Gå til innhold

Prison Break

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Har fulgt med i denne serien, men fikk dessverre ikke med meg episoden _for to uker siden_. Noen som husker hva som skjedde da? I går så jeg, og forrige uke var det jo bare intervju med han fyren som ble drept (?).

Prøvde de å rømme? Hva gikk galt?

Gjest Stormare
Skrevet

Ja, de forsøkte å rømme. Men i siste liten oppdaget en vaktmester at det ene røret var i ustand. Dette ble reparer. Og resulatet så langt er at fluktveien er sperret.

Men dette røret kommer til å vise seg å bli redningen for to av dem (dette avsløres i siste episode). For å skjønne dette trenger du ikke å ha sett episodene du ikke har fått sett, fordi vi får se et ganske langt "flashback" som viser hvorfor det nye røret (ironisk nok) blir redningen.

Og ja -- det blir ingen dødsstraff. Men lillebroren ofrer seg for å redde den uskyldige. Litt trist -- men veldig gripende.

Opppps... sorry!

;)

Skrevet

Når er reprisen? Jeg fikk ikke sett gårsdagens! :(

Gjest prust
Skrevet

Når er reprisen? Jeg fikk ikke sett gårsdagens! :(

I kveld - ganske seint.

Gjest prust
Skrevet

Ja, de forsøkte å rømme. Men i siste liten oppdaget en vaktmester at det ene røret var i ustand. Dette ble reparer. Og resulatet så langt er at fluktveien er sperret.

Men dette røret kommer til å vise seg å bli redningen for to av dem (dette avsløres i siste episode). For å skjønne dette trenger du ikke å ha sett episodene du ikke har fått sett, fordi vi får se et ganske langt "flashback" som viser hvorfor det nye røret (ironisk nok) blir redningen.

Og ja -- det blir ingen dødsstraff. Men lillebroren ofrer seg for å redde den uskyldige. Litt trist -- men veldig gripende.

Opppps... sorry!

;)

Nå sa du litt mer enn du skulle *hytter med pekefingeren*

Men du - han ble drept han derre med langt hår som T-bag kranglet med og kjørte barberbladet inn i?

Gjest Stormare
Skrevet

Nå sa du litt mer enn du skulle *hytter med pekefingeren*

Men du - han ble drept han derre med langt hår som T-bag kranglet med og kjørte barberbladet inn i?

Nei... han lever. Kommer tilbake i sesong 2 :)

Gjest prust
Skrevet

Nei... han lever. Kommer tilbake i sesong 2 :)

OK - takk! Det ante meg....

Ellers må jeg jo bare fortelle at jeg dumpet innom serien på første episode ved en tilfeldighet. Trodde det var en film som sluttet den kvelden. Neste torsdag var jeg sikker på at DET måtte være siste episode. Først etter 3-4 ganger gikk det opp for meg at jeg var hekta på en milelang serie......!!!!

Mary Poppins
Skrevet

Opppps... sorry!

;)

Du burde hatt en advarsel i tittelen din når du røper så mye.

Gjest Stormare
Skrevet

OK - takk! Det ante meg....

Ellers må jeg jo bare fortelle at jeg dumpet innom serien på første episode ved en tilfeldighet. Trodde det var en film som sluttet den kvelden. Neste torsdag var jeg sikker på at DET måtte være siste episode. Først etter 3-4 ganger gikk det opp for meg at jeg var hekta på en milelang serie......!!!!

Men du...

...alt jeg har skrevet er sludder (bortsett fra det nye rører). Se episoden i kveld, så får du med deg det du trenger.

God påske!

Gjest Stormare
Skrevet

Du burde hatt en advarsel i tittelen din når du røper så mye.

...er jo bare en spøk, da.

Ja, ja... Tenk å ta slik på vei.

God bedring, 'allfall!

Gjest prust
Skrevet

Men du...

...alt jeg har skrevet er sludder (bortsett fra det nye rører). Se episoden i kveld, så får du med deg det du trenger.

God påske!

Du din slamp!

God påske :-)

Skrevet

I kveld - ganske seint.

Takk.

Da får jeg sitte klar med fyrstikker til å holde øya oppe med :)

Mary Poppins
Skrevet

...er jo bare en spøk, da.

Ja, ja... Tenk å ta slik på vei.

God bedring, 'allfall!

Det var da måte på å være frekk da!

Jeg sa bare at du burde hatt en advarsel for det er kjipt å lese om slutten når man ikke vil vite det.

Men hvis det bare var en spøk så er det jo greit, men det visste ikke jeg.

Gjest prust
Skrevet

Takk.

Da får jeg sitte klar med fyrstikker til å holde øya oppe med :)

Jeg fikk ikke med meg de tjue første minuttene i går, så jeg skal se begynnelsen av episoden i dag.

Skal tenke på deg med fyrstikkene :-)

Gjest Stormare
Skrevet

Det var da måte på å være frekk da!

Jeg sa bare at du burde hatt en advarsel for det er kjipt å lese om slutten når man ikke vil vite det.

Men hvis det bare var en spøk så er det jo greit, men det visste ikke jeg.

...for noen tar det laaaag tid å forstå poenget. Men du kan jo trøste deg med at "den som ler sist, ler best" ;)

Mente ikke å treffe noe ømt punkt hos deg. Beklager. *klemz*

Mary Poppins
Skrevet

...for noen tar det laaaag tid å forstå poenget. Men du kan jo trøste deg med at "den som ler sist, ler best" ;)

Mente ikke å treffe noe ømt punkt hos deg. Beklager. *klemz*

Alt i orden :)

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg de tjue første minuttene i går, så jeg skal se begynnelsen av episoden i dag.

Skal tenke på deg med fyrstikkene :-)

Og da skal jeg tenke på deg som tenker på meg med fyrstikkene - og da kommer jeg til å flire :)

Gjest prust
Skrevet

Og da skal jeg tenke på deg som tenker på meg med fyrstikkene - og da kommer jeg til å flire :)

Artig :-)

Jeg var på biblioteket i går - og da tenkte jeg på Lillemus (selv om jeg bor i en annen by)

Skrevet

Artig :-)

Jeg var på biblioteket i går - og da tenkte jeg på Lillemus (selv om jeg bor i en annen by)

Sånn kan det gå! :)

(Er hun bibliotekar, kanskje?)

Gjest prust
Skrevet

Sånn kan det gå! :)

(Er hun bibliotekar, kanskje?)

Ja, Lillemus jobber på bibliotek i Trondheim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...