Gå til innhold

Føler meg så alene i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Alene i kveld...

Hei igjen!

Bare lurer på om alt går bra med deg?

Takk for omtanken:-)

Jeg har det bra. Venter fortsatt på videre undersøkelser, selvfølgelig får jeg ikke tatt de nå før påske. For alle skal jo starte påskeferien tidlig. Ringte på et privat senter også, men der fikk jeg heller ikke komme før etter påske. Så nå ligger det å ulmer litt i bakhodet, men ser mere positivt på det nå.

Jeg kom meg på festen på lørdag og hadde det fint, selv om jeg gikk hjem tidligere enn jeg bruker (men etter mange andre).

Jeg er nok slik av type at jeg kan drukne helt når jeg blir fortvilt, også tar jeg meg sammen og har en evne til å "fortrenge" det litt etterhvert. Så nå går jeg på jobb og så får vi ta ting som de kommer.

Men kjenner godt kulen da og synes brystet er mere ømt..

Men håper på det beste og orker ikke å ta alle sorgene på forskudd.

Fortsetter under...

Gjest FrøkenNN

Jeg har det bra. Venter fortsatt på videre undersøkelser, selvfølgelig får jeg ikke tatt de nå før påske. For alle skal jo starte påskeferien tidlig. Ringte på et privat senter også, men der fikk jeg heller ikke komme før etter påske. Så nå ligger det å ulmer litt i bakhodet, men ser mere positivt på det nå.

Jeg kom meg på festen på lørdag og hadde det fint, selv om jeg gikk hjem tidligere enn jeg bruker (men etter mange andre).

Jeg er nok slik av type at jeg kan drukne helt når jeg blir fortvilt, også tar jeg meg sammen og har en evne til å "fortrenge" det litt etterhvert. Så nå går jeg på jobb og så får vi ta ting som de kommer.

Fint å høre at det går ganske greitt ,så langt.

Varme tanker i hvert fall,og så håper jeg at vi "snakkes".

Gjest filosofine

Hei. Leste innlegget ditt om kul i brystet. Ville bare skrive og gi deg en trøste-klem. Jeg vet det er skummelt å finne en kul i brystet. Jeg har funnet en jeg også.

Tenkte bare å skrive at min ble undersøkt og var helt ufarlig, og jeg fikk tibudet om å fjerne den, men så ikke poenget siden den faktisk ikke er sjenerende. Jeg spurte legene og de sa det var veldig ofte kuler i brystet var ufarlige. Håper du klarer å nyte resten av påska.

Klem

Gjest Ikke så alene i kveld

Hei. Leste innlegget ditt om kul i brystet. Ville bare skrive og gi deg en trøste-klem. Jeg vet det er skummelt å finne en kul i brystet. Jeg har funnet en jeg også.

Tenkte bare å skrive at min ble undersøkt og var helt ufarlig, og jeg fikk tibudet om å fjerne den, men så ikke poenget siden den faktisk ikke er sjenerende. Jeg spurte legene og de sa det var veldig ofte kuler i brystet var ufarlige. Håper du klarer å nyte resten av påska.

Klem

Takk for det.

Det har gått bedre enn forventet denne ventetiden. Fant ut at det ikke var verdt å ta alle sorger på forskudd. Så nå venter jeg bare på at det skal bli tirsdag og og at jeg skal få bekreftet at denne kulen er ufarlig. Vet sjansen for at den ikke skal være det er veldig liten, så det skal gå bra dette. Takk for at du delte din erfaring:-)

• 1 måned senere...
Gjest FrøkenNN

Hei Bare lurer på hvordan det går med deg?

Håper det går bra!

Gjest Ikke så alene nå:-)

Hei Bare lurer på hvordan det går med deg?

Håper det går bra!

Hei, hei.

Takk for omtanken! Det gikk bra hele greia, når jeg etter to ukers ventetid endelig fikk mammografi og ultralyd. De tror ikke det er noe ondartet, men blir holdt "under oppsikt" og skal ta nye undersøkelser igjen.

Så nå ser jeg igjen lyst på livet! Men du verden for en knekk en får med det samme.

Annonse

Gjest FrøkenNN

Hei, hei.

Takk for omtanken! Det gikk bra hele greia, når jeg etter to ukers ventetid endelig fikk mammografi og ultralyd. De tror ikke det er noe ondartet, men blir holdt "under oppsikt" og skal ta nye undersøkelser igjen.

Så nå ser jeg igjen lyst på livet! Men du verden for en knekk en får med det samme.

Så fint og høre det.

Lykke til videre da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...