Gå til innhold

Er Bush full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, veldig bra.

Men det skal ikke mye til før de får til dette, bare å kjøre opptaket ett lite hakk saktere enn vanlig hastighet så blir han full:-)

Gjest prust
Skrevet

Morsomt! Har nok med avspillingshastigheten å gjøre ja!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes da ikke han ser noe mer plante ut der enn han vanligvis gjør.

Skrevet

Bush er alltid full - av faen!

Å, sier du det? Hva tenker du på da?

Skrevet

Å, sier du det? Hva tenker du på da?

At han er en bæsj.

Skrevet

Å sånn, ja.

Faktisk er han gulgrønn diaré! Enig?

Skrevet

Faktisk er han gulgrønn diaré! Enig?

Nei, det er jeg ikke enig i..sånn uten videre. Jeg er ikke godt nok informert til å uttale meg bombastisk om innenrikspolitikken hans, men utenriks har han jo gjort det tålig bra. Taliban og Saddam out of business gjør seg godt på rullebladet.

Det eneste jeg kan anføre av kritikk er at han ikke ennå har tatt knekken på Irans atomprogram og banket respekt inn i Nord-Korea. Og det er kanskje på grunn av dette siste du er misfornøyd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...