Gjest Påskehøna Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hvor høyt scorer du? Legg inn resultatet her om du tør! http://test.nrk.no/nrk/liveversion/iq_v3/flash.html 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Fanken - jeg blir så stressa av den klokka! IQ = 108 Språk 15/17 Hukommelse: 2/4 Logikk; 3/6 Teknikk og rom: 10/18 nei - har gjort det LANGT bedre før...hehe 0 Siter
fresja Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tok den i 2004. Vet ikke om den virket skikkelig nå. Fikk ikke til å klikke på alle. På et svar stod svaret (kamel). 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tok den i 2004. Vet ikke om den virket skikkelig nå. Fikk ikke til å klikke på alle. På et svar stod svaret (kamel). Hehe - du er blond assa - det kamel-svaret var jo eksempelet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Går jo ikke an å klikke på svarene jo, bare noen av dem 0 Siter
org Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tralla la... Tror IKKE jeg legger ut resultatet nei... Jeg hater sånne logiske oppgaver! 0 Siter
Gjest Påskehøna Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tok den i 2004. Vet ikke om den virket skikkelig nå. Fikk ikke til å klikke på alle. På et svar stod svaret (kamel). Det dere ikke kunne klikke på og det det sto svarene på var eksempler!!!! For å vise dere i praksis hvordan de forskjellige testene og spørsmålene fungerer! En IQ-test i seg selv kansje? 0 Siter
Gjest Påskehøna Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Fanken - jeg blir så stressa av den klokka! IQ = 108 Språk 15/17 Hukommelse: 2/4 Logikk; 3/6 Teknikk og rom: 10/18 nei - har gjort det LANGT bedre før...hehe Det var et bra resultat flisa, for denne testen er dritvanskelig i forhold til andre tester. Jeg fikk litt lavere en deg da jeg tok den i 2004, skal prøve den på ny nå! 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 110. Noen av svarene skulle jeg til og trykke på, men poff så var de vekke. Fikk jo helt svettebyer av den røde linjen som ble mindre og mindre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det dere ikke kunne klikke på og det det sto svarene på var eksempler!!!! For å vise dere i praksis hvordan de forskjellige testene og spørsmålene fungerer! En IQ-test i seg selv kansje? Jeg sitter på laptopen og den er ikke alltid like god med den dumme musa som ikke er mus ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Æsj, jeg fikk bare 108... Matematikkoppgavene ødela alt!! Kan jeg skylde på at jeg er trøtt? 0 Siter
flisa Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Æsj, jeg fikk bare 108... Matematikkoppgavene ødela alt!! Kan jeg skylde på at jeg er trøtt? Vi er visst like vi - jeg får være stolt av at jeg er på høyde med ei som har utdanning! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Vi er visst like vi - jeg får være stolt av at jeg er på høyde med ei som har utdanning! Hehe ;-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 106 Ble helt stressa av klokka som tikket i vei, og vips så var oppgaven borte. *Fres* 0 Siter
Gjest wexter Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg er litt for utålmodig til dette. Ble helt svett av klokka. Hadde sikkert gått gæli lell. ;o) 0 Siter
avtrykk Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Får skylde på at det er seint. Fikk den nedturen. I følge denne IQ testen ligger jeg under normal IQ, mens på langt mer omfattende tester, skårer jeg veldig bra. Ligger i snitt på 125:( Det var noe stressende 0 Siter
Gjest Hysj da! Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 106 Ble helt stressa av klokka som tikket i vei, og vips så var oppgaven borte. *Fres* Alltid vært dårlig i matte og teknikk/romforestilling. 78. Veldig flau. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ikke så bra. Hadde nesten alt riktig i språk, hukommelse og logikk, men knapt noe riktig på regning og romforståelse. Kunne kanskje scoret bedre på mer tid og mindre promille.. ;-) *Dum og lykkelig* ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei, fy a meg nå dalte selvtilliten. Jeg har pleid å ligge over snittet med god margin,men ikke nå nei. Jeg vil ikke si hva jeg fikk:( Klokka gikk så fort og jeg greide ikke å tenke i det hele tatt. Det kokte i hodet og jeg ble bare sittende og se på den hersens klokka. Alle matematikkoppgavene skulle jeg ha løst om jeg bare hadde hatt litt tid på meg. Men jeg får trøste meg med at jeg har topp hukommelse. Full score. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.