amerikafareren Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hvor mye koster en skikkelig god hodepute som varer i åresvis? Da mener jeg en som tar hensyn til hvordan du ligger i senga og er god for hals og skuldre. 0 Siter
Line Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tempurpute, eller noe i den duren? På Obs! akkurat nå har de noe de kaller helsepute, som ligner på tempurpute, til 399 kroner, om jeg ikke husker summen feil. Så det bare sånn kjapt i forbifarten i går. Ei ordentlig tempurpute koster nok åttehundre til tusen kroner, sikkert. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Tempurpute, eller noe i den duren? På Obs! akkurat nå har de noe de kaller helsepute, som ligner på tempurpute, til 399 kroner, om jeg ikke husker summen feil. Så det bare sånn kjapt i forbifarten i går. Ei ordentlig tempurpute koster nok åttehundre til tusen kroner, sikkert. Takk for opplysningene, da tror jeg ikke det er så gal pris på dem her:) 0 Siter
nick Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Takk for opplysningene, da tror jeg ikke det er så gal pris på dem her:) Jeg betalte ca 700 kr for min Millenium Queen tempurpute. Jeg har hatt den i ca en uke, men er fortsatt ikke sikker på om den er bra. Vondt i nakken har jeg fremdeles. Vær obs på at de finnes i forskjellige størrelser, og i (minst) 2 forskjellige utgaver. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Jeg betalte ca 700 kr for min Millenium Queen tempurpute. Jeg har hatt den i ca en uke, men er fortsatt ikke sikker på om den er bra. Vondt i nakken har jeg fremdeles. Vær obs på at de finnes i forskjellige størrelser, og i (minst) 2 forskjellige utgaver. De finnes i mange utgaver og jeg har vært i en foretning hvor jeg måtte fylle ut et skjema først og siden prøve forskjellige puter. Jeg endte med å kjøpe den dyreste av alle til 800 kr. og for en forskjell. Jeg hadde lånt en dårlig pute og var blitt altfor stiv i nakke og skuldre. Nå sover jeg mye bedre og har mindre hodepine. Jeg kommer til å ta den med hjem og bruke den i mange år. Putene var alt fra 100 kr og opp til 800, og dette var en forretning med senger. En skikkelig eksklusiv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg betalte ca 700 kr for min Millenium Queen tempurpute. Jeg har hatt den i ca en uke, men er fortsatt ikke sikker på om den er bra. Vondt i nakken har jeg fremdeles. Vær obs på at de finnes i forskjellige størrelser, og i (minst) 2 forskjellige utgaver. Mannen min og jeg har tempurputer. Jeg kjøpte Medium (avhengig av høyden min sa de i butikken). Den var helt klart for stor for meg. Mannen min overtok den og synes den er suveren! Jeg kjøpte en i Small og den er toppers til meg! Forresten må man regne med at nakken/ryggen forverrer seg i opptil ca tre uker etter at man har begynt med puta. Kroppen trenger tilvenningstid på den. Jeg fikser ikke andre puter enn tempur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.