Gjest blood Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Trenger på en måte noen å fortelle dette til. Alt dreier seg ikke bare om spiseforstyrrelse men om en del annet. Jeg er så lei av alt, føler på en måte ikke meningen m livet.Det er bare en tanke som jeg tenker noen ganger. Så er det ingen som forstår meg. Verken når det gjelder mat osv.. Har det slik at det meste jeg tenker på om dagene er va jeg skal spise og når. Er ALT for redd for å legge på meg, så har det slik at jeg som regel\prøver å aldri spise etter fire på dagen. I allefall på hverdagene, i helgene skeier jeg litt ut, men føler jeg at jeg har spist for mye tar jeg avføringstab. eller kaster opp maten.Men jeg har altid kontroll på hva jeg gjør når det gjelder mat. Så er det det at selvfølelsen min er blitt så lav. Dette gjelder egentli angående gutter. Hver gang jeg møter en gutt og tror gutten mener alvor, noe jeg egentlig vet han gjør blir det liksom aldri noe mere enn "en rot". Er så lei av det. Føler at det eneste gutter er ute etter er sex. Ikke misforstå meg, det er ikke slik at jeg har sex med mange forskjellige gutter, ikke på noen måter. Men av de gutter jeg har møtt virker det som om det var nok sia vi hadde sex. Hater egentlig meg selv for den jeg er!! Ser liksom ikke noe positivt m meg. Alt er så vanskelig, er vanskelig å ha alle tankene for seg selv og ikke prate m noen. Håper noen tok seg tid til å lese dette. Klæmm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22596-trenger-noen-%C3%A5-fortelle-dette-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zitha Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Jeg tror mange med sf vil være enig i at det dreier seg om mye mer enn forholdet til mat. Du trenger noen å fortelle om hvordan du har det. Du kan jo fortsette å bruke dette formuet, vet du. Her kan du får gode råd og oppmuntring av mennesker som har vært/er i samme situasjon som deg. Får du noen form for behandling for problemene dine? Det tror jeg du trenger. Hvis du ikke får det, synes jeg du bør kontakte legen din i dag, få deg en time. Selv om problemene kanskje ikke virker så alvorlige nå, kan det fort forandre seg, til og med uten at du legger merke til det. Det er mye lettere å gripe inn før problemene er blitt for store. Og uansett hvor fantastisk dette forumet er, kan det ikke erstatte den behandlingen du får hos lege/psykolog. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22596-trenger-noen-%C3%A5-fortelle-dette-til/#findComment-96248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Kjære blood! Jeg råder deg slik mitt svar til "Anoreksia", søk hjelp nå. Du har muligheten til å snakke med noen du stoler på som foreldre, søsken, tante, onkel, venn, venninne. Likevel er det mange som synes det er godt å få dele alle sine vanskelige tanker og følelser med fagfolk som helsesøster på skolen, rådgiver, klasselærer, helsestasjon for ungdom, helsesenter der du bor, eller selvhjelperorganisasjonene som Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser- IKS, tlf. 22422222,internett; www.iks.no eller Anoreksia/Bulimia foreningen-ABF, tlf.55326260, internett; www.abf.no for videre støtte, råd og informasjon. Lykke til på veien videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22596-trenger-noen-%C3%A5-fortelle-dette-til/#findComment-96254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.