Gjest pjuskeluren Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sikkert om hun som ble sammen med en kjendis og han var så flink med barna hennes. Det er bilde av henne på dol galleriet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er sikkert meg. Jeg har nettopp blitt sammen med Carola. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 "Jeg så et ukeblad for noen uker siden og så da en artikkel om en jeg vet er her. Jeg husker fremdeles fornavnet, etternavn og stedsnavn har jeg glemt. Jeg har rett og slett ikke gjort noe med det." Ikke gjort noe med det? Hva skulle du "gjort med det". En del fra DOL har vært i aviser og blader opp gjennom årene, og en del vet jeg ellers hvem er i virkeligheten. Hva innebærer "gjøre noe med det"? ".........................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er sikkert meg. Jeg har nettopp blitt sammen med Carola. Du og?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Du og?? Men spørsmålet er hva vi bør gjøre med det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Men spørsmålet er hva vi bør gjøre med det? Dumpe Carola? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Dumpe Carola? Tja, hvis hun fortsetter å åpne kjeften er det like greit. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tja, hvis hun fortsetter å åpne kjeften er det like greit. Det kan vel være praktisk med åpen kjeft på damene av og til? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det kan vel være praktisk med åpen kjeft på damene av og til? Jo, det kan til tider være særdels kos det også. Hun må gjerne gape, men ikke snakke. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jo, det kan til tider være særdels kos det også. Hun må gjerne gape, men ikke snakke. "Hun må gjerne gape, men ikke snakke. :)" Tenkte jeg det ikke 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Da gjør man ingenting. Jeg vet fornavnet til mange her inne og mange vet mitt men ingen skriver vel noensinne det har inne. 0 Siter
Gjest ingen kjenner meg Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Da gjør man ingenting. Jeg vet fornavnet til mange her inne og mange vet mitt men ingen skriver vel noensinne det har inne. Hvis du vet fornavnet til mange her så antar jeg at du kjenner dem. Pleier du da å fortelle dem om hverandre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hvis du vet fornavnet til mange her så antar jeg at du kjenner dem. Pleier du da å fortelle dem om hverandre? Nei, det gjør jeg ikke. Men flere av dem som jeg vet navnet på kjenner hverande og da blir det noe annet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det er sikkert meg. Jeg har nettopp blitt sammen med Carola. Visste det! 0 Siter
Gjest ingen kjenner meg Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Men flere av dem som jeg vet navnet på kjenner hverande og da blir det noe annet. Så du diskuterer aldri nickene på dol når du møter noen nye her fra? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Så du diskuterer aldri nickene på dol når du møter noen nye her fra? Nei, det gjør jeg ikke. 0 Siter
Gjest ingen kjenner meg Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg vet at du ikke snakker sant, selv om du skryter av å aldri lyve på internett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg vet at du ikke snakker sant, selv om du skryter av å aldri lyve på internett. Jeg driter i hva du tror jeg, jeg har konsekvent ikke svart deg siden du ba meg la være. La meg være i fred så lar jeg deg være i fred. Kan ikke skjønne at du har så store problemer med det. Du er bare et troll uansett. Og så liker jeg best at folk bruker nicket sitt når de slenger dritt til meg. Men du tør jammen meg ikke det engang. 0 Siter
Gjest ingen kjenner meg Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg driter i hva du tror jeg, jeg har konsekvent ikke svart deg siden du ba meg la være. La meg være i fred så lar jeg deg være i fred. Kan ikke skjønne at du har så store problemer med det. Du er bare et troll uansett. Og så liker jeg best at folk bruker nicket sitt når de slenger dritt til meg. Men du tør jammen meg ikke det engang. Jeg har aldri bedt deg om å ikke svare meg, men du har tydeligvis en mening om hvem jeg kan være. Lite høflig var du også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.