Gå til innhold

Fest....og å stå opp til barna dagen etter

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

JUG.

Spør om hun kan ta ungene fordi du har lyst til å sove lenge dagen etter fordi det blir sent- ikke fordi du skal bli full som et fly.

Men uansett, så jeg ville jeg heller festet og stått opp tidlig enn ikke å ha festet i det hele tatt. Pleier det vi også. Har sjelden barnefri på den måten egentlig. Så en av oss pleier å stå opp med ungene, servere frokost foran tv'n i stua, mens vi tar en blund til på soafen mens ungene ser på pysjpop og alt det der.

Jeg er så elendig til å lyve at det er tragisk.... Tror ikke et er noe godt forslag.

Men nå skal jeg snakke med mannen min i kveld og høre hva han foreslår. Kanskje han foreslår at han UANSETT form står opp tidlig med ungene og har dem hele formiddagen... *drøm*

Skrevet

Jo kanskje vi skulle spørre om hun vil overnatte...? Hun har ikke gjort det før.

En gang må jo være den første. Mine venninner som satt barnevakt (den gang jeg var så ung...), overnattet da rett som det var husker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...