Gå til innhold

lønn Trondheim kommune

Anbefalte innlegg

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Vi skal ha lønn den 12 April.Får vi det tidligere pga påsken?

Fortsetter under...

Gjest Trøndera
Skrevet

Det tviler jeg på! Selv om det absolutt hadde gjort seg.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Vi pleier _aldri_ å få den et sekund tidligere enn vi skal. MEN unntaket som bekrefter regelen er påsken i år. Siden den tolvte havner på "den halve dagen"- så får vi i år aprillønn utbetalt tirsdag 11.

Skrevet

PS; Det er skrevet på vaktlista vår at lønna kommer den 10.april. Er ansatt i Trondheim Kommune jeg og.

Gjest Calóni
Skrevet
  Line skrev (På 7.4.2006 den 13.17):

PS; Det er skrevet på vaktlista vår at lønna kommer den 10.april. Er ansatt i Trondheim Kommune jeg og.

Wuhu! Det hadde jeg ikke fått med meg. Mine 129 kroner på kontoen får selskap! :D

Annonse

Skrevet

Kommuneansatte er jo heldige som kun jobber halv dag onsdag. Det hussker jeg vi gjorde for mangeogtjue år siden også. Men senere (i det private) har jeg alltid jobbet hele dagen (med mindre jeg tar ferie da.

Dersom dere tar ferie om onsdagen, bruker dere bare en halv feriedag da? Sånn at dere kan være borte halve tirsdagen etter påske f.eks.?

Nyttårsafta har vi jobbet bare 5 timer i mange år.

Gjest Trøndera
Skrevet
  fresja skrev (På 7.4.2006 den 17.26):

Kommuneansatte er jo heldige som kun jobber halv dag onsdag. Det hussker jeg vi gjorde for mangeogtjue år siden også. Men senere (i det private) har jeg alltid jobbet hele dagen (med mindre jeg tar ferie da.

Dersom dere tar ferie om onsdagen, bruker dere bare en halv feriedag da? Sånn at dere kan være borte halve tirsdagen etter påske f.eks.?

Nyttårsafta har vi jobbet bare 5 timer i mange år.

Tar man ferie onsdag før påske regnes det som en hel feriedag. Avspaserer man derimot er det kun tre timer som gjelder.

M a o så lønner det seg å avspasere.

Skrevet
  Calóni skrev (På 7.4.2006 den 16.46):

Wuhu! Det hadde jeg ikke fått med meg. Mine 129 kroner på kontoen får selskap! :D

Hehe... det står jammen ikke så mye mer på kontoen min heller. Den er bra slunken for tida!

Skal forøvrig jobbe halve påska, så jeg får ikke tid til å bruke noe penger heller. Like greit ;)

God påske!

Gjest Calóni
Skrevet
  Line skrev (På 7.4.2006 den 18.56):

Hehe... det står jammen ikke så mye mer på kontoen min heller. Den er bra slunken for tida!

Skal forøvrig jobbe halve påska, så jeg får ikke tid til å bruke noe penger heller. Like greit ;)

God påske!

Jepp, jobbepåske jeg også. Kanskje vi sees? ;)

Skrevet
  Calóni skrev (På 7.4.2006 den 19.49):

Jepp, jobbepåske jeg også. Kanskje vi sees? ;)

Hehe.. kanskje det, kanskje. Aner ikke hvilken sone du jobber på ;-)

God påske uansett!

Skrevet
  Trøndera skrev (På 7.4.2006 den 18.02):

Tar man ferie onsdag før påske regnes det som en hel feriedag. Avspaserer man derimot er det kun tre timer som gjelder.

M a o så lønner det seg å avspasere.

Av samme grunn tar jeg aldri ferie nyttårsaften.

Gjest Calóni
Skrevet
  Line skrev (På 7.4.2006 den 20.29):

Hehe.. kanskje det, kanskje. Aner ikke hvilken sone du jobber på ;-)

God påske uansett!

Jeg jobber ikke på din sone. Ikke i nærheten engang :)

God påske, ja!

Annonse

Skrevet
  Calóni skrev (På 8.4.2006 den 5.32):

Jeg jobber ikke på din sone. Ikke i nærheten engang :)

God påske, ja!

Regner med du er på sørsida av byen et sted da. Det er ikke SÅ lange avstander, da :)

God påske!

Gjest Calóni
Skrevet
  Line skrev (På 8.4.2006 den 7.46):

Regner med du er på sørsida av byen et sted da. Det er ikke SÅ lange avstander, da :)

God påske!

Sørsida, ja :) I og for seg hadde det ikke vært så farlig å fortelle deg hvilken, men det kreves litt mer forklaring, og det blir ikke aktuelt på dol ;)

Skrevet
  Calóni skrev (På 8.4.2006 den 13.13):

Sørsida, ja :) I og for seg hadde det ikke vært så farlig å fortelle deg hvilken, men det kreves litt mer forklaring, og det blir ikke aktuelt på dol ;)

Helt i orden det, vettu :) Det er vel ikke overhengende fare for at jeg løper meg på deg uten å kjenne deg igjen, om vi ikke tilfeldigvis befinner oss på ei felles samling en eller annen plass etter hvert :)

Gjest Calóni
Skrevet
  Line skrev (På 8.4.2006 den 16.16):

Helt i orden det, vettu :) Det er vel ikke overhengende fare for at jeg løper meg på deg uten å kjenne deg igjen, om vi ikke tilfeldigvis befinner oss på ei felles samling en eller annen plass etter hvert :)

Hvis jeg skal på felles samling med dine sone, så skal jeg sørge for å skrive Caloni med sprit-tusj i panna :D

Skrevet
  Calóni skrev (På 8.4.2006 den 18.45):

Hvis jeg skal på felles samling med dine sone, så skal jeg sørge for å skrive Caloni med sprit-tusj i panna :D

Hehehe... jeg er litt overalt noen ganger... vet aldri hvilken sone jeg dukker opp på ;)

Skrevet
  Calóni skrev (På 8.4.2006 den 18.45):

Hvilken bokstav starter etternavnet ditt med, forresten? Bare sånn for å ha spurt, liksom?

Gjest Calóni
Skrevet
  Line skrev (På 8.4.2006 den 19.10):

Hvilken bokstav starter etternavnet ditt med, forresten? Bare sånn for å ha spurt, liksom?

-Så- mye skal nok ikke hvermannsen på DOL vite, nei! Men jeg er på msn som caloni_@hotmail.com :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...