Gå til innhold

nok en gang går guttene før meg......

Anbefalte innlegg

Gjest ikke rart det da

Tydelig at ikke du har fått med deg hva jentekvelder dreier seg om, he he.

Det vi ihvertfall IKKE snakker om er bleier, barn og gardiner.

Mine venner er det kanskje litt mer liv i enn dine?

Når det er sagt, har vi også ofte kvelder der vi samles som par. Men ikke hver eneste gang.

Du virker litt ensporet og dømmende i din tankegang.

Ja, du har selvsagt et mye bedre liv og mye bedre venner enn meg. Selvsagt.. *ler høyt*

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• mil1365380270

10

• tonie

5

• Clue1365380406

5

Det pleier ikke de småbarnsmødrene jeg kjenner. Ikke annet enn baby prat der nei.

Javel. Da er de ganske forskjellig fra de småbarnsmødrene jeg kjenner.

Da bør du kanskje tenke på at det livet for tiden dreier seg om for dem er barnet. De kommer seg lite ut, får ikke nye impulser når de ikke er i jobb. De har behov for å snakke med noen om det største som har skjedd dem i livet. Hvor mye tid bruker _du_ på å snakke om det som opptar deg i livet ditt? Det er kanskje ikke alt som er like interessant for andre å høre på? Lytt til dem, kom med tilbakemeldinger, og prøv å vri samtalen over på noe annet når du har fått nok;-)

Gjest ikke rart det da

Javel. Da er de ganske forskjellig fra de småbarnsmødrene jeg kjenner.

Da bør du kanskje tenke på at det livet for tiden dreier seg om for dem er barnet. De kommer seg lite ut, får ikke nye impulser når de ikke er i jobb. De har behov for å snakke med noen om det største som har skjedd dem i livet. Hvor mye tid bruker _du_ på å snakke om det som opptar deg i livet ditt? Det er kanskje ikke alt som er like interessant for andre å høre på? Lytt til dem, kom med tilbakemeldinger, og prøv å vri samtalen over på noe annet når du har fått nok;-)

Det nytter ikke å vri over samtalen når det er 2-3 nybakte der. Vi 5-6 andre sitter med armene i kors, himler litt med øya og kjeder oss. Ikke får vi snakket om andre ting heller for de overdøver alt, og blir sure om ikke alle synes det er så gøy å høre hvor mange ganger babyen har gulpet siden sist...

Varisajon er tingen. Jeg tror selvsagt ikke jeg og mitt liv er så veldig interresant heller, men jeg snakker da aldri bare om en eneste ting.

Det nytter ikke å vri over samtalen når det er 2-3 nybakte der. Vi 5-6 andre sitter med armene i kors, himler litt med øya og kjeder oss. Ikke får vi snakket om andre ting heller for de overdøver alt, og blir sure om ikke alle synes det er så gøy å høre hvor mange ganger babyen har gulpet siden sist...

Varisajon er tingen. Jeg tror selvsagt ikke jeg og mitt liv er så veldig interresant heller, men jeg snakker da aldri bare om en eneste ting.

De høres unektelig noe enspora ut, så jeg kan forstå at du ikke synes jentefester er det helt store. Selv var jeg veldig bevisst på å tone ned babysnakket når jeg var sammen med andre. Husker godt hvor ufattelig kjedelig jeg syntes det var å høre på sånt før jeg fikk barn selv. Jeg synes faktisk fortsatt det er kjedelig selv om jeg nok tåler litt mer av det nå enn før...

Gjest ikke rart det da

De høres unektelig noe enspora ut, så jeg kan forstå at du ikke synes jentefester er det helt store. Selv var jeg veldig bevisst på å tone ned babysnakket når jeg var sammen med andre. Husker godt hvor ufattelig kjedelig jeg syntes det var å høre på sånt før jeg fikk barn selv. Jeg synes faktisk fortsatt det er kjedelig selv om jeg nok tåler litt mer av det nå enn før...

JEG er enspora fordi jeg ikke gidder å høre KUN om babysnakk alltid? Fordi jeg liker å snakke om flere ting, få fler impulser og ikke bra fra jenter?

Strålende logikk der Einstein!

JEG er enspora fordi jeg ikke gidder å høre KUN om babysnakk alltid? Fordi jeg liker å snakke om flere ting, få fler impulser og ikke bra fra jenter?

Strålende logikk der Einstein!

Og du har ikke lest deg å lese enda, ser jeg. Da trekker jeg tilbake alt jeg har sagt til nå, for du er vel rundt seks år og bør kanskje vente med å gå i voksenselskap?

Annonse

Gjest ikke rart det da

Og du har ikke lest deg å lese enda, ser jeg. Da trekker jeg tilbake alt jeg har sagt til nå, for du er vel rundt seks år og bør kanskje vente med å gå i voksenselskap?

Kanskje på tide du begynner å bruke hjernen din også da eller? De dumme har ofte ikke noe mer å si enn slikt du skrev der sist. Usaklig og barnslig og idiotisk piss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...