Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Har fulgt med i denne serien, men fikk dessverre ikke med meg episoden _for to uker siden_. Noen som husker hva som skjedde da? I går så jeg, og forrige uke var det jo bare intervju med han fyren som ble drept (?). Prøvde de å rømme? Hva gikk galt? 0 Siter
Gjest Stormare Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ja, de forsøkte å rømme. Men i siste liten oppdaget en vaktmester at det ene røret var i ustand. Dette ble reparer. Og resulatet så langt er at fluktveien er sperret. Men dette røret kommer til å vise seg å bli redningen for to av dem (dette avsløres i siste episode). For å skjønne dette trenger du ikke å ha sett episodene du ikke har fått sett, fordi vi får se et ganske langt "flashback" som viser hvorfor det nye røret (ironisk nok) blir redningen. Og ja -- det blir ingen dødsstraff. Men lillebroren ofrer seg for å redde den uskyldige. Litt trist -- men veldig gripende. Opppps... sorry! 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Når er reprisen? Jeg fikk ikke sett gårsdagens! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Når er reprisen? Jeg fikk ikke sett gårsdagens! I kveld - ganske seint. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ja, de forsøkte å rømme. Men i siste liten oppdaget en vaktmester at det ene røret var i ustand. Dette ble reparer. Og resulatet så langt er at fluktveien er sperret. Men dette røret kommer til å vise seg å bli redningen for to av dem (dette avsløres i siste episode). For å skjønne dette trenger du ikke å ha sett episodene du ikke har fått sett, fordi vi får se et ganske langt "flashback" som viser hvorfor det nye røret (ironisk nok) blir redningen. Og ja -- det blir ingen dødsstraff. Men lillebroren ofrer seg for å redde den uskyldige. Litt trist -- men veldig gripende. Opppps... sorry! Nå sa du litt mer enn du skulle *hytter med pekefingeren* Men du - han ble drept han derre med langt hår som T-bag kranglet med og kjørte barberbladet inn i? 0 Siter
Gjest Stormare Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Nå sa du litt mer enn du skulle *hytter med pekefingeren* Men du - han ble drept han derre med langt hår som T-bag kranglet med og kjørte barberbladet inn i? Nei... han lever. Kommer tilbake i sesong 2 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Nei... han lever. Kommer tilbake i sesong 2 OK - takk! Det ante meg.... Ellers må jeg jo bare fortelle at jeg dumpet innom serien på første episode ved en tilfeldighet. Trodde det var en film som sluttet den kvelden. Neste torsdag var jeg sikker på at DET måtte være siste episode. Først etter 3-4 ganger gikk det opp for meg at jeg var hekta på en milelang serie......!!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ja, de forsøkte å rømme. Men i siste liten oppdaget en vaktmester at det ene røret var i ustand. Dette ble reparer. Og resulatet så langt er at fluktveien er sperret. Men dette røret kommer til å vise seg å bli redningen for to av dem (dette avsløres i siste episode). For å skjønne dette trenger du ikke å ha sett episodene du ikke har fått sett, fordi vi får se et ganske langt "flashback" som viser hvorfor det nye røret (ironisk nok) blir redningen. Og ja -- det blir ingen dødsstraff. Men lillebroren ofrer seg for å redde den uskyldige. Litt trist -- men veldig gripende. Opppps... sorry! Du burde hatt en advarsel i tittelen din når du røper så mye. 0 Siter
Gjest Stormare Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 OK - takk! Det ante meg.... Ellers må jeg jo bare fortelle at jeg dumpet innom serien på første episode ved en tilfeldighet. Trodde det var en film som sluttet den kvelden. Neste torsdag var jeg sikker på at DET måtte være siste episode. Først etter 3-4 ganger gikk det opp for meg at jeg var hekta på en milelang serie......!!!! Men du... ...alt jeg har skrevet er sludder (bortsett fra det nye rører). Se episoden i kveld, så får du med deg det du trenger. God påske! 0 Siter
Gjest Stormare Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Du burde hatt en advarsel i tittelen din når du røper så mye. ...er jo bare en spøk, da. Ja, ja... Tenk å ta slik på vei. God bedring, 'allfall! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Men du... ...alt jeg har skrevet er sludder (bortsett fra det nye rører). Se episoden i kveld, så får du med deg det du trenger. God påske! Du din slamp! God påske :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 I kveld - ganske seint. Takk. Da får jeg sitte klar med fyrstikker til å holde øya oppe med 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 ...er jo bare en spøk, da. Ja, ja... Tenk å ta slik på vei. God bedring, 'allfall! Det var da måte på å være frekk da! Jeg sa bare at du burde hatt en advarsel for det er kjipt å lese om slutten når man ikke vil vite det. Men hvis det bare var en spøk så er det jo greit, men det visste ikke jeg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Takk. Da får jeg sitte klar med fyrstikker til å holde øya oppe med Jeg fikk ikke med meg de tjue første minuttene i går, så jeg skal se begynnelsen av episoden i dag. Skal tenke på deg med fyrstikkene :-) 0 Siter
Gjest Stormare Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det var da måte på å være frekk da! Jeg sa bare at du burde hatt en advarsel for det er kjipt å lese om slutten når man ikke vil vite det. Men hvis det bare var en spøk så er det jo greit, men det visste ikke jeg. ...for noen tar det laaaag tid å forstå poenget. Men du kan jo trøste deg med at "den som ler sist, ler best" Mente ikke å treffe noe ømt punkt hos deg. Beklager. *klemz* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 ...for noen tar det laaaag tid å forstå poenget. Men du kan jo trøste deg med at "den som ler sist, ler best" Mente ikke å treffe noe ømt punkt hos deg. Beklager. *klemz* Alt i orden 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg fikk ikke med meg de tjue første minuttene i går, så jeg skal se begynnelsen av episoden i dag. Skal tenke på deg med fyrstikkene :-) Og da skal jeg tenke på deg som tenker på meg med fyrstikkene - og da kommer jeg til å flire 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Og da skal jeg tenke på deg som tenker på meg med fyrstikkene - og da kommer jeg til å flire Artig :-) Jeg var på biblioteket i går - og da tenkte jeg på Lillemus (selv om jeg bor i en annen by) 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Artig :-) Jeg var på biblioteket i går - og da tenkte jeg på Lillemus (selv om jeg bor i en annen by) Sånn kan det gå! (Er hun bibliotekar, kanskje?) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sånn kan det gå! (Er hun bibliotekar, kanskje?) Ja, Lillemus jobber på bibliotek i Trondheim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.