Gå til innhold

selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest den forsiktige...
Skrevet

Jeg har smørt inn ansiktet med sunfitness fra Biotherm, er det noen av dere som vet hvor lang tid det går før det skal vises? Er redd jeg tok for lite på...

Skrevet

Det er dritstygt - man blir gilmøkkete.....har en fjortiss rundt meg med sånn...men det går over etter et par dager - heldigvis.

Gjest den forsiktige...
Skrevet

Det er dritstygt - man blir gilmøkkete.....har en fjortiss rundt meg med sånn...men det går over etter et par dager - heldigvis.

å kjære all verden....godt jeg ikke skal noe spesielt i helga da ;) Håper bare jeg tok for lite på meg da!

Skrevet

å kjære all verden....godt jeg ikke skal noe spesielt i helga da ;) Håper bare jeg tok for lite på meg da!

hihi

Gjest Lyst på cola
Skrevet

Håper den er bra da! Jeg bruker av og til body shop sin Fake It, den er helt super. Ikke en gang min superkresne mor ser at det er selvbruningskrem! Og det er vel det som er meninga med den, se naturlig fresh ut:)

Gjest den forsiktige...
Skrevet

Håper den er bra da! Jeg bruker av og til body shop sin Fake It, den er helt super. Ikke en gang min superkresne mor ser at det er selvbruningskrem! Og det er vel det som er meninga med den, se naturlig fresh ut:)

Takk for tips! Jeg ble heldigvis ikke skjoldete ;) Kan ikke se at jeg har smørt på noe nei....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...