Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Gud ga meg beskjed", er det et sjekketriks vårt århundre verdig egentlig?

Hun har elendig smak

synes

Skrevet

Eh.. Jeg og Carola har definitivt ikke samme smak når det gjelder mannfolk iallefall.

Skrevet

Eh.. Jeg og Carola har definitivt ikke samme smak når det gjelder mannfolk iallefall.

Hun skal absolutt få ha mannfolka sine i fred for meg og. Ingen fare. :o)

Skrevet

Hun har elendig smak

synes

Skal ikke sloss med henne om ham jeg heller.

Skrevet

Gud sa til meg at jeg skulle ha Johnny Depp. Men tror du han husket å fortelle hr. Depp det? *sukk*

Gjest humanetikeren
Skrevet

Hun har elendig smak

synes

Du vet, alt som kommer fra deres gud er godt... og når deres gud har sagt det, så er det slik. For dem.

Skrevet

Jeg tror det er helt greit at de "finner hverandre" jeg.

Så slipper andre å risikere å bli involvert i "slike som dem"...:-)

Skrevet

Jeg tror det er helt greit at de "finner hverandre" jeg.

Så slipper andre å risikere å bli involvert i "slike som dem"...:-)

*Hehe* Godt poeng!

Skrevet

Gode Gud, for en smak hun har!

Det er vel Gud som har sagt at hun skal like slike menn da vet du. ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

HØØYYH - ikke skyld på stakkars Gud i denne sammenhengen, da!

;o)

Skrevet

Jeg for min del hadde vel vært mer enn litt skeptisk om en mann påsto han hadde hørt en indre stemme som sa han skulle velge meg... grøss...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Gud sa til meg at jeg skulle ha Johnny Depp. Men tror du han husket å fortelle hr. Depp det? *sukk*

LOL!!

Gjest midjemål
Skrevet

Jeg for min del hadde vel vært mer enn litt skeptisk om en mann påsto han hadde hørt en indre stemme som sa han skulle velge meg... grøss...

Gud er barmhjertig vet du. Han vil ikke noen så vondt at de må velge deg.

Skrevet

Gud er barmhjertig vet du. Han vil ikke noen så vondt at de må velge deg.

Klarer meg i grunnen med den ene mannen jeg har, og han har heldigvis ikke en gud som kommanderer han.

Skrevet

Men dette er jo eldgammelt nytt, Lilemus. Det eneste nye er at de tydeligvis er sammen igjen.

Jeg har alltid hatt litt sans for Carola som artist, men nå synes jeg hun utseendemessig begynner å bli litt too much. Med snøhvitblekede tenner, horete leopardtopp med gigapupper opp under haka og botox så det holder.

Men det er vel Herrens vilje.

Skrevet

Men dette er jo eldgammelt nytt, Lilemus. Det eneste nye er at de tydeligvis er sammen igjen.

Jeg har alltid hatt litt sans for Carola som artist, men nå synes jeg hun utseendemessig begynner å bli litt too much. Med snøhvitblekede tenner, horete leopardtopp med gigapupper opp under haka og botox så det holder.

Frøken Bibelstripp...

Skrevet

Er helt enig med deg. :o) De er like ille begge to. Solbrune og bleika og jævlig. Men det er vel Guds vilje...

Skrevet

Ja, den karen har jo alltid hatt en merkelig form for humor...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...