Gå til innhold

Jeg har så vondt i magen :-(

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Har hatt skikkelig vondt i magen i det siste og det kommer etter hvert eneste måltid. Gjør også vondt bakover i ryggen.

Spiser Nexium hver dag og har gjort det i 2 år, i går fikk jeg noen titralac av bestemora mi og de hjalp litt. Jeg skal til Tyrkia i morgen og spise som en gal. Noen som vet hva jeg kan svelge unna for å slippe å få vondt og bli kvalm? Jeg vet hvilke matvarer/drikkevarer som gjør det verre, men det har jeg ikke tenkt å følge på turen.

Flere nexiumer pr. dag, titralac hver halvtime eller andre ting man kan få kjøpt på apoteket?

Skrevet

Bytt ut Nexium med Zantac. Ta dobbel dose av det som står på pakke i et par dager. Fortsett deretter til du er bra og 2 uker etterpå. Dette gjør mannen min når han får magesår tendenser og det hjelper.

Lykke til og God tur!

fei1365380229
Skrevet

Bytt ut Nexium med Zantac. Ta dobbel dose av det som står på pakke i et par dager. Fortsett deretter til du er bra og 2 uker etterpå. Dette gjør mannen min når han får magesår tendenser og det hjelper.

Lykke til og God tur!

Får man Zantac uten resept? Jeg er litt redd for å skjule ting også siden jeg skal på gastroskopi om noen uker.

Skrevet

10 dråper peppermynteolje fra Oberkjær (Helsekost) i et glass vann kan hjelpe mot vondt i magen og kvalme.

Om det hjelper når man har skikkelig vondt vet jeg ikke.

Skrevet

Får man Zantac uten resept? Jeg er litt redd for å skjule ting også siden jeg skal på gastroskopi om noen uker.

Zantac er uten resept. Sorry at jeg ikke så spørsmålet før nå. Det er verdt å prøve. MAnnen min fikk nexium av legen, men det virket ikke og vi fant fram til zantac selv.

God bedring.

Skrevet

Regner med det er for mye magesyre du har?

Har problem av os til, gjerne en periode høst og vår (det var valig ifølge legen). Mandler og kalktabletter hjelper meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...