Gå til innhold

President Bush

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Bush holdt et kort i hånda og sa at han ville lese de tre små ordene i kortet for å uttrykke sine følelser til folket. Han leste: Thank you.

Kanskje ikke uten grunn at den idioten skryter av dårlige karakterer fra universitet. Jeg ville ikke fortsatt studiene med hans karakterer.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

13

• Prozak

2

• ixos

2

• Zombiebob

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest vioola
Skrevet

Reagon ble ikke regnet som den skarpeste kniven i skuffen , men er endel av årsaken til at amerikansk økonomi ordnet seg , og at sovjetunionen kollapset,

Husk på at bush har masse flinke medarbeidere rundt seg. Hun Rice er en av de. Drivende dyktig. Og jeg liker "ærlige " politikere som Bush mye bedre en glatte politikerbroilere som har gått på talekurs og aldri sier noe galt og alltid er sååååå politisk korrekte.

Noe av det jeg liker med Bush er at det virker som han virkelig mener det han sier.

Gjest vioola
Skrevet

kristin Halvorsen feks. Og se henne i finansdebatter og lignende er flaut , at hun er norges finansminister er skandale. Hun virker rett og slett dum. Men har greid seg noenlunde greit selvfølgelig på grunn av alle de gode medarbeiderne. Å fronte politikken har alt med medietekke og hvor flink man er i debatter og utrstråling og alt det der. Dessverre. Erna solberg ser jeg opp til , men mange vil kaste henne fordi hun er for kjedelig ,

amerikafareren
Skrevet

Reagon ble ikke regnet som den skarpeste kniven i skuffen , men er endel av årsaken til at amerikansk økonomi ordnet seg , og at sovjetunionen kollapset,

Husk på at bush har masse flinke medarbeidere rundt seg. Hun Rice er en av de. Drivende dyktig. Og jeg liker "ærlige " politikere som Bush mye bedre en glatte politikerbroilere som har gått på talekurs og aldri sier noe galt og alltid er sååååå politisk korrekte.

Noe av det jeg liker med Bush er at det virker som han virkelig mener det han sier.

Bush er noe av det slaskeste som finnes, og han mener ingenting av det han sier siden han ikke vet hva han mener, og heller ikke hva han sier.

Gjest vioola
Skrevet

Bush er noe av det slaskeste som finnes, og han mener ingenting av det han sier siden han ikke vet hva han mener, og heller ikke hva han sier.

tydeligvis mange som er uenige med deg siden han tross alt ble gjenvalgt med klar margin , og har hatt høye popularitetsmålinger.

Skjønner ikkke at du klarer å bo i USA hvis du mener over 50% av landet er så stokk dumme at de velger en slik idiot som du kaller Bush som leder

amerikafareren
Skrevet

tydeligvis mange som er uenige med deg siden han tross alt ble gjenvalgt med klar margin , og har hatt høye popularitetsmålinger.

Skjønner ikkke at du klarer å bo i USA hvis du mener over 50% av landet er så stokk dumme at de velger en slik idiot som du kaller Bush som leder

Den resterende befolkningen i USA som snakker om Bush som stokk dum idiot er enig med meg og det er ganske mange millioner. Du snakket ikke akkurat pent om Kristin Halvorsen, men klarer likevel å bo i Norge.

President Bush er en farlig mann for hele verden. Slik ledere med stort maktbehov og liten intelligense gjerne er.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Kanskje fordi de fleste idiotene bor i Texas? Jeg bare lurer, jeg...

Helt enig med amerikafareren i at Bush virker stokk dum. Og jeg tror faktisk utrolig mange amerikanere ble veldig overrasket over at han ble gjenvalgt.

Uansett er nok bildet annerledes i USA enn i Europa, etter angrepet på World Trade Center har nok mange amerikanere ekstra sterk motstand overfor de arabiske landene.

Problemet er bare at Bush ser ut til å jobbe ut ifra en skjult agenda - hadde han virket mer overbevisende når han sier at det er terroristene han er ute etter, så hadde han nok også fått mer støtte fra Europa.

Gjest vioola
Skrevet

Den resterende befolkningen i USA som snakker om Bush som stokk dum idiot er enig med meg og det er ganske mange millioner. Du snakket ikke akkurat pent om Kristin Halvorsen, men klarer likevel å bo i Norge.

President Bush er en farlig mann for hele verden. Slik ledere med stort maktbehov og liten intelligense gjerne er.

jeg bare liker egentlig ikke måten du diskuterer på og omtaler en offentlig person på. Derfor skammer jeg meg nå litt over det jeg sa om kristin halvorsen. Bush er ikke dum, tro meg.

Angrip heller politikken. Hos meg er største problemet med han er at jeg føler han gjør de fattigere i USA fattigere , og hans forsøk på å innsette konservative høyesterettsdommere som kan få forandret ROE vs Wade, abortkjennelsen.

Moren min som kun leser se og hør og vg engang i blant og hater nyheter mener ikke annet om Bush enn at han er dum og ond. Noe annet vet hun ikke om han.

