gutt23 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Igår kræsjet pc`n etter å ha sett tv på mediacenter. Restartet maskinen og nå er skjermen stripete. Vertikalt. Det er striper både på skjermen og på prosjektoren. Og Mediacenter får jeg ikke startet igjen. Da blir skjermen svart. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Sannsynligvis defekt minnebrikke på skjermkortet. Er stripene veldig tynne og står helt statisk? Det kan også være elektrisk støy fra en defekt kabel eller kontakt eller fra et apparat. 0 Siter
gutt23 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Sannsynligvis defekt minnebrikke på skjermkortet. Er stripene veldig tynne og står helt statisk? Det kan også være elektrisk støy fra en defekt kabel eller kontakt eller fra et apparat. når jeg starter opp maskinen så har jeg ikke problemet, når det står windows xp, men så fort windows xp åpnes kommer stripene. Det kom plutselig etter at maskinen kræsjet en gang så det er ikke ytre støy som forårsaker problemet 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 når jeg starter opp maskinen så har jeg ikke problemet, når det står windows xp, men så fort windows xp åpnes kommer stripene. Det kom plutselig etter at maskinen kræsjet en gang så det er ikke ytre støy som forårsaker problemet Da er det sannsynligvis en minnebrikke på skjermkortet som er defekt. Åpningsbildet bruker ikke hele minnet, men når XP skrivebordet åpner, da brukes mer eller hele minnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.