Gå til innhold

Hvor mye koster en pute i Norge?

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Hvor mye koster en skikkelig god hodepute som varer i åresvis? Da mener jeg en som tar hensyn til hvordan du ligger i senga og er god for hals og skuldre.

Skrevet

Tempurpute, eller noe i den duren?

På Obs! akkurat nå har de noe de kaller helsepute, som ligner på tempurpute, til 399 kroner, om jeg ikke husker summen feil. Så det bare sånn kjapt i forbifarten i går.

Ei ordentlig tempurpute koster nok åttehundre til tusen kroner, sikkert.

amerikafareren
Skrevet

Tempurpute, eller noe i den duren?

På Obs! akkurat nå har de noe de kaller helsepute, som ligner på tempurpute, til 399 kroner, om jeg ikke husker summen feil. Så det bare sånn kjapt i forbifarten i går.

Ei ordentlig tempurpute koster nok åttehundre til tusen kroner, sikkert.

Takk for opplysningene, da tror jeg ikke det er så gal pris på dem her:)

Skrevet

Takk for opplysningene, da tror jeg ikke det er så gal pris på dem her:)

Jeg betalte ca 700 kr for min Millenium Queen tempurpute. Jeg har hatt den i ca en uke, men er fortsatt ikke sikker på om den er bra. Vondt i nakken har jeg fremdeles. Vær obs på at de finnes i forskjellige størrelser, og i (minst) 2 forskjellige utgaver.

amerikafareren
Skrevet

Jeg betalte ca 700 kr for min Millenium Queen tempurpute. Jeg har hatt den i ca en uke, men er fortsatt ikke sikker på om den er bra. Vondt i nakken har jeg fremdeles. Vær obs på at de finnes i forskjellige størrelser, og i (minst) 2 forskjellige utgaver.

De finnes i mange utgaver og jeg har vært i en foretning hvor jeg måtte fylle ut et skjema først og siden prøve forskjellige puter. Jeg endte med å kjøpe den dyreste av alle til 800 kr. og for en forskjell. Jeg hadde lånt en dårlig pute og var blitt altfor stiv i nakke og skuldre. Nå sover jeg mye bedre og har mindre hodepine.

Jeg kommer til å ta den med hjem og bruke den i mange år. Putene var alt fra 100 kr og opp til 800, og dette var en forretning med senger. En skikkelig eksklusiv.

Gjest togli
Skrevet

Mannen min og jeg har tempurputer. Jeg kjøpte Medium (avhengig av høyden min sa de i butikken). Den var helt klart for stor for meg. Mannen min overtok den og synes den er suveren!

Jeg kjøpte en i Small og den er toppers til meg!

Forresten må man regne med at nakken/ryggen forverrer seg i opptil ca tre uker etter at man har begynt med puta. Kroppen trenger tilvenningstid på den. Jeg fikser ikke andre puter enn tempur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...