Gjest savnet nyanser Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja dessverre så er det slik. Om du er uenig med meg så bør du komme med argumentene. Hvis du følger med så vet du at det har vært mistanke om snusk rundt Bush sitt flertall, og hvorvidt det er demokratisk kan du svare deg selv på. Måten du måten du diskuterer på i de fleste innlegg i denne tråden (kverrulerende etter min mening) og omtaler en offentlig person på, er nedlatende appell til personangrep i stedet for saklighet. Folk er ikke idioter fordi du er veldig uenig med dem. Et evnenivå som "stokk dum idiot" på en amerikansk president er opplagt misvisende. Det er stor forskjell på et slikt argument og f.eks. å hevde at politikken hans "leder til meget vont". Å ta med denne nyansen, er også å vise respekt for annerledestenkende (for de du er uenig med). Det er en mer moden måte å argumentere på og gir grunnlag for vennligere svar til deg. Mitt inntrykk var at innleggende dine i denne tråden dessverre var meget langt fra dette. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Måten du måten du diskuterer på i de fleste innlegg i denne tråden (kverrulerende etter min mening) og omtaler en offentlig person på, er nedlatende appell til personangrep i stedet for saklighet. Folk er ikke idioter fordi du er veldig uenig med dem. Et evnenivå som "stokk dum idiot" på en amerikansk president er opplagt misvisende. Det er stor forskjell på et slikt argument og f.eks. å hevde at politikken hans "leder til meget vont". Å ta med denne nyansen, er også å vise respekt for annerledestenkende (for de du er uenig med). Det er en mer moden måte å argumentere på og gir grunnlag for vennligere svar til deg. Mitt inntrykk var at innleggende dine i denne tråden dessverre var meget langt fra dette. Nå bor jeg i USA og ser ingen grunn til å bruke (bruke opp) alle de ordene du lister ut av deg til å late som jeg er uhyre intelllektuell slik som du prøver. Det er en norsk måte å vikle dritten inn i en skinnende sølvpapir som jeg ikke gidder bruke her. Du kan mene akkurat hva du vil om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.