

• mariaflyfly

2

• amerikafareren

2

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2
Skrevet

kjøp inn masse sladreblader, kryssord, påskekrim, godteri og kos deg glugg i hjel. Følg med på krimseriene de skal sende på tv.

Hvis du har familie og venner kan du jo ta turer til dem.

Skrevet

Sett fyr på huset, så kommer i hvert fall brannvesenet.

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

kjøp inn masse sladreblader, kryssord, påskekrim, godteri og kos deg glugg i hjel. Følg med på krimseriene de skal sende på tv.

Hvis du har familie og venner kan du jo ta turer til dem.

Ja, jeg skulle egentlig hjem til foreldrene mine, men nå har de reist på ferie.

Jeg har verken familie eller venner her hvor jeg bor. Det hadde hjulpet masse med en tur på kafe eller på kino sammen med noen venninner, men alle bor mange, mange mil unna. Håper at jeg får noen venner her snart. Kjenner noen på skolen, men føler at jeg trenger meg på hvis jeg spør dem. De er opptatt med mann og barn.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Misunner deg de laaange helligdagane jeg.Er så mange travle dager ellers.

Bruk fantasien,så går nok dagene.Gå tur,bøker, god mat osv.osv.

Ha en god påske!

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

Misunner deg de laaange helligdagane jeg.Er så mange travle dager ellers.

Bruk fantasien,så går nok dagene.Gå tur,bøker, god mat osv.osv.

Ha en god påske!

Ja, det er mange som sier at de misunner meg. Jeg skal selvfølgelig prøve og kose meg så godt jeg kan. Jeg er mye alene ellers også, men når alle butikkene er stengt, så kan dagene bli litt vel lange.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Ja, det er mange som sier at de misunner meg. Jeg skal selvfølgelig prøve og kose meg så godt jeg kan. Jeg er mye alene ellers også, men når alle butikkene er stengt, så kan dagene bli litt vel lange.

Forstår deg veldig godt!Og ofte lettere sagt enn gjort det jeg skrev.Og når butikkene stenger så blir det sikkert litt spesiellt når en er alene.

Er alene jeg og,men er så trøtt og sliten akkurat nå at jeg skal nyte hvert ledig sekund og kose meg i mitt eget selskap ,og høre på god musikk forresten.

Ønsker deg alt godt,lykke til!

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

Forstår deg veldig godt!Og ofte lettere sagt enn gjort det jeg skrev.Og når butikkene stenger så blir det sikkert litt spesiellt når en er alene.

Er alene jeg og,men er så trøtt og sliten akkurat nå at jeg skal nyte hvert ledig sekund og kose meg i mitt eget selskap ,og høre på god musikk forresten.

Ønsker deg alt godt,lykke til!

Tusen takk for gode ord! God Påske!

Gjest mirakel*2
Skrevet

Jeg har verken familie eller venner her hvor jeg bor. Det hadde hjulpet masse med en tur på kafe eller på kino sammen med noen venninner, men alle bor mange, mange mil unna. Håper at jeg får noen venner her snart. Kjenner noen på skolen, men føler at jeg trenger meg på hvis jeg spør dem. De er opptatt med mann og barn.

hvis foreldrene dine bor i nærheten av dine venner kan du jo spørre om å få låne huset i påsken. Sikkert godt å komme seg bort litt også.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Sett opp en lapp på butikken med "felles kinobesøk og så går vi på XX pub etterpå" el.l. "arrangeres for alle som er uten familie i påsken", med påmelding til en litt anonym epostadresse, og så sender du ut info osv...

...bare en tanke...

Gjest carrrie
Skrevet

Kjøp inn masse god mat og dvd-boksen med alle Sex and the city-episodene (kr 799 på Platekompantiet). da får du en fin påske, og tiden kommer til å fly! :)

Skrevet

Du skriver "her vi bor", og da antar jeg at du ikke bor alene. I så fall er det vel ingen ting i veien for å pakke tursekken og dra ut en dag det er finvær? Tenn bål og grill pølser, stå på ski hvis det fremdeles er snø, slapp av og kos dere!

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

Du skriver "her vi bor", og da antar jeg at du ikke bor alene. I så fall er det vel ingen ting i veien for å pakke tursekken og dra ut en dag det er finvær? Tenn bål og grill pølser, stå på ski hvis det fremdeles er snø, slapp av og kos dere!

Neida, bor sammen med min kjære, men han skal ikke være hjemme. Han må jobbe. Men takk for tips. Kanskje jeg tar meg en skogstur alene.

Skrevet

Se en god film, les blader, kos deg med en god bok. Gå en tur. Ta deg en tur på kino. Det er mye å finne på :-)

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

Sett opp en lapp på butikken med "felles kinobesøk og så går vi på XX pub etterpå" el.l. "arrangeres for alle som er uten familie i påsken", med påmelding til en litt anonym epostadresse, og så sender du ut info osv...

...bare en tanke...

Hmm.. Ja, det var ingen dum ide. Kanskje litt skummelt, men... Takk for tips!

Gjest anonym i kveld...
Skrevet

hvis foreldrene dine bor i nærheten av dine venner kan du jo spørre om å få låne huset i påsken. Sikkert godt å komme seg bort litt også.

Ja, det skal jeg vurdere. Har gjort det ved andre lignende anledinger, men føler av og til at jeg flykter herfra. Det er her jeg skal bo og jeg bør prøve og trives her. Men det er vel kanskje det det blir til. Tusen takk for innspill.

Gjest dina2
Skrevet

Kjøp inn masse god mat og dvd-boksen med alle Sex and the city-episodene (kr 799 på Platekompantiet). da får du en fin påske, og tiden kommer til å fly! :)

Godt tips:) har hele serien og den er bare dødsbra, koser meg også maks med den.

Gjest dina2
Skrevet

Var selv alene stortsett hele påsken ifjor, skal si jeg fikk gjort mye husarbeid siden det var stygt vær.

Så også noen filmer på dvd. I år har jeg jentungen og kjæresten sammen med meg, håper på godt vær for i år vil jeg gå på ski.

Lykk

Gjest carrrie
Skrevet

Godt tips:) har hele serien og den er bare dødsbra, koser meg også maks med den.

Godt å høre at vi er flere. Jeg blir aldri lei! :)

Gjest All alone
Skrevet

Hvor gammel og i hvilken by? Er ei til som muligens må bli her i byen pga flystreiken..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...