poke Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Skal prøve og lage en cd med bildesamling av gamle og nye bilder, pluss evt legge musikk til. Hvilken program anbefaler dere som er enkelt å bruke? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Microsoft Movie maker. Bilder, film, tekster, effekter og musikk. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Microsoft Photo Story http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx 0 Siter
poke Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Microsoft Photo Story http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual? 0 Siter
poke Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual? Sorry, feil! Skulle være til flisa. 0 Siter
poke Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 PowerPoint Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual? Ved første forsøk får jeg kun frem 1 bilde. Vet ikke hvordan jeg går videre.... 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual? hehe jeg og!! fikke heller ikke til BMIèn.... hvordan får jeg den mindre enn 25?? eller er dette noe med usa bmi?? *grønn* 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual? feil tema, sorry, hehehe 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg har aldri lært meg dette programmet. Er det vanskelig? Fins det noen grei brukermanual? Ved første forsøk får jeg kun frem 1 bilde. Vet ikke hvordan jeg går videre.... det er så lett at...New slide står det på en liten rute der oppe et sted - - da får du en side til. og en til, og en til....vanskelig å forklare uten å være sammen med deg - og det får vi jo ikke til så da... 0 Siter
poke Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 det er så lett at...New slide står det på en liten rute der oppe et sted - - da får du en side til. og en til, og en til....vanskelig å forklare uten å være sammen med deg - og det får vi jo ikke til så da... Takk, jeg fant den : ) Nå er jeg ihvertfall et steg videre.. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Takk, jeg fant den : ) Nå er jeg ihvertfall et steg videre.. Du kan også styre størrelsen på dokumentet ditt, inne på Fil - Utskriftsformat. Det står standard på skjermfremvisning, noe som passer om du skal vise bildene (eller hva du nå bruker PowerPoint til, det er jo egentlig et program for presentasjoner, det som i gamle dager var "overheads"). Du kan altså endre til A4, A3, "custom size", widescreen format om du skal vise på nettopp en widescreen osv. Men det finnes utallige brukertips og såkalte "online tutorials" i PowerPoint og annen programvare på nett, så det er mange steder du kan lære. 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Takk, jeg fant den : ) Nå er jeg ihvertfall et steg videre.. om du skal sette inn cliparts -så trykker du bare på den lille mannen -og så videre på en jordklode - da kommer du ut på internett og der er det tusenvis av morsomme bilder som kan passe til det du skal lage, du bare skriver et søkeord, f.eks iskrem - og så popper de opp 0 Siter
Velouria Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg bruker ACDsee og er veldig fornøyd med det. Enkelt og veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.