Gå til innhold

nok en gang går guttene før meg......

Anbefalte innlegg

Gjest nok en gang..............

Ble så lei meg i dag.

I påsken kommer vennene mine hjem på påskeferie.

Alle de som kommer hjem hit til Nord- Norge av mine venner er samboere. Og det er for all del koselig for de...

For ca 2 uker siden planla vi jentene at vi skulle finne på noe gøy på påskeaften. Vi ville lage god mat sammen og drikke litt før vi skulle ta oss en tur på byen. Vi ble da enige om at det bare skulle være jenter.

Denne planen var grei og jeg gledet meg kjeme masse til å ut på byen og se om det var noen "kjekkasser" der. ER spes. en jeg har kikket på over lengre tid. De andre jentene har også snakket mye om dette og sagt at de gleda seg de og.

Men så..... Nå vil de plutselig finne på noe annet. For nå har de funnet ut at alle mannfolk skal også være med. De vil heller gå på kino og ta en tidlig kveld sammen med sin partner.

Og der står da jeg alene.

De tenker ikke på at jeg gleda meg til denne kvelden for uansett hva de skal gjøre den kvelden så har de det bra. For de har enten venner eller en partner og tilbringe tiden sammen med.

Er jo aldri noen av mine venner som vil være med ut på byen.Kan være det hender 2 ganger i løpet av et halvt år.

Me samtidig klager og syter de over at jeg ikke har noen kjærste.

De sier jeg må gå ut mer og treffe en gutt på byen,men hvordan skal jeg klare det når vennene mine ikke vil finne på noe særlig når det gjelder å gå ut.

ER ikke første gang de faller tilbake på guttene sine etter at vi jentene har planlagt noe koselig,

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• mil1365380270

10

• tonie

5

• Clue1365380406

5

Det er litt dårlig gjort, først å avtale at dere skal være sammen og så trekke seg. På den annen side er det ingen andre jeg vil dele slike dager med enn kjæresten min så jeg kan skjønne dem også.

Og du kan virkelig ikke si at det er dine venninners skyld at du ikke har kjæreste fordi de ikke vil gå ut på byen så ofte som deg!

Gjest nøffnøff

spørmålet er vel heller: hva ville du gjort hvis du hadde kjæreste selv? skjønner at du synes det er kjedelig, men du sier jo at du vil på byen mest fordi det er en fyr du har kikka litt på. så egentlig tenker du kanskje mest på deg selv du også? de vil være hjemme med kjæresten, du vil ut å kikke på denne gutten.

skjønner?

selv går jeg masse på byen med venninner uten kjæresten, men med en gang de får seg en selv hører jeg omtrent ikke ett pip fra dem..:)

Gjest ikke rart det da

Selvsagt vil man da heller gjøre noe sammen både gutter og jenter, det må du da forstå? Det er da ikke noe gøy for dem å måtte være med deg på byen bare for at DU skal sjekke gutter? De HAR jo kjærester. Kunne dere ikke gått ut alle sammen da? Guttene også, så kunne jo du sjekket mens de koste seg sammen?

Eller hva med at du greide å finne deg en kjæreste alene? Uten deres hjelp? Eller finne deg noen single venninner.

Man synes ikke single greier er like morsomme mer når man er i et par. Og man ofrer jo ikke kjæresten for å hjelpe en singel venninne med å få seg kjæreste. Hvis du likevel skal sjekke på byen så vil de jo uansett ikke ha noen glede av deg, du vil jo forsvinne og holde deg til gutter. Er bare du som trenger dem for å ha noen å gå ut med. Utnytting det synes jeg.

Annonse

Du er singel forstår jeg...

Nei langt i fra. Jeg er samboer og småbarnsmor men har faktisk ikke glemt mine gamle venninner og greier å ha det gøy med dem uten gubben et par ganger i året :o) Man kan ikke utslette seg selv fordi om man er i et etablert forhold. Alle har da behov for å finne på noe "jentegreier" en gang i mellom. Iallefall setter jeg stor pris på det. Fornøyd?

mil1365380270

Synes du må godta at guttene blir med. At dere ikke skal på byen lenger, det er dårlig gjort av dem! Man bryter ikke avtaler på den måten, de burde skjønne at det er viktig for deg. Men skjønner de det egentlig? Kanskje de tror du som er singel er på byen hele tiden? Og at du har mange andre å gå med?

Gjest ikke rart det da

Nei langt i fra. Jeg er samboer og småbarnsmor men har faktisk ikke glemt mine gamle venninner og greier å ha det gøy med dem uten gubben et par ganger i året :o) Man kan ikke utslette seg selv fordi om man er i et etablert forhold. Alle har da behov for å finne på noe "jentegreier" en gang i mellom. Iallefall setter jeg stor pris på det. Fornøyd?

Et par ganger i året ja. Men når man er sammen med noen så er det jo aller helst denne man vil tilbringe tid med. Å være med ut på byen for å holde en venninne i hånden mens hun sjekker er hvertfall ikke noe gøy. Er man ute på jentetur så skal det da heller ikke være lov for den single jenta å dra inn noen gutt? Det blir jo bare altfor teit. Da kunne jo likegjerne alle hatt med sine gutter.