Å diskutere med konservative , eller republikanere på det nivået funker ikke. Altså som det preller av på sv folk om jeg med engang beskylder de får å være venstreraddiser eller kommunister. Det fungerer ikke.

man må prøve å være saklig og diskutere sak og ikke slenge ut merkelapper på hverandre

Gjest vioola
Skrevet

jeg bare liker egentlig ikke måten du diskuterer på og omtaler en offentlig person på. Derfor skammer jeg meg nå litt over det jeg sa om kristin halvorsen. Bush er ikke dum, tro meg.

Angrip heller politikken. Hos meg er største problemet med han er at jeg føler han gjør de fattigere i USA fattigere , og hans forsøk på å innsette konservative høyesterettsdommere som kan få forandret ROE vs Wade, abortkjennelsen.

Moren min som kun leser se og hør og vg engang i blant og hater nyheter mener ikke annet om Bush enn at han er dum og ond. Noe annet vet hun ikke om han.

Å diskutere med konservative , eller republikanere på det nivået funker ikke. Altså som det preller av på sv folk om jeg med engang beskylder de får å være venstreraddiser eller kommunister. Det fungerer ikke.

man må prøve å være saklig og diskutere sak og ikke slenge ut merkelapper på hverandre

jeg er helt sikker på at du både er kunnskapsrik , og har et spessielt fortrinn siden du bor i amerika til å ha et innsyn i amerikansk politikk. Derfor burde du ihvertfall fortelle hva som er galt konkret med bush.

annet enn at han er dum , ond,slesk og lignende.

.

Skrevet

Eh... javel nei.

Skrevet

Høye popularitetsmålinger? Ha ha ha.... Ikke siste tiden du. Sjekk linken da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137549

Ser ut som menigmann i USA begynner å ta til vettet.

Gjest vioola
Skrevet

Høye popularitetsmålinger? Ha ha ha.... Ikke siste tiden du. Sjekk linken da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137549

vel Bush har vært veldig populær i perioder. Nå er forøvrig også republikanerne rasende forbannet fordi han har sagt han vil ta imot flere mexikanere som gjesteasrbeidere eller noe sånt.

Og du har jo linken fra norges mest seriøse avis.

og 36 prosent

er det så ille da.

bondevik har jo ligget på rundt 6% , samme med stoltenberg og co også

Gjest vioola
Skrevet

Og er det rart i når den idioten john kerry stilte til valg. Har aldri hørt "he/I won three purple hearts" så mange ganger før i hele mitt liv.

forøvrig har jeg hørt liten ren kritikk av innenrikspolitikken til Bush , noe som mange sier er grunnen til at han faktisk vant. Og at krigen i Irak gjør at han synker på ratingene er jo helt naturlig.

Greit at man er imot krigen og utenrikspolitikken til USA som svært negativt. Men å ha det arrogante synet at folk som stemmer eller støtter Bush ikke har tatt til vettet tror jeg er veldig feil og arrogant. John kerry feks ville i norge antagelig blitt regnet som frp velger. Det politiske systemet og tankegangen der er såååå annerledes enn i norge og europa

Gjest vioola
Skrevet

forøvrig har jeg enda til gode og se folk komme med andre argumenter enn slesk og dum og ond og lignende.

Gjest vioola
Skrevet

jeg er også for forskning på stamceller fra aborterte foster og lignende.

Så og tro jeg er noe bush fanatiker blir feil.

Skrevet

vel Bush har vært veldig populær i perioder. Nå er forøvrig også republikanerne rasende forbannet fordi han har sagt han vil ta imot flere mexikanere som gjesteasrbeidere eller noe sånt.

Og du har jo linken fra norges mest seriøse avis.

og 36 prosent

er det så ille da.

bondevik har jo ligget på rundt 6% , samme med stoltenberg og co også

Nok en link. Denne gang fra Aftenposten (er den seriøs nok?): http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1236583.ece

34% oppslutning. Katastrofemåling sies det. Kan til dels si meg litt enig, men blir ikke lei meg av den grunn.

Gjest vioola
Skrevet

Nok en link. Denne gang fra Aftenposten (er den seriøs nok?): http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1236583.ece

34% oppslutning. Katastrofemåling sies det. Kan til dels si meg litt enig, men blir ikke lei meg av den grunn.

greit , men har enda ikke hørt noe kritikk mot bush sin politikk annet at man er imot irak og afganistan krigen.

greit at du er glad.

men nytter ikke å gå ned på nivået som jeg gjorde å kalle kristin halvorsen dum.

sak og ikke person.

Denne tråden handler kun om personer med vage beskyldninger som mamma som omtrent for all informasjon fra se og hørø like gjerne kunne kommet med

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Nåja, er ikke så sikker på at Bush er helt ren når det gjelder metoder for hans gjenvalg...

amerikafareren
Skrevet

forøvrig har jeg enda til gode og se folk komme med andre argumenter enn slesk og dum og ond og lignende.

Bush er imot abort, men han sender unge gutter til å bli drept i Irak. Han tror bokstavelig på Bibelen og støtter forandringer i undervisning over til å lære barna skapelseshistorien derfra istedenfor moderne vitenskap. Han er imot homoseksuelle. Han er på vei til å angripe Iran pga. olje og penger.

Var dette noen argumenter?

Hvis ikke dette er sleskt, dumt og ondt så vet ikke jeg.

Skrevet

;o) !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...