org Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hvilke noveller tror dere ungdommer vil like å lese? Altså, jeg er ute etter navn på noveller. Takker! 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Husker jeg leste en novlle som het noe sånt som "bestefar er en stokk", eller at den begynte med den setningen.. veldig morsom novelle. Kanskje det var Johan Borgen som skrev den tro? 0 Siter
Gjest timtim Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Husker jeg leste en novlle som het noe sånt som "bestefar er en stokk", eller at den begynte med den setningen.. veldig morsom novelle. Kanskje det var Johan Borgen som skrev den tro? "Av en födt forbryters dagbok" heter den. Kom på det litt for sent 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 "Av en födt forbryters dagbok" heter den. Kom på det litt for sent Filmen heter "Bestefar er en stokk" og dersom du spør etter novellen ved samme navn på biblioteket vil vi nok garantert vite hva du snakker om. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.