Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 JUG. Spør om hun kan ta ungene fordi du har lyst til å sove lenge dagen etter fordi det blir sent- ikke fordi du skal bli full som et fly. Men uansett, så jeg ville jeg heller festet og stått opp tidlig enn ikke å ha festet i det hele tatt. Pleier det vi også. Har sjelden barnefri på den måten egentlig. Så en av oss pleier å stå opp med ungene, servere frokost foran tv'n i stua, mens vi tar en blund til på soafen mens ungene ser på pysjpop og alt det der. Jeg er så elendig til å lyve at det er tragisk.... Tror ikke et er noe godt forslag. Men nå skal jeg snakke med mannen min i kveld og høre hva han foreslår. Kanskje han foreslår at han UANSETT form står opp tidlig med ungene og har dem hele formiddagen... *drøm* 0 Siter
....AV Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jo kanskje vi skulle spørre om hun vil overnatte...? Hun har ikke gjort det før. En gang må jo være den første. Mine venninner som satt barnevakt (den gang jeg var så ung...), overnattet da rett som det var husker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.