Gå til innhold

Hele Dol skal IQ-testes!

Anbefalte innlegg

Gjest Påskehøna
Skrevet

Vi kan jo godt si at jeg gjorde det, hvis det har betydning. Ble egentlig litt vel mye pes nå, om hvorvidt jeg har juksa eller ikke. Det har jo liten betydning når det kommer til stykket.

Hehehe, sur? ;-)

Neida, skal ikke mase mer med deg jeg overdoktorprofessorførsteamnesiusetellerannet! ;)

God påske!

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

24

• Dorthe

22

• flisa

7

• muriel

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg satte straks i gang -nå er ikke kjøkkenbenken full av ting lenger - ungene baker, vel minstemann baker boller og eldste lager fruktformasj. Selv skal jeg gå i gang med Laks i fløte...fy flate så mye oppvaks det ble!

Mengden oppvask er alltid omvendt proporsjonal med lysten jeg har til å ta den. Ser det ut som.

Skrevet

Mengden oppvask er alltid omvendt proporsjonal med lysten jeg har til å ta den. Ser det ut som.

Jeg passer på å ta den når gubben ikke ser meg - han får mark av måten jeg stabler i oppvaskmaskina på....som om det gjør no!

Skrevet

Jeg passer på å ta den når gubben ikke ser meg - han får mark av måten jeg stabler i oppvaskmaskina på....som om det gjør no!

Jeg har ikke oppvaskmaskin, men ellers er de fine å gjemme oppvasken i.

Skrevet

Hehehe, sur? ;-)

Neida, skal ikke mase mer med deg jeg overdoktorprofessorførsteamnesiusetellerannet! ;)

God påske!

Du skakkekommaherogkommaherogkommaher.

:-)

Skrevet

Hehehe, sur? ;-)

God påske!

Ikke sur, bare litt svett :)

God påske til deg også!

*drikke mer kaffe*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg og *hysj*

Kanskje vi skulle ta den nå igjen på dagen da vi er opplagte ;o)

Jeg må sove litt først. Jeg satt oppe og leste til kl.4 i natt og nå har jeg endelig fått gjengen ut av huset og rydda etter dem. Trenger litt søvn.*Gjesp*

Men, det er beverkelsesverdig mye fravær av nick i denne tråden:o)

De kan vel ikke ha dratt på påsketur alle sammen allerede?

Egentlig synes jeg de matteoppgavene så enkle ut, men umulig å løse for meg ihverfall med den dumme klokka som tok all min oppmerksomhet.

Med penn og papir forran meg og bedre tid, skulle jeg ha løst dem:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"han får mark av måten jeg stabler i oppvaskmaskina på."

Det må være noe "mannfokgreier"

Mannen min kritiserer alltid stablinga mi, enda han ellers er rotete som bare det.

Gjest Påskehøna
Skrevet

Du skakkekommaherogkommaherogkommaher.

:-)

Nei, nemlig! ;)

Skrevet

"han får mark av måten jeg stabler i oppvaskmaskina på."

Det må være noe "mannfokgreier"

Mannen min kritiserer alltid stablinga mi, enda han ellers er rotete som bare det.

Tja her er det omvendt.

Jeg får nesten litt angst når mannen min putter inn i vaskemaskinen.

Det er ingen fornuft eller logikk og alt ligger ufattelig klumsete til. Jeg kan jo få dobbelt så mye inn vaskemaskinen fordi jeg stabler med vett og bruker hver eneste lille plass i den.

Men ikke han, noen panner, litt kjørler, noen glass og starter den.

Tsk tsk for en sløsing :(

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tja her er det omvendt.

Jeg får nesten litt angst når mannen min putter inn i vaskemaskinen.

Det er ingen fornuft eller logikk og alt ligger ufattelig klumsete til. Jeg kan jo få dobbelt så mye inn vaskemaskinen fordi jeg stabler med vett og bruker hver eneste lille plass i den.

Men ikke han, noen panner, litt kjørler, noen glass og starter den.

Tsk tsk for en sløsing :(

Inteligensen min strekker til:) Jeg greier ikke å stable skikkelig.

Eller for å si det som det er, jeg orker ikke å bruke tid på å tenke ut best mulig stablemåte.

Det kan mannen min gjøre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Inteligensen min strekker til:) Jeg greier ikke å stable skikkelig.

Eller for å si det som det er, jeg orker ikke å bruke tid på å tenke ut best mulig stablemåte.

Det kan mannen min gjøre.

u/t

Skrevet

Jeg har ikke oppvaskmaskin, men ellers er de fine å gjemme oppvasken i.

...og da kom jeg på historien om ho venninna som ringte og ba seg sjøl -og damen fikk panikk for det så jævlig ut hjemme -og så ryddet hun bort det verste - slang klær og sko inn på et kott - tørket av bordene, tente noen lys og puttet hele oppvaska inn i komfyren.....

....så kommer venninnen med en pizza som de skal varme opp!

LOLOLOL

Skrevet

Jeg må sove litt først. Jeg satt oppe og leste til kl.4 i natt og nå har jeg endelig fått gjengen ut av huset og rydda etter dem. Trenger litt søvn.*Gjesp*

Men, det er beverkelsesverdig mye fravær av nick i denne tråden:o)

De kan vel ikke ha dratt på påsketur alle sammen allerede?

Egentlig synes jeg de matteoppgavene så enkle ut, men umulig å løse for meg ihverfall med den dumme klokka som tok all min oppmerksomhet.

Med penn og papir forran meg og bedre tid, skulle jeg ha løst dem:)

Jeg har ikke peil på lengder og vekt og romfølelse. Det er helt fraværende. Jeg vet ikke engang forskjell på høyre og venstre hihi

Skrevet

...og da kom jeg på historien om ho venninna som ringte og ba seg sjøl -og damen fikk panikk for det så jævlig ut hjemme -og så ryddet hun bort det verste - slang klær og sko inn på et kott - tørket av bordene, tente noen lys og puttet hele oppvaska inn i komfyren.....

....så kommer venninnen med en pizza som de skal varme opp!

LOLOLOL

Juks straffer seg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke peil på lengder og vekt og romfølelse. Det er helt fraværende. Jeg vet ikke engang forskjell på høyre og venstre hihi

Jeg tok den en gang til å nå fikk jeg 100. Jeg likte ikke denne testen:)

Har da ligget mye over 100 tidligere.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dattera mi på 17 år fikk 130, og hun er veldig intelligent, slår hele familien med stor margin.

Bare så synd hun ikke utnytter evnene sine mer! *sukk*

Det gjorde ikke jeg heller da jeg gikk på videregående. Leste aldri på noe som helst og lå litt over middels, hadde mest treere og firere og bare er par femmere. I ettertid er det nok mye jeg ville gjort annerledes de årene, men dreit i at alle lærerne mine sa at det var synd at jeg som var så intelligent ikke brukte evnene mine. Den gang var jeg fornøyd med at jeg lå på nivå karaktermessig med vennene mine som leste ræva av seg mens jeg knapt åpna ei bok. Ikke særlig glupt tenkt, så intelligens er så mangt. ;-)

Skrevet

Prøv om morran etter en god kopp kaffe i ro og fred og grovbrød med geitost.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Prøv om morran etter en