Gå til innhold

Utsette mensen noen dager i påsken

Anbefalte innlegg

Gjest Nja, gjett?
Skrevet

Hvis man ikke bruker p-piller til vanlig, kan man utsette mensen med de da? Fant noen brett med Trionetta 21-piller (mine egne, men bruker de ikke)Med disse bruker man de gule pillene til å utsette mensen.. Kan man bare begynne å ta gule piller noen dager før ventet mens, og fortsette et par dager man ønsker å utsette den?

Hvis man begynner med noen piller FØR de gule (fortsatt går jeg ikke på p-piller til vanlig) og fortsetter akkurat som jeg hadde gått på p-piller, hjelper det for å utsette mensen da?

Gjest pekka
Skrevet

Tror heller jeg ville satset på piller som utsetter mens. Man tar de fra tre dager før forventet mens tror jeg. Du må nok få resept av legen.

Når du ikke går på p-pillene til vanlig så må du nok gå på de en viss tid før de gir beskyttelse, og så etter at du har funnet ut når mens begynner, kan du drive med utsetting (tror jeg). Altså det tar gørrlang tid.. Ring legen i morgen, muølig de kan ringe inn en resept uten at du må ha time. Da rekker du ikke mensfri påske i allefall.

Gjest Nja, gjett?
Skrevet

Tror heller jeg ville satset på piller som utsetter mens. Man tar de fra tre dager før forventet mens tror jeg. Du må nok få resept av legen.

Når du ikke går på p-pillene til vanlig så må du nok gå på de en viss tid før de gir beskyttelse, og så etter at du har funnet ut når mens begynner, kan du drive med utsetting (tror jeg). Altså det tar gørrlang tid.. Ring legen i morgen, muølig de kan ringe inn en resept uten at du må ha time. Da rekker du ikke mensfri påske i allefall.

Jeg tror jeg prøver "min" metode uansett. Gidder ikke gå til legen.. Men takk for svar. Det betyr ingenting at jeg ikke er beskyttet for graviditet mens jeg gjør dette. Jeg bruker alltid kondom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...