Gå til innhold

Hele Dol skal IQ-testes!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Går jo ikke an å klikke på svarene jo, bare noen av dem

De du ikke kunne trykke på, var bare eksempler.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

24

• Dorthe

22

• flisa

7

• muriel

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De du ikke kunne trykke på, var bare eksempler.

Jeg skjønte det og tok den etterpå. Hihi, jeg vil heller ikke si hva jeg fikk :o(

Skrevet

Fikk vel en sn smule lavere IQU enn for to år siden, jeg er tross alt to år eldre! Matteoppgavene f.eks. er ikke noe problem for meg, jeg trenger bare litt mer tid enn for 40 år siden. Jeg synes å huske at vi eldre fikk tillagt noe til slutt, istedet for på hvert spørsmål.

Skrevet

109, hadde jeg mer tålmodighet, mer dagsform og konsentrasjon, så hadde det gått mye bedre. Slike tester viser bare hvor god du er til å løse slike oppgaver, hvor opplagt du er og hvor interessert du er i slikt. Noen elsker slikt, andre hater det.

På sesjon fikk jeg resultater som overgikk de fleste med mye mer utdannelse og alder.

Gjest Påskehøna
Skrevet

121

Dattera mi på 17 år fikk 130, og hun er veldig intelligent, slår hele familien med stor margin.

Bare så synd hun ikke utnytter evnene sine mer! *sukk*

Gjest bortforklaring
Skrevet

Fikk 95, jeg.

Iflg tester tatt IRL ligger jeg på 120...

Skrevet

Juksa? ;)

Nei :)

Uten at jeg slår meg på brystet av den grunn. Resultatet er jo, som noen har nevnt, litt avhengig av både ytre og indre omstendigheter på testtidspunktet.

Og jeg sitter her, såre fornøyd, i nyvaska hus og med kaffe i koppen.

*koooose*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skjønte det og tok den etterpå. Hihi, jeg vil heller ikke si hva jeg fikk :o(

*Hvisker så ingen andre hører*

Jeg fikk 95:(

Skrevet

*Hvisker så ingen andre hører*

Jeg fikk 95:(

Jeg og *hysj*

Kanskje vi skulle ta den nå igjen på dagen da vi er opplagte ;o)

Gjest Påskehøna
Skrevet

Uten at jeg slår meg på brystet av den grunn. Resultatet er jo, som noen har nevnt, litt avhengig av både ytre og indre omstendigheter på testtidspunktet.

*koooose*

Resultatet spriker ikke så veldig ved forskjellig dagsform nei, for å score over 130 i IQ i denne testen er personen på god vei inn i mensa.

Du kan utdanne deg til hva som helst med en så høy IQ.

130 i denne testen tilsvarer 140 i andre IQ-tester leste jeg et sted.

Sikker på at du ikke gjorde som mannen min, jugde på seg noen ekstra tiere? ;)))

Skrevet

*koooose*

Der har vi det - vi har ikke gjort reint enda! *trøster seg*

Skrevet

Der har vi det - vi har ikke gjort reint enda! *trøster seg*

Hehe :o)

Det er så lenge siden jeg hadde tid til en skikkelig utrensking her i grisebingen, at det har sikkert noe med frigjort mental kapasitet på gjøre...

*veldig, veldig renslig i dag*

Skrevet

Resultatet spriker ikke så veldig ved forskjellig dagsform nei, for å score over 130 i IQ i denne testen er personen på god vei inn i mensa.

Du kan utdanne deg til hva som helst med en så høy IQ.

130 i denne testen tilsvarer 140 i andre IQ-tester leste jeg et sted.

Sikker på at du ikke gjorde som mannen min, jugde på seg noen ekstra tiere? ;)))

Vi kan jo godt si at jeg gjorde det, hvis det har betydning. Ble egentlig litt vel mye pes nå, om hvorvidt jeg har juksa eller ikke. Det har jo liten betydning når det kommer til stykket.

Skrevet

Hehe :o)

Det er så lenge siden jeg hadde tid til en skikkelig utrensking her i grisebingen, at det har sikkert noe med frigjort mental kapasitet på gjøre...

*veldig, veldig renslig i dag*

Jeg satte straks i gang -nå er ikke kjøkkenbenken full av ting lenger - ungene baker, vel minstemann baker boller og eldste lager fruktformasj. Selv skal jeg gå i gang med Laks i fløte...fy flate så mye oppvaks det ble!

Skrevet

Jeg satte straks i gang -nå er ikke kjøkkenbenken full av ting lenger - ungene baker, vel minstemann baker boller og eldste lager fruktformasj. Selv skal jeg gå i gang med Laks i fløte...fy flate så mye oppvaks det ble!

*ynk*

Hørtes godt ut!! (Ja, maten, altså - ikke oppvasken ;)

Nå når ungene er borte, så er cappuccino det mest avanserte jeg inntar. POSE-cappuccino, hehehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...