Gå til innhold

Bibel!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi fikk ikke bibel da vi giftet oss, vi giftet oss i kirken.

Vi fikk heller ikke Bibel. Jeg visste ikke engang at det var vanlig. (Kirkebryllup her også, selvsagt)

Men det kommer kanskje an på hvilken kommune man gifter seg i?

Skrevet

Nei, det var det vi som ble :-)

Aner vi en sammenheng her? Bra prester er gniene når det gjelder bibel-utdeling til folk som uansett ikke vil savne bibelen i bokhylla?

;-)

"Aner vi en sammenheng her? Bra prester er gniene når det gjelder bibel-utdeling til folk som uansett ikke vil savne bibelen i bokhylla?"

Ja, her aner vi en sammenheng. Vi ble nemlig viet av kjip prest og _fikk_ bibel (han som egentlig skulle vie oss måtte dra på ett eller annet den dagen, og vi fikk en gammel surpomp (unnskyld uttrykket) i stedet for.)

mariaflyfly
Skrevet

Vi fikk ikke bibel da vi giftet oss, vi giftet oss i kirken.

Ikke vi heller.

Gjest togli
Skrevet

Det trodde jeg også. Lillemus har gifta seg i en kjip kirke. Hehe.

Innsparinger meg her og innsparinger meg der :-/

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke vi heller.

Ikke at jeg har savnet den så altfor ofte.

Jeg syns en bibel hadde vært et hyggelig minne.

Det lille nytestamentet som jeg fikk fra menigheten til konfirmasjonen har jeg fortsatt liggende :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...