Gjest ingen kjenner meg Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hva gjør dere hvis dere gjenkjenner noen fra dol? Jeg så et ukeblad for noen uker siden og så da en artikkel om en jeg vet er her. Jeg husker fremdeles fornavnet, etternavn og stedsnavn har jeg glemt. Jeg har rett og slett ikke gjort noe med det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hva mener du at du kunne gjort med det da? 0 Siter
Gjest ingen kjenner meg Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hva mener du at du kunne gjort med det da? Ingenting. Er så lite interessert i det som det går an. Vet ikke hvorfor det kommer i tankene mine nå. Kanskje pga. den tråden om kjendiser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg kjenner flere dol'ere også privat, en av dem treffer jeg innimellom - bare koselig. ) Har til og med en kusine her på dol, bare koselig det og! 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hva skulle du gjort med det da? Myrda vedkommende? Det var sikkert meg -jeg var i Hjemmet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hva skulle du gjort med det da? Myrda vedkommende? Det var sikkert meg -jeg var i Hjemmet. Når da? SMS? Nysgjerrig - jeg? Neeeeida.... ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Når da? SMS? Nysgjerrig - jeg? Neeeeida.... ;o) det er lenge siden - de sa jeg skulle slanke meg - hehe 0 Siter
Babette Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 det er lenge siden - de sa jeg skulle slanke meg - hehe Hvordan går det med stavgangen? Eller burde jeg ikke spørre? 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hvordan går det med stavgangen? Eller burde jeg ikke spørre? Øy...Grisetrynet, hvordan går det med oppdraget ditt? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Nei, for hva i all verden skulle du gjøre med det, da? 0 Siter
Babette Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Øy...Grisetrynet, hvordan går det med oppdraget ditt? Flystreiken skaper problemer for Grisetryne. Hun jobbet med et opplegg der du skulle komme til Sortland (The black country) i påsken, men det skar seg dessverre. 0 Siter
annegunn Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Nei, for hva i all verden skulle du gjøre med det, da? Invitert vedkommende på en flaske ammis? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Invitert vedkommende på en flaske ammis? Det var ingen dum idé. 0 Siter
Gjest Grisetryne Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det var ingen dum idé. Og et stykke morkake med vaniljekrem. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Og et stykke morkake med vaniljekrem. Deg om det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Flystreiken skaper problemer for Grisetryne. Hun jobbet med et opplegg der du skulle komme til Sortland (The black country) i påsken, men det skar seg dessverre. Helvette:-( 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hvordan går det med stavgangen? Eller burde jeg ikke spørre? Du burde ikke spørre 0 Siter
Babette Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Du burde ikke spørre Greit, da skal jeg ikke spørre. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 synes ikke man skal gjøre noe. Man skal få lov og være anonym. Og om noen gjenomskuer identiten til personen kan de vær så god holde det for seg selv. Noe annet er direkte ufint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.