Gå til innhold

Kjenne dolere andre steder

Anbefalte innlegg

Gjest pjuskeluren
Skrevet

Sikkert om hun som ble sammen med en kjendis og han var så flink med barna hennes.

Det er bilde av henne på dol galleriet.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

4

• flisa

3

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er sikkert meg. Jeg har nettopp blitt sammen med Carola.

Skrevet

"Jeg så et ukeblad for noen uker siden og så da en artikkel om en jeg vet er her. Jeg husker fremdeles fornavnet, etternavn og stedsnavn har jeg glemt. Jeg har rett og slett ikke gjort noe med det."

Ikke gjort noe med det? Hva skulle du "gjort med det". En del fra DOL har vært i aviser og blader opp gjennom årene, og en del vet jeg ellers hvem er i virkeligheten. Hva innebærer "gjøre noe med det"?

".........................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du og??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du og??

Men spørsmålet er hva vi bør gjøre med det? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men spørsmålet er hva vi bør gjøre med det? :)

Dumpe Carola?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dumpe Carola?

Tja, hvis hun fortsetter å åpne kjeften er det like greit. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja, hvis hun fortsetter å åpne kjeften er det like greit. :)

Det kan vel være praktisk med åpen kjeft på damene av og til?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan vel være praktisk med åpen kjeft på damene av og til?

Jo, det kan til tider være særdels kos det også.

Hun må gjerne gape, men ikke snakke. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, det kan til tider være særdels kos det også.

Hun må gjerne gape, men ikke snakke. :)

"Hun må gjerne gape, men ikke snakke. :)"

Tenkte jeg det ikke ;)

Skrevet

Da gjør man ingenting. Jeg vet fornavnet til mange her inne og mange vet mitt men ingen skriver vel noensinne det har inne.

Gjest ingen kjenner meg
Skrevet

Da gjør man ingenting. Jeg vet fornavnet til mange her inne og mange vet mitt men ingen skriver vel noensinne det har inne.

Hvis du vet fornavnet til mange her så antar jeg at du kjenner dem. Pleier du da å fortelle dem om hverandre?

Skrevet

Hvis du vet fornavnet til mange her så antar jeg at du kjenner dem. Pleier du da å fortelle dem om hverandre?

Nei, det gjør jeg ikke.

Men flere av dem som jeg vet navnet på kjenner hverande og da blir det noe annet.

hare1365380455
Skrevet

:D Visste det!

Gjest ingen kjenner meg
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Men flere av dem som jeg vet navnet på kjenner hverande og da blir det noe annet.

Så du diskuterer aldri nickene på dol når du møter noen nye her fra?

Skrevet

Så du diskuterer aldri nickene på dol når du møter noen nye her fra?

Nei, det gjør jeg ikke.

Gjest ingen kjenner meg
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Jeg vet at du ikke snakker sant, selv om du skryter av å aldri lyve på internett.

Skrevet

Jeg vet at du ikke snakker sant, selv om du skryter av å aldri lyve på internett.

Jeg driter i hva du tror jeg, jeg har konsekvent ikke svart deg siden du ba meg la være.

La meg være i fred så lar jeg deg være i fred. Kan ikke skjønne at du har så store problemer med det. Du er bare et troll uansett.

Og så liker jeg best at folk bruker nicket sitt når de slenger dritt til meg. Men du tør jammen meg ikke det engang.

Gjest ingen kjenner meg
Skrevet

Jeg driter i hva du tror jeg, jeg har konsekvent ikke svart deg siden du ba meg la være.

La meg være i fred så lar jeg deg være i fred. Kan ikke skjønne at du har så store problemer med det. Du er bare et troll uansett.

Og så liker jeg best at folk bruker nicket sitt når de slenger dritt til meg. Men du tør jammen meg ikke det engang.

Jeg har aldri bedt deg om å ikke svare meg, men du har tydeligvis en mening om hvem jeg kan være.

Lite høflig var du også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...