Gjest kansje du veit? Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Vi skal ha lønn den 12 April.Får vi det tidligere pga påsken? 0 Siter
Gjest Trøndera Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det tviler jeg på! Selv om det absolutt hadde gjort seg. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Vi pleier _aldri_ å få den et sekund tidligere enn vi skal. MEN unntaket som bekrefter regelen er påsken i år. Siden den tolvte havner på "den halve dagen"- så får vi i år aprillønn utbetalt tirsdag 11. 0 Siter
Line Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 PS; Det er skrevet på vaktlista vår at lønna kommer den 10.april. Er ansatt i Trondheim Kommune jeg og. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 PS; Det er skrevet på vaktlista vår at lønna kommer den 10.april. Er ansatt i Trondheim Kommune jeg og. Wuhu! Det hadde jeg ikke fått med meg. Mine 129 kroner på kontoen får selskap! 0 Siter
fresja Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Kommuneansatte er jo heldige som kun jobber halv dag onsdag. Det hussker jeg vi gjorde for mangeogtjue år siden også. Men senere (i det private) har jeg alltid jobbet hele dagen (med mindre jeg tar ferie da. Dersom dere tar ferie om onsdagen, bruker dere bare en halv feriedag da? Sånn at dere kan være borte halve tirsdagen etter påske f.eks.? Nyttårsafta har vi jobbet bare 5 timer i mange år. 0 Siter
Gjest Trøndera Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Kommuneansatte er jo heldige som kun jobber halv dag onsdag. Det hussker jeg vi gjorde for mangeogtjue år siden også. Men senere (i det private) har jeg alltid jobbet hele dagen (med mindre jeg tar ferie da. Dersom dere tar ferie om onsdagen, bruker dere bare en halv feriedag da? Sånn at dere kan være borte halve tirsdagen etter påske f.eks.? Nyttårsafta har vi jobbet bare 5 timer i mange år. Tar man ferie onsdag før påske regnes det som en hel feriedag. Avspaserer man derimot er det kun tre timer som gjelder. M a o så lønner det seg å avspasere. 0 Siter
Line Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Wuhu! Det hadde jeg ikke fått med meg. Mine 129 kroner på kontoen får selskap! Hehe... det står jammen ikke så mye mer på kontoen min heller. Den er bra slunken for tida! Skal forøvrig jobbe halve påska, så jeg får ikke tid til å bruke noe penger heller. Like greit God påske! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hehe... det står jammen ikke så mye mer på kontoen min heller. Den er bra slunken for tida! Skal forøvrig jobbe halve påska, så jeg får ikke tid til å bruke noe penger heller. Like greit God påske! Jepp, jobbepåske jeg også. Kanskje vi sees? 0 Siter
Line Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jepp, jobbepåske jeg også. Kanskje vi sees? Hehe.. kanskje det, kanskje. Aner ikke hvilken sone du jobber på ;-) God påske uansett! 0 Siter
fresja Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tar man ferie onsdag før påske regnes det som en hel feriedag. Avspaserer man derimot er det kun tre timer som gjelder. M a o så lønner det seg å avspasere. Av samme grunn tar jeg aldri ferie nyttårsaften. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hehe.. kanskje det, kanskje. Aner ikke hvilken sone du jobber på ;-) God påske uansett! Jeg jobber ikke på din sone. Ikke i nærheten engang God påske, ja! 0 Siter
Line Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg jobber ikke på din sone. Ikke i nærheten engang God påske, ja! Regner med du er på sørsida av byen et sted da. Det er ikke SÅ lange avstander, da God påske! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Regner med du er på sørsida av byen et sted da. Det er ikke SÅ lange avstander, da God påske! Sørsida, ja I og for seg hadde det ikke vært så farlig å fortelle deg hvilken, men det kreves litt mer forklaring, og det blir ikke aktuelt på dol 0 Siter
Line Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Sørsida, ja I og for seg hadde det ikke vært så farlig å fortelle deg hvilken, men det kreves litt mer forklaring, og det blir ikke aktuelt på dol Helt i orden det, vettu Det er vel ikke overhengende fare for at jeg løper meg på deg uten å kjenne deg igjen, om vi ikke tilfeldigvis befinner oss på ei felles samling en eller annen plass etter hvert 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Helt i orden det, vettu Det er vel ikke overhengende fare for at jeg løper meg på deg uten å kjenne deg igjen, om vi ikke tilfeldigvis befinner oss på ei felles samling en eller annen plass etter hvert Hvis jeg skal på felles samling med dine sone, så skal jeg sørge for å skrive Caloni med sprit-tusj i panna 0 Siter
Line Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hvis jeg skal på felles samling med dine sone, så skal jeg sørge for å skrive Caloni med sprit-tusj i panna Hehehe... jeg er litt overalt noen ganger... vet aldri hvilken sone jeg dukker opp på 0 Siter
Line Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hvis jeg skal på felles samling med dine sone, så skal jeg sørge for å skrive Caloni med sprit-tusj i panna Hvilken bokstav starter etternavnet ditt med, forresten? Bare sånn for å ha spurt, liksom? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hvilken bokstav starter etternavnet ditt med, forresten? Bare sånn for å ha spurt, liksom? -Så- mye skal nok ikke hvermannsen på DOL vite, nei! Men jeg er på msn som [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.