Gå til innhold

Prison Break

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Men du...

...alt jeg har skrevet er sludder (bortsett fra det nye rører). Se episoden i kveld, så får du med deg det du trenger.

God påske!

Vet du hvor mange episoder det er totalt? Er det 22 eller er dette en sånn evighetsserie som f.eks Lost?

Gjest prust
Skrevet

Vet du hvor mange episoder det er totalt? Er det 22 eller er dette en sånn evighetsserie som f.eks Lost?

Tror det er 11+11, men så sa han derre som ble intervjuet forrige uke at produsenten hadde enda en sesong (11 til?) på lager, som de skulle spille inn hvis responsen var god.

Og jeg som trodde det var en film....! Er helt hekta!

Skrevet

Alt i orden :)

Slutten på serien er det nok ingen som har sett, iom. at de ikke ligger mer enn et par episoder foran oss i usa :-)

"............................................"

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg ble sittende og se på gårsdagens episode hos en venninne. Helt idiotisk selvfølgelig siden jeg ikke har tv3 selv. Er det mange epiosder av denne serien igjen? Hvis ikke, så kan jeg jo (MÅ jeg jo) be henne ta opp resten til meg.

evt kjøp den selv....

Gjest prust
Skrevet

Jeg ble sittende og se på gårsdagens episode hos en venninne. Helt idiotisk selvfølgelig siden jeg ikke har tv3 selv. Er det mange epiosder av denne serien igjen? Hvis ikke, så kan jeg jo (MÅ jeg jo) be henne ta opp resten til meg.

evt kjøp den selv....

Ja, det er uendelig mange igjen... Seriøst: dette var kanskje episode 9 eller 10 eller noe. Det er 11 i den første sesongen, så kommer det 11 seinere (aner ikke når, om det er i vår eller til høsten), og så kommer det kanskje enda en sesong!

Mary Poppins
Skrevet

Ja, det er uendelig mange igjen... Seriøst: dette var kanskje episode 9 eller 10 eller noe. Det er 11 i den første sesongen, så kommer det 11 seinere (aner ikke når, om det er i vår eller til høsten), og så kommer det kanskje enda en sesong!

Episode 14 tror jeg det var :)

Skrevet

Uendelig var kanskje å ta i litt :-) Men ja - så lenge ikke seertallene svikter, så blir det nok minst tre sesonger.

"............................................"

Skrevet

Ja, de forsøkte å rømme. Men i siste liten oppdaget en vaktmester at det ene røret var i ustand. Dette ble reparer. Og resulatet så langt er at fluktveien er sperret.

Men dette røret kommer til å vise seg å bli redningen for to av dem (dette avsløres i siste episode). For å skjønne dette trenger du ikke å ha sett episodene du ikke har fått sett, fordi vi får se et ganske langt "flashback" som viser hvorfor det nye røret (ironisk nok) blir redningen.

Og ja -- det blir ingen dødsstraff. Men lillebroren ofrer seg for å redde den uskyldige. Litt trist -- men veldig gripende.

Opppps... sorry!

;)

Så hvordan klarer de å redde den dødsdømte i siste liten?

Skrevet

Du burde hatt en advarsel i tittelen din når du røper så mye.

Slapp av, serien fortsetter og er like spennende. Jeg skal se episode 18 og 19 i kveld tenkte jeg.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Da er det en god unnskyldning til å kjøpe viasatpakke i tillegg da. Den var ganske fengende. Bedre enn LOST hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...