Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

10

• MsSophie

8

• Gemini

6

• petter smart

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg antar du er som meg, går etter flest mulig stjerner. Og da er jo valget enkelt.

Skrevet

Hah, slenge rundt seg med Saga Solreiser-linker.

Kjærestetur eller? ;)

Skrevet

Dra til Hellas-forum ;-)

Make me! Ok da, men jeg er egentlig på vei til å støvsuge og vaske her.. sukk.. for et slitsomt liv jeg har :-)

Skrevet

Make me! Ok da, men jeg er egentlig på vei til å støvsuge og vaske her.. sukk.. for et slitsomt liv jeg har :-)

Ja, jeg skulle vel strengt tatt ikke sittet fullt så mye her jeg heller... ;-)

Skrevet

Platanias hadde jo litt mer for barn da - hvis det ikke er meg du skal ha med da seff...:)

Skrevet

Platanias hadde jo litt mer for barn da - hvis det ikke er meg du skal ha med da seff...:)

Tar gjerne med både deg og ungene dine jeg:-)

Begge disse hotellene ligger i Platanias!

Skrevet

Hah, slenge rundt seg med Saga Solreiser-linker.

Kjærestetur eller? ;)

Nope, reiser med avkommene:-)

Skrevet

Jeg antar du er som meg, går etter flest mulig stjerner. Og da er jo valget enkelt.

Takk, at jeg kunne glemme en slik viktig detalj!

Skrevet

Dra til Rethimno! ;-)

Det må du utdype litt nærmere!

Skrevet

Det må du utdype litt nærmere!

Er ikke noe utdype. Det er verdens vakreste by! (På Kriti, eller Kreta som noen sier lol)

petter smart
Skrevet

Jeg ville valgt det første, men begge virket kjekke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Begge har bar, så det blir et fett.

God tur, miss! :)

Skrevet

Begge har bar, så det blir et fett.

God tur, miss! :)

Så du mener jeg skal plassere ungene der mens jeg går på vift?:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så du mener jeg skal plassere ungene der mens jeg går på vift?:-)

Ja, nå har jo Flisa tilbudt seg å være med. Hun duger da som barnevakt hun! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis du velger det siste stedet, så kan ta en titt opp på den øverste verandaen der på bildet nærmest mot stranda (Til venstre på bildet) og tenke på meg. Der bodde Kari Kruskakli i juni 2004.

Skrevet

Hvis du velger det siste stedet, så kan ta en titt opp på den øverste verandaen der på bildet nærmest mot stranda (Til venstre på bildet) og tenke på meg. Der bodde Kari Kruskakli i juni 2004.

Var det bra der? Eller blir det litt for mye "småbarnspreg" over det hele? Mine er 11 og 15 så vi har ikke det helt store behovet for at det trenger å være så veldig barnevennlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...