Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve og lage en cd med bildesamling av gamle og nye bilder, pluss evt legge musikk til. Hvilken program anbefaler dere som er enkelt å bruke?

Skrevet

Microsoft Movie maker. Bilder, film, tekster, effekter og musikk.

Skrevet

Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual?

Sorry, feil! Skulle være til flisa.

Skrevet

PowerPoint

Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual?

Ved første forsøk får jeg kun frem 1 bilde. Vet ikke hvordan jeg går videre....

Skrevet

hehe jeg og!! fikke heller ikke til BMIèn.... hvordan får jeg den mindre enn 25?? eller er dette noe med usa bmi??

*grønn*

Skrevet

feil tema, sorry, hehehe

Skrevet

Ved første forsøk får jeg kun frem 1 bilde. Vet ikke hvordan jeg går videre....

det er så lett at...New slide står det på en liten rute der oppe et sted - - da får du en side til. og en til, og en til....vanskelig å forklare uten å være sammen med deg - og det får vi jo ikke til så da...:)

Skrevet

det er så lett at...New slide står det på en liten rute der oppe et sted - - da får du en side til. og en til, og en til....vanskelig å forklare uten å være sammen med deg - og det får vi jo ikke til så da...:)

Takk, jeg fant den : )

Nå er jeg ihvertfall et steg videre..

Skrevet

Du kan også styre størrelsen på dokumentet ditt, inne på Fil - Utskriftsformat. Det står standard på skjermfremvisning, noe som passer om du skal vise bildene (eller hva du nå bruker PowerPoint til, det er jo egentlig et program for presentasjoner, det som i gamle dager var "overheads"). Du kan altså endre til A4, A3, "custom size", widescreen format om du skal vise på nettopp en widescreen osv.

Men det finnes utallige brukertips og såkalte "online tutorials" i PowerPoint og annen programvare på nett, så det er mange steder du kan lære.

Skrevet

om du skal sette inn cliparts -så trykker du bare på den lille mannen -og så videre på en jordklode - da kommer du ut på internett og der er det tusenvis av morsomme bilder som kan passe til det du skal lage, du bare skriver et søkeord, f.eks iskrem - og så popper de opp :)

Skrevet

Jeg bruker ACDsee og er veldig fornøyd med det. Enkelt og veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...