Gå til innhold

Filmen

Anbefalte innlegg

Gjest bjerkeli
Skrevet

Hvis noen har lyst på en god latter, så se filmen "22" på TV i kveld. Den skal liksom være en grøsser.. En norsk film, med bl.a. ikke ukjente Susan Badrkhan, som er ment å være en seriøs lavbudsjettsgrøsser, men som blir (meget) ufrivillig morsom.

Jeg var på Rockefeller og så den for flere år sia, med regissørene og skuespillerne til stede. Alle i salen lo og lo, ingen skvatt, og samtidig kunne man se disse folka bak filmen synke lenger og lenger ned i stolene sine.

Gjest pekka
Skrevet

Høres ut til å være en film for meg :) Jeg ler alltid av grøssere. De man kan tenke seg at -nå skjer det noe, der ler jeg på forhånd. Nervøs kanskje?

Hvilken kanal?

Gjest bjerkeli
Skrevet

Høres ut til å være en film for meg :) Jeg ler alltid av grøssere. De man kan tenke seg at -nå skjer det noe, der ler jeg på forhånd. Nervøs kanskje?

Hvilken kanal?

TV2 kl. 00.00. Om du ikke kan se den da, bør du ta den opp, den er så utrolig dårlig... Elendig skuespill, finnes ikke troverdig!, manus hinsides enhver fornuft, ja, alt! er bare helt utrolig dårlig. Men morsomt!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

ja nå har jeg sett den. takk for anbefaling tror jeg. det var vel tidenes kalkun. makan til smøreri.

men men. en god latter fikk jeg nå hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...