Gjest ysse Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Jeg er gravid i uke 5 og synes jeg merker så lite til det. Synes egentlig symptomene var sterkere i uke 4. Mye trøtt, "hoven i kroppen" tørst og litt ømme bryst. Synes alt dette er svakere nå og jeg føler tvertimot at jeg har fått mye energi. Jeg har ingen tegn til blødning og heller ingen smerter av noe slag. Har hatt endel andre ting å bekymre meg om denne uka, kan det være årsaken til at jeg kjenner så lite?? Jeg har tatt to tester, en ganske tydelig og en mye sterkere noen dager senere. Begge i forrige uke. Er så engstelig for at det skal være noe feil. Hadde en spontanabort for noen måneder siden. Har et barn på 5 år fra før. Jeg er 35 år. Er det normalt å ha lite symptomer så tidlig i svangerskapet og kan de komme å gå?? Hvor vanlig er det med missed abortion?? Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22590-lite-symptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Det är mycket varierande om man kjänner graviditetssymptomer eller inte. De kan också komma och gå som för dig. Det behöver alltås inte betyda att något skulle vara galet pga detta. Som du själv nämner så kan det också vara andra faktorer som hjälkper till; att du feks har haft mycket annat att tänka på denna veckan. Förhoppningsvis är du en av de lyckligt lottade som slipper kvalme och andra krämpor under graviditeten. Det är faktiskt många kvinnor som aldrig har mått så bra som under graviditeten. Missed abortion är inte vanligt men jaf kan tyvärr inte ge dig en exakt siffra på detta. Det är betydligt vanligare med en spontanabort som skjer i ca 10% av alla graviditeter. Jag önskar dig lycka till vidare och ser alltså ingen anledning till oro! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22590-lite-symptomer/#findComment-96421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.