Gå til innhold

ONS

Anbefalte innlegg

Gjest Seksi Pike
Skrevet

Jeg har hatt lyst på sex kjempe lenge. Men så er jeg snill pike og har jo ikke sex når jeg ikke er i forhold. Men nå sist helg var grensa nådd for hvor lenge jeg ville vente. Sist lørdag havna jeg hjem med en av mine medstudenter. Det var veldig koselig natt, og vi hadde mye deilig sex. Jeg var klar over at jeg kunne få mensen den natta, men klarte likevel ikke å dy meg. Jeg passet selvfølgelig på at han ikke var nede med munnen og slikt. Så kun senga og vi som ble skitten.Jeg lot som at jeg ikke viste at det kunne skjedd, og ble overasket og beklaget meg etterpå. Det er vel ikke slikt som blir satt pris på når man har sex første gangen med en fremmed..

Hvordan ville du reagert om noe sånt skjedde i en slik situasjon? Jeg vurderer å få ham i seng flere ganger, men hvis det har vært så turn off med denne episoden så blir han kanskje ikke med? Hvordan er det egentlig med gutter og blod? For min del var det ikke flaut da, men i ettertid ser jeg jo at det ikke var det beste som kunne skjedd. Og han var jo ikke der nede med munnen uansett. Uansett om jeg var litt slem, så var det verdt det;)

Jeg TRENGTE sex før påskeferien!

Gjest GuttSomIkkeLikerÅKjøreBrannbil
Skrevet

Hadde ikke orket å ha sex med deg flere ganger i allefall.

Skrevet

Den forsto jeg ikke.

Du får tygge litt på den da. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt, og det tror jeg ikke de fleste andre gutter ville gjort heller.

Shit happens.

Ikke la det her ødelegge for videre initiativ.

Gjest oljearbeideren
Skrevet

Og jeg som trodde denne tråden handlet om oljemessa i Stavanger, ONS (Offshore Northern Seas)...

Skrevet

Jeg fikk med meg ei på et hotellrom for mange år siden. Det var mørkt mens vi knullet og mørkt når hun gikk.

Først ut på morgenen når det ble lyst så jeg at det tydeligvis var noen som hadde slaktet en gris i senga mi...

Skrevet

Og jeg som trodde denne tråden handlet om oljemessa i Stavanger, ONS (Offshore Northern Seas)...

:-)

Så feil kan en ta!

Skrevet

Hvis han er noenlunde moden vet han at det er normalt, så jeg tror ikke du trenger bekymre deg.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...