Gå til innhold

Endelig er påskeferien her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig..alle våre barn er ute av rede (iallfall for påsken) og jeg og min elskede skal være alene hjemme i 10 dager- gjett om vi skal kose oss-nett som i gamledager- bare oss to- du verden som vi har sett frem til dette.HURRA..

Videoannonse
Annonse
Gjest midia
Skrevet

Her også er det påskeferie å vi skal koooose oss sammen med barn vi,ikke gøy å dra på påsketur uten barn.

fei1365380229
Skrevet

Ja, hipp hurra og i morgen drar vi til Tyrkia med alle fire barna. Heldigvis skal vi ikke dra med SAS :)

thuva1365380402
Skrevet

Ja, for noen er det påskeferie. :) Selv skal jeg jobbe mandag-onsdag og langfredag. Jobber i butikk, og der jeg jobber har oppe alle dagene i påsken. Ikke noe påskestengt. De andre dagene i påsken skal jeg bruke til å pakke og såvidt begynne å flytte.

God påske til alle sammen her inne.

Skrevet

Her også er det påskeferie å vi skal koooose oss sammen med barn vi,ikke gøy å dra på påsketur uten barn.

Enig med deg, gleder meg veldig til at "barna" vil feire påske med oss jeg. Være samla alle betyr mye for meg i høytidsdagene. Vi har leid hytte og dem kommer...., koselig.

Skrevet

Enig med deg, gleder meg veldig til at "barna" vil feire påske med oss jeg. Være samla alle betyr mye for meg i høytidsdagene. Vi har leid hytte og dem kommer...., koselig.

Ååå som jeg misunner dere!

Kos dere kjempemye.

God Påske

Skrevet

Vell..kansje dine barn er mindre enn mine barn og kansje vi er flinkere å pleie romantikken en dere.. ikke vet jeg..

Skrevet

Men i alle dager..innlegget mitt var skrevet i pur glede over at vi for en gang skyld skulle få kose oss alene og pleie forholdet litt ekstra og så får jeg noen "surmaga" innspill om at det er best å feire med barna.....jeg sa da vell vitterlig ikke at det ikke var fint å feire påske med mine barn og jeg har da feiret påske i 25 år sammen med dem. Det jeg gledet meg til var å ha noen dager med min kjære mann alene, men sitter igjen med inntrykket at det burde jeg ha dårlig samvittighet for..ærlig talt..kansje det å pleie samlivet innimellom var noe å tenke på for noen og en hver..:-(

Skrevet

Vell..kansje dine barn er mindre enn mine barn og kansje vi er flinkere å pleie romantikken en dere.. ikke vet jeg..

Det virket ikke som at barna dine var voksne i innlegget du skrev.

Jeg forsto det som at dere var glad for å få dem vekk i ferien jeg, men er de voksne så burde de nok vært ute av redet for lengst å dere fortjener da virkelig å feriere alene for barna klarer jo seg selv.¨

Beklager missforståelsen og kos dere med alene påske!

Skrevet

Men i alle dager..innlegget mitt var skrevet i pur glede over at vi for en gang skyld skulle få kose oss alene og pleie forholdet litt ekstra og så får jeg noen "surmaga" innspill om at det er best å feire med barna.....jeg sa da vell vitterlig ikke at det ikke var fint å feire påske med mine barn og jeg har da feiret påske i 25 år sammen med dem. Det jeg gledet meg til var å ha noen dager med min kjære mann alene, men sitter igjen med inntrykket at det burde jeg ha dårlig samvittighet for..ærlig talt..kansje det å pleie samlivet innimellom var noe å tenke på for noen og en hver..:-(

Ikke ment å være "sugmuga".

Det er viktig å pleie kjærligheten, ta seg tid til å være kjærester!

Skrevet

Ikke meninga med "surmaga" innlegg! Viktig å ta seg tid til å være kjærester også.

Skrevet

Ikke bry deg om dem, du. Håper du og mannen har hatt en fin påske:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...