Det eneste denne jenta vil er jo å få en kjæreste så også hun kan kose hjemme med ham som de andre. Misunnelig rett og slett. Problemet er bare at hun ikke har guts til å skaffe seg en alene, hun trenger jentene til å hjelpe henne.

Hadde forstått henne litt mer om hun var lei seg for at hun ikke fikk hatt det koselig ute med venninnene, men det var altså ikke det som var problemet. Problemet var at hun nå ikke får møtt denne gutten.

Et par ganger i året ja. Men når man er sammen med noen så er det jo aller helst denne man vil tilbringe tid med. Å være med ut på byen for å holde en venninne i hånden mens hun sjekker er hvertfall ikke noe gøy. Er man ute på jentetur så skal det da heller ikke være lov for den single jenta å dra inn noen gutt? Det blir jo bare altfor teit. Da kunne jo likegjerne alle hatt med sine gutter.

Det eneste denne jenta vil er jo å få en kjæreste så også hun kan kose hjemme med ham som de andre. Misunnelig rett og slett. Problemet er bare at hun ikke har guts til å skaffe seg en alene, hun trenger jentene til å hjelpe henne.

Hadde forstått henne litt mer om hun var lei seg for at hun ikke fikk hatt det koselig ute med venninnene, men det var altså ikke det som var problemet. Problemet var at hun nå ikke får møtt denne gutten.

Jeg skjønner hva du mener. Jentetur er jentetur, og da blir det for teit hvis hun skal bruke den anledningen til å treffe en spesiell mann. Jeg ville iallefall prioritert en kveld med gode venninner fremfor sjekkern. Alt til sin tid.

Clue1365380406

Selvsagt vil man da heller gjøre noe sammen både gutter og jenter, det må du da forstå? Det er da ikke noe gøy for dem å måtte være med deg på byen bare for at DU skal sjekke gutter? De HAR jo kjærester. Kunne dere ikke gått ut alle sammen da? Guttene også, så kunne jo du sjekket mens de koste seg sammen?

Eller hva med at du greide å finne deg en kjæreste alene? Uten deres hjelp? Eller finne deg noen single venninner.

Man synes ikke single greier er like morsomme mer når man er i et par. Og man ofrer jo ikke kjæresten for å hjelpe en singel venninne med å få seg kjæreste. Hvis du likevel skal sjekke på byen så vil de jo uansett ikke ha noen glede av deg, du vil jo forsvinne og holde deg til gutter. Er bare du som trenger dem for å ha noen å gå ut med. Utnytting det synes jeg.

De skulle jo bli med på byen for å ha det gøy, ikke for at de primært skulle være selskap for henne når hun skulle sjekke!

Det er jo ikke sånn at så snart man er et par, slutter man å gå ut på byen....for å gå ut er faktisk ikke ensbetydende med å sjekke, som du synes å tro.

Clue1365380406

At man er sammen med noen betyr ikke at man er LIMT sammen. Det er heller ikke sånn at man vil være sammen HELE TIDEN.

Gjest ikke rart det da

De skulle jo bli med på byen for å ha det gøy, ikke for at de primært skulle være selskap for henne når hun skulle sjekke!

Det er jo ikke sånn at så snart man er et par, slutter man å gå ut på byen....for å gå ut er faktisk ikke ensbetydende med å sjekke, som du synes å tro.

Jeg tror på ingen måte at å gå ut på byen er ensbetydende med å sjekke, men det synes tydeligvis innleggskriver. For det var jo få å få sjekket hun trengte venninnene, for å få truffet denne gutten hun likte.

Hadde det vært fordi hun hadde lyst til å treffe venninnene så hadde jeg forstått henne, men det er ikke det hun gir uttrykk for.

Annonse

Gjest ikke rart det da

At man er sammen med noen betyr ikke at man er LIMT sammen. Det er heller ikke sånn at man vil være sammen HELE TIDEN.

Selvsagt ikke. Hvor får du det fra? Men er da heller ikke sammen hele tiden, man jobber jo og er ute på ting. Men det er da forståelig at i påsken når man har fri så vil man gjerne kose seg med kjæresten! De som er sammen vil jo være sammen! Det er jo helt naturlig. Å være sammen med en småsippete, misunnelig venninne osm klandrer sine venninner for at hun er singel høres hvertfall ikke noe gøy ut...

Gjest ikke rart det da

Synes du må godta at guttene blir med. At dere ikke skal på byen lenger, det er dårlig gjort av dem! Man bryter ikke avtaler på den måten, de burde skjønne at det er viktig for deg. Men skjønner de det egentlig? Kanskje de tror du som er singel er på byen hele tiden? Og at du har mange andre å gå med?

Men det at hun her har få venner og ingen å gå på byen med er da egentlig ikke de venninne hun har sitt problem? Det må jo kunne gå an å endre planer, spesielt når det er det flertallet (dvs alle andre eenn hun) ønsker? Det er jo egentlig hennes eget ansvar å skaffe seg venner og ha noen å være sammen med. De andre har jo alle noen de.

