Lillemus Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 http://www.kjendis.no/2006/04/06/463053.html Han er da prikk lik eksen Runar Sørgård? Han er til og med predikant han og. 0 Siter
laban Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 "Gud ga meg beskjed", er det et sjekketriks vårt århundre verdig egentlig? Hun har elendig smak synes 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Eh.. Jeg og Carola har definitivt ikke samme smak når det gjelder mannfolk iallefall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Eh.. Jeg og Carola har definitivt ikke samme smak når det gjelder mannfolk iallefall. Hun skal absolutt få ha mannfolka sine i fred for meg og. Ingen fare. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 "Gud ga meg beskjed", er det et sjekketriks vårt århundre verdig egentlig? Hun har elendig smak synes Skal ikke sloss med henne om ham jeg heller. 0 Siter
KaVa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Gud sa til meg at jeg skulle ha Johnny Depp. Men tror du han husket å fortelle hr. Depp det? *sukk* 0 Siter
Gjest humanetikeren Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 "Gud ga meg beskjed", er det et sjekketriks vårt århundre verdig egentlig? Hun har elendig smak synes Du vet, alt som kommer fra deres gud er godt... og når deres gud har sagt det, så er det slik. For dem. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg tror det er helt greit at de "finner hverandre" jeg. Så slipper andre å risikere å bli involvert i "slike som dem"...:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Jeg tror det er helt greit at de "finner hverandre" jeg. Så slipper andre å risikere å bli involvert i "slike som dem"...:-) *Hehe* Godt poeng! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Gode Gud, for en smak hun har! Det er vel Gud som har sagt at hun skal like slike menn da vet du. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er vel Gud som har sagt at hun skal like slike menn da vet du. ;o) HØØYYH - ikke skyld på stakkars Gud i denne sammenhengen, da! ;o) 0 Siter
libra Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg for min del hadde vel vært mer enn litt skeptisk om en mann påsto han hadde hørt en indre stemme som sa han skulle velge meg... grøss... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Gud sa til meg at jeg skulle ha Johnny Depp. Men tror du han husket å fortelle hr. Depp det? *sukk* LOL!! 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg for min del hadde vel vært mer enn litt skeptisk om en mann påsto han hadde hørt en indre stemme som sa han skulle velge meg... grøss... Gud er barmhjertig vet du. Han vil ikke noen så vondt at de må velge deg. 0 Siter
libra Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Gud er barmhjertig vet du. Han vil ikke noen så vondt at de må velge deg. Klarer meg i grunnen med den ene mannen jeg har, og han har heldigvis ikke en gud som kommanderer han. 0 Siter
Babette Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Men dette er jo eldgammelt nytt, Lilemus. Det eneste nye er at de tydeligvis er sammen igjen. Jeg har alltid hatt litt sans for Carola som artist, men nå synes jeg hun utseendemessig begynner å bli litt too much. Med snøhvitblekede tenner, horete leopardtopp med gigapupper opp under haka og botox så det holder. Men det er vel Herrens vilje. 0 Siter
Atene Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Men dette er jo eldgammelt nytt, Lilemus. Det eneste nye er at de tydeligvis er sammen igjen. Jeg har alltid hatt litt sans for Carola som artist, men nå synes jeg hun utseendemessig begynner å bli litt too much. Med snøhvitblekede tenner, horete leopardtopp med gigapupper opp under haka og botox så det holder. Men det er vel Herrens vilje. Frøken Bibelstripp... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Men dette er jo eldgammelt nytt, Lilemus. Det eneste nye er at de tydeligvis er sammen igjen. Jeg har alltid hatt litt sans for Carola som artist, men nå synes jeg hun utseendemessig begynner å bli litt too much. Med snøhvitblekede tenner, horete leopardtopp med gigapupper opp under haka og botox så det holder. Men det er vel Herrens vilje. Er helt enig med deg. ) De er like ille begge to. Solbrune og bleika og jævlig. Men det er vel Guds vilje... 0 Siter
muriel Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er vel Gud som har sagt at hun skal like slike menn da vet du. ;o) Ja, den karen har jo alltid hatt en merkelig form for humor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.