Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det masete eller ikke masete å spørre gynekologen jeg gikk til utredning om jeg kan få en ul i uke 13?

Jeg var jo på tidlig ul 7+2 og da banket hjertet og småen var akkurat så stor som forventet.

Har ikke blødd, spottet, eller hatt smerter, men har ikke så mange symptomer annet enn tørste, stikninger i magen og lette bekkenproblemer.

Men så kverner det rundt tanker om ma.... noen som vil si at jeg er hysterisk og at det bare er masete å høre om ul, eller er det lurt? Ved sa så vet en jo med en gang at det skjer noe, men ved den ekle ma-en så kan jeg jo bli lurt i flere uker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225881-be-om-ekstra-ul-i-uke-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skader uansett ikke å spørre. Mitt inntrykk er at de som har gjennomgått IVF får ekstra oppfølging.

Dersom legen ikke vil gi deg det kan det kanskje være verd pengene å betale for det selv. Jeg gjorde det i uke 13 og i uke 27. Det er ikke noe særlig å gå og bekymre seg.

Det skader uansett ikke å spørre. Mitt inntrykk er at de som har gjennomgått IVF får ekstra oppfølging.

Dersom legen ikke vil gi deg det kan det kanskje være verd pengene å betale for det selv. Jeg gjorde det i uke 13 og i uke 27. Det er ikke noe særlig å gå og bekymre seg.

Flere argumenter enn det trengte jeg ikke ;-) Tusen takk. c",)

Jeg har avtalt med henne at jeg skal komme i uke 28, 32 og 36 - så det er kanskje håp om at hun sier ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...