Synes hun virker sytete jeg.

Hva med å invitere venninner med typer til middag på påskeaften, samt den fyren du har sett deg ut?

En må ta noen sjanser her i livet. Det verste du kan få er nei.

Han ville kanskje sett deg med andre øyne på en middagsfest med noe gått å drikke, contra full på byen.

Lettere å treffe en fremtidig kjæreste i "normale" settinger, fremfor på byen. På byen er det kanskje lettere å få seg et uforpliktende nummer.

Du trenger ikke vennenne dine, for å finne deg en type. Det er ene og alene din jobb.

Lykke til:)

ShitDiddelyDo

Det finnes et navn for gutter av dine venninner kalibers:

Tøfler.

Men at noen avlyser en guttekveld har jeg aldri opplevd. Dessuten har flertallet av jentene det med å dytte dem med ut på guttekvelder i ny og ne. Sannsynligvis så de skal få en unnskyldning for å ta en jentekveld selv.

Dine venninner høres snodige ut.

Gjest ikke rart det da

Det finnes et navn for gutter av dine venninner kalibers:

Tøfler.

Men at noen avlyser en guttekveld har jeg aldri opplevd. Dessuten har flertallet av jentene det med å dytte dem med ut på guttekvelder i ny og ne. Sannsynligvis så de skal få en unnskyldning for å ta en jentekveld selv.

Dine venninner høres snodige ut.

Det slår meg stadig at du må være en av de typene som står og henger i en ung guttegjeng et sted. Å ha dame er bare kult fordi en kan knulle henne, men ellers er de ikke brukbare til noe.

Det er rett og slett ikke tøft å ha dame, da er en tøffel. Mye kulere å gå på byen og knulle ei ny dame i ny og ne.

Rimelig umoden må du i allefall være om du ikke skjønner at gutter som er sammen med jenter har like mye lyst til å være med kjæresten sin som jentene. Hvorfor ellers har man kjæreste?

Det er ikke så gøy å skulle ut med bare gutta eller bare jentene lenger, ikke mer enn noen ganger i året hvertfall. Slik er det å bli voksen, og nei, det er ikke kjedelig å leve for det.

ShitDiddelyDo

Det slår meg stadig at du må være en av de typene som står og henger i en ung guttegjeng et sted. Å ha dame er bare kult fordi en kan knulle henne, men ellers er de ikke brukbare til noe.

Det er rett og slett ikke tøft å ha dame, da er en tøffel. Mye kulere å gå på byen og knulle ei ny dame i ny og ne.

Rimelig umoden må du i allefall være om du ikke skjønner at gutter som er sammen med jenter har like mye lyst til å være med kjæresten sin som jentene. Hvorfor ellers har man kjæreste?

Det er ikke så gøy å skulle ut med bare gutta eller bare jentene lenger, ikke mer enn noen ganger i året hvertfall. Slik er det å bli voksen, og nei, det er ikke kjedelig å leve for det.

"Det er ikke så gøy å skulle ut med bare gutta eller bare jentene lenger, ikke mer enn noen ganger i året hvertfall. Slik er det å bli voksen, og nei, det er ikke kjedelig å leve for det."

Det er ikke det jeg opplever blant meg og mine.

Og det er selvfølgelig ikke snakk om hver eneste helg.

Jeg tror kanskje du må innse at det er du som er spaca. Ikke jeg.

Har du og dine venninner aldri jentekvelder? Jeg tror i så fall du går glipp av noe vesentlig.

Gjest ikke rart det da

"Det er ikke så gøy å skulle ut med bare gutta eller bare jentene lenger, ikke mer enn noen ganger i året hvertfall. Slik er det å bli voksen, og nei, det er ikke kjedelig å leve for det."

Det er ikke det jeg opplever blant meg og mine.

Og det er selvfølgelig ikke snakk om hver eneste helg.

Jeg tror kanskje du må innse at det er du som er spaca. Ikke jeg.

Har du og dine venninner aldri jentekvelder? Jeg tror i så fall du går glipp av noe vesentlig.

"Jeg tror kanskje du må innse at det er du som er spaca. Ikke jeg."

Hvorfor det? Du er sikkert en god del yngre enn meg, og åpenbart mindre seriøs, og uetablert. I min omgangkrets er det ikke vanlig å være på gutte og jentekvelder særlig ofte. Ikke ute på byen hvertfall. Noen ganger i året bare.

"Har du og dine venninner aldri jentekvelder? Jeg tror i så fall du går glipp av noe vesentlig."

Joda vi har jentekvelder, men da sitter vi helst hjemme hos en av oss og spiser og skravler, å gå på byen er ikke særlig sosialt da. Da blir en jo bare spredd.

Dessuten synes jeg jentekvelder er litt kjedelig, mye morsommere med blanda lag, både gutter og jenter, og det er selvsagt også slik vi ogtest har det. En gjeng på byen eller en gjeng hjemme hos noen for skrvaling eller festing.

Hvorfor skulle man gå glipp av noe vesentlig uten jentekvelder? Nå er du jo direkte latterlig.

Ett-kjønns greier er ikke min greie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...