Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger gode smårettsoppskrifter, er det noen som har noe å dele med meg? Jeg hadde så lyst til å lage en liten fest for mine venner som jeg er så glad i!

Skrevet

Jeg har blant annet laget dadler med bacon i dag. Ferske dadler som du surrer litt bacon rundt. Stekes i stekepanne til de er gyllenbrune. NYDELIG!

Skrevet

Åååå, nå skulle jeg gjerne vært vennen din, jeg elsker tapas:-)

Aioli er et must, småpoteter også, chorizo, oliven, parmaskinke, parmesanost, kjøttboller osv osv osv

*sukk*

Skrevet

Jeg har blant annet laget dadler med bacon i dag. Ferske dadler som du surrer litt bacon rundt. Stekes i stekepanne til de er gyllenbrune. NYDELIG!

Lag tapenade. Utrolig godt på brød som du smører med saften av en tomat. Kanskje litt ost på og noen minutter i ovnen slik at brødet blir sprøtt og osten smelter. Nam.

En oppskrift jeg fant på nettet:

Tapenade:

100 g sorte oliven

2 stk ansjosfilet

1 ts kapers

1 fedd hvitløk

persillepoteter

12 mandelpoteter

1 dl hakket bladpersille

2 ss smør

2 ss olivenolje

salt og pepper

Men du kan kutte ut ansjosen, poteter og persille. Veldig godt.

Skrevet

Skulle til trådstarter da :o)

Mary Poppins
Skrevet

Her er en ting du kan lage som er kjempe godt og enkelt:

Kjøp sånne wraps som man bruker til taco (elderado). Ta en og strø mosserella ost over hele, deretter strør du taco krydder over, og koreander blader, så putter du en wrap på toppen. Deretter steker du dem i oliven olje i panne, til osten er smeltet. Så klipper du dem opp i trekanter, og de er klare til å serveres. Pynt med et par grønne blader.

Andre ting du kan ha til tapas er krydderete kjøttboller, kyllingvinger, en god salat

Skrevet

Litt PC trøbbel i det siste. Tusen takk for svar. Skal se hva vi får til... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...