Gå til innhold

Hvordan ville du gått frem?

Anbefalte innlegg

Gjest MC-rypa

Status:

Han og eg studerer samme studium. Eg var vært avstandsforelsket i han lenge, og blir helt "satt ut" av å være i samme rom som han..

I morgen skal han være kjørelærer for meg på MCen. Bare tanken på at han skal sitte 0,5 cm fra meg i over 1 time, gjør meg... ja, der vet...

Hvordan ville dere gått frem om å finne ut om han er interssert/få han på kroken?

Denne unge mannen er 8 år yngre enn meg.... (drømmesituasjon for en 25-åring å ha en eldre jente?)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225964-hvordan-ville-du-g%C3%A5tt-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjørt mc i over 30 år og jeg hadde ikke turt å vært kjørelærer for ei som ikke hadde kjørt mc før.

Hvis jeg hadde gjort det, så hadde jeg jaggu vært interessert i jenta også, slik at dødsangsten min hadde vært mindre enn gleden over å sittet klint inntil deg og holdt rundt deg:-)

Jeg tror at han er interessert ja:-)

Gjest MC-rypa

Jeg har kjørt mc i over 30 år og jeg hadde ikke turt å vært kjørelærer for ei som ikke hadde kjørt mc før.

Hvis jeg hadde gjort det, så hadde jeg jaggu vært interessert i jenta også, slik at dødsangsten min hadde vært mindre enn gleden over å sittet klint inntil deg og holdt rundt deg:-)

:c) Takk for svar.

Han ringte i ettemirddag. (litt nervøs, faktisk). Han er dessverre under 25 år og har hatt MC-lappen i kun 1 år.... så det blir ingen kjøring i morgen.. Men han skal levere en perm han har lånt...

Han ringte i ettemirddag. (litt nervøs, faktisk). Han er dessverre under 25 år og har hatt MC-lappen i kun 1 år.... så det blir ingen kjøring i morgen.. Men han skal levere en perm han har lånt...

Den permen kan føre til litt av hvert......noe jeg er sikker på at han er med på:-)

MC og dødsangst.

Jeg tør ikke ha passasjer, og tør ikke sitte på med noen. Finito.

Neste gang skal jeg montere sete som ikke tillater passasjer, så slipper jeg det maset.

Annonse

Eg kan ikke akkurat "hive meg over" han...

Åååå.

Hehe, nei, men det er sikkert det han har lyst til at du skal gjøre. Men du kan jo gi han lange blikk og kanskje ta litt på han, så tenker jeg det ikke går så lenge før han kaster seg over deg.

Du er noen år eldre enn han, så derfor vil han nok være litt tilbakeholden.

Passasjerer gjør meg ikke noe å ha,men å sitte på liker jeg ikke.

OK. Jeg er redd det skal hende noe som kan være min skyld. En gammel kompis hadde kjæresten bakpå, han var uoppmerksom et øyeblikk, og hun ble skadet for livet, han slapp med noen skrammer. Jeg vil ikke være i hans sko et eneste øyeblikk. Folk dør ikke om de -ikke- får sitte på. Jeg vet utmerket godt at passasjerer ofte blir hardere skadet enn fører.

OK. Jeg er redd det skal hende noe som kan være min skyld. En gammel kompis hadde kjæresten bakpå, han var uoppmerksom et øyeblikk, og hun ble skadet for livet, han slapp med noen skrammer. Jeg vil ikke være i hans sko et eneste øyeblikk. Folk dør ikke om de -ikke- får sitte på. Jeg vet utmerket godt at passasjerer ofte blir hardere skadet enn fører.

Enig i det,men det nytter ikke å tenke slik i alle sammen henger. Da kan du ikke ha passasjerer i bil heller, eller kjøre bil i det hele tatt fordi du kan kjøre på noen.

Men på mc så sitter man jo litt mer utsatt enn i andre kjøretøy.

Enig i det,men det nytter ikke å tenke slik i alle sammen henger. Da kan du ikke ha passasjerer i bil heller, eller kjøre bil i det hele tatt fordi du kan kjøre på noen.

Men på mc så sitter man jo litt mer utsatt enn i andre kjøretøy.

Litt mer utsatt, ja. Men jeg kjører mer vetthugt med passasjerer i bil også. Ikke fullt så fort til eks. Mest for at mange er redde.

Annonse

"Hvis jeg hadde gjort det, så hadde jeg jaggu vært interessert i jenta også, slik at dødsangsten min hadde vært mindre enn gleden over å sittet klint inntil deg og holdt rundt deg:-"

Tvert imot for meg, tror jeg. Hvis det var noen jeg likte godt, så ville det blitt vanskeligere å riste tusenlappene ut av henne etter at hun hadde herpet sykkelen :-) Men kjørelærer på sykkel? Aldri i livet.

".........................................."

Da ville det jo heller ikke vært noen god idé for din del. En som har hatt mc-lappen i kun ett år, er ikke i nærheten av å være erfaren nok til å lære andre å kjøre.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...