Gå til innhold

President Bush

Anbefalte innlegg

Gjest savnet nyanser
Skrevet

Ja dessverre så er det slik. Om du er uenig med meg så bør du komme med argumentene. Hvis du følger med så vet du at det har vært mistanke om snusk rundt Bush sitt flertall, og hvorvidt det er demokratisk kan du svare deg selv på.

Måten du måten du diskuterer på i de fleste innlegg i denne tråden (kverrulerende etter min mening) og omtaler en offentlig person på, er nedlatende appell til personangrep i stedet for saklighet. Folk er ikke idioter fordi du er veldig uenig med dem.

Et evnenivå som "stokk dum idiot" på en amerikansk president er opplagt misvisende. Det er stor forskjell på et slikt argument og f.eks. å hevde at politikken hans "leder til meget vont".

Å ta med denne nyansen, er også å vise respekt for annerledestenkende (for de du er uenig med). Det er en mer moden måte å argumentere på og gir grunnlag for vennligere svar til deg. Mitt inntrykk var at innleggende dine i denne tråden dessverre var meget langt fra dette.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

13

• Prozak

2

• ixos

2

• Zombiebob

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Måten du måten du diskuterer på i de fleste innlegg i denne tråden (kverrulerende etter min mening) og omtaler en offentlig person på, er nedlatende appell til personangrep i stedet for saklighet. Folk er ikke idioter fordi du er veldig uenig med dem.

Et evnenivå som "stokk dum idiot" på en amerikansk president er opplagt misvisende. Det er stor forskjell på et slikt argument og f.eks. å hevde at politikken hans "leder til meget vont".

Å ta med denne nyansen, er også å vise respekt for annerledestenkende (for de du er uenig med). Det er en mer moden måte å argumentere på og gir grunnlag for vennligere svar til deg. Mitt inntrykk var at innleggende dine i denne tråden dessverre var meget langt fra dette.

Nå bor jeg i USA og ser ingen grunn til å bruke (bruke opp) alle de ordene du lister ut av deg til å late som jeg er uhyre intelllektuell slik som du prøver. Det er en norsk måte å vikle dritten inn i en skinnende sølvpapir som jeg ikke gidder bruke her. Du kan mene akkurat hva du vil om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...