Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patience! Jeg fikk de i går, så jeg har knapt nok fått gitt de mat. De eneste som er nesten bankers er de nærsynte raringene. De oppfører seg som om de har knekte sosiale antenner og skylapper på størrelse med Dagbladet. Det er Sør og Morsk.

Resten må jeg ta etterhvert. De må først overleve ei uke eller så.

OK da. Men da skal vi høre navnene på resten etter ei uke :o) Vi vil jo helst være av de som overlever da.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• nick

8

• Gyda

4

• flisa

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

OK da. Men da skal vi høre navnene på resten etter ei uke :o) Vi vil jo helst være av de som overlever da.

Det var det som var ideen. I'll be back!

Skrevet

Det eneste jeg kan svare på er at det er helt vanlig at de svømmer rundt med kjempekabler hengende og slengende. Ellers må jeg jo bare kommentere at jeg ikke er overrasket over at nettopp flisa, SDD og laguna henger med. De er stayers. Selv om du eksperimenterer med festlige farger på vannet og forer dem med potetchips vil de overleve:-)

Skrevet

Jeg hadde diverse fisk for mange år siden, men kuttet det ut pga at det var så trist når noen døde. En tok selvmord - han hoppet frivillig utav. Jeg fant han på gulvet om morgenen. Gubben spylte han kynisk i do.

Når en fisk ynglet kom de store og slukte ynglene idet de kom ut av mammaen. De få som slapp unna ble oppspist de neste dagene.

Noen spiste på de andre fiskene. Da kjæresten til den ene ble syk kom partneren og åt på den.

Det var litt av et liv i akvariet ;)

Å jo.. Den hang stadig kabler etter dem.

Skrevet

Nå er vi sure, ikke sant. Vi gidder ikke å svare ham mer ;o)

Javisst er vi sure. Lenge også.

;-)

Skrevet

Alle fisker jeg kjenner som heter Gyda lever lenge. Jeg sier ikke mer ... ;-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Bare pass på å ikke putt 2 kampfisker oppi der ;)

Skrevet

Hihi, du vet hvordan du skal komme tilbake i varmen igjen ;o)

Gjest mirakel*2
Skrevet

du ser vel på yndlingene dine som noen små mirakler?

Skrevet

Javisst er vi sure. Lenge også.

;-)

Ja, bare ta ham. Dette finner vi oss ikke i. Kanskje vi skal sladre til Sheila over hvor slem han er med oss ;o)

Skrevet

Alle fisker jeg kjenner som heter Gyda lever lenge. Jeg sier ikke mer ... ;-)

Knis, den var fin :o)

Skrevet

Jeg hadde diverse fisk for mange år siden, men kuttet det ut pga at det var så trist når noen døde. En tok selvmord - han hoppet frivillig utav. Jeg fant han på gulvet om morgenen. Gubben spylte han kynisk i do.

Når en fisk ynglet kom de store og slukte ynglene idet de kom ut av mammaen. De få som slapp unna ble oppspist de neste dagene.

Noen spiste på de andre fiskene. Da kjæresten til den ene ble syk kom partneren og åt på den.

For et liv! *LOL*

Skrevet

Det eneste jeg kan svare på er at det er helt vanlig at de svømmer rundt med kjempekabler hengende og slengende. Ellers må jeg jo bare kommentere at jeg ikke er overrasket over at nettopp flisa, SDD og laguna henger med. De er stayers. Selv om du eksperimenterer med festlige farger på vannet og forer dem med potetchips vil de overleve:-)

SÆRLIG om du forer dem med potetchips, mente du vel? :)

Skrevet

Patience! Jeg fikk de i går, så jeg har knapt nok fått gitt de mat. De eneste som er nesten bankers er de nærsynte raringene. De oppfører seg som om de har knekte sosiale antenner og skylapper på størrelse med Dagbladet. Det er Sør og Morsk.

Resten må jeg ta etterhvert. De må først overleve ei uke eller så.

*LOL*

Gjest wexter
Skrevet

Etter noen uker er bunnen full av dritt. *Æsj*

Skrevet

Kabler er en del av hverdagen i akveriet. SKIKKELIG ekkelt blir det først når en av de andre svæljer den så snart den har sluppet rassen. *ugh*

Gjest sol etter regn
Skrevet

Når man har gyteferdig fisk i akvariet skal de inn i en egen "gytebinge", nettopp for at ikke de andre skal tro de får tilskudd i kosten. Yngelen skal være der en stund (husker ikke hvor lenge), så de vokser seg større (og ikke er fôr før de knapt har kommet ut av rompa på mor).. =)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Alle vi som er her, er avhengige. Noen av oss tør innrømme det.

Bra det med kabelen. Jeg trodde de kanskje var syke. Den enøyde greier seg bra, hvor og når øyet forsvant vet jeg ikke. Sannsynligvis før jeg fikk den.

Gi den en lapp over det skadete øyet. Så kan du kalle den Kaptein Sabeltann.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg håper at akvariet er veldig stort når du har så mange fisker oppi!

Dessuten syns jeg at du burde bytte ut plastplantene med levende planter.

Men i motsetning til sytepavene lenger nede, så ønsker jeg ikke at du oppkaller en av fiskene etter meg. Som ulv har jeg det mye bedre på landjorda :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...