cecily Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Er det masete eller ikke masete å spørre gynekologen jeg gikk til utredning om jeg kan få en ul i uke 13? Jeg var jo på tidlig ul 7+2 og da banket hjertet og småen var akkurat så stor som forventet. Har ikke blødd, spottet, eller hatt smerter, men har ikke så mange symptomer annet enn tørste, stikninger i magen og lette bekkenproblemer. Men så kverner det rundt tanker om ma.... noen som vil si at jeg er hysterisk og at det bare er masete å høre om ul, eller er det lurt? Ved sa så vet en jo med en gang at det skjer noe, men ved den ekle ma-en så kan jeg jo bli lurt i flere uker. 0 Siter
simane Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det skader uansett ikke å spørre. Mitt inntrykk er at de som har gjennomgått IVF får ekstra oppfølging. Dersom legen ikke vil gi deg det kan det kanskje være verd pengene å betale for det selv. Jeg gjorde det i uke 13 og i uke 27. Det er ikke noe særlig å gå og bekymre seg. 0 Siter
cecily Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Det skader uansett ikke å spørre. Mitt inntrykk er at de som har gjennomgått IVF får ekstra oppfølging. Dersom legen ikke vil gi deg det kan det kanskje være verd pengene å betale for det selv. Jeg gjorde det i uke 13 og i uke 27. Det er ikke noe særlig å gå og bekymre seg. Flere argumenter enn det trengte jeg ikke ;-) Tusen takk. c",) Jeg har avtalt med henne at jeg skal komme i uke 28, 32 og 36 - så det er kanskje håp om at hun sier ja. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg syns absolutt du kan ringe og spørre. Hadde selv UL ved hver kontroll, og syns det var utrolig deilig. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Enig med simane. Jeg gikk uansett til en privat i uke 12 for å sjekke for diverse greier, downs og sånn.. Hadde også veldig angst for ma, særlig da symptomene plutselig ga seg rundt uke 12. Men det er jo helt vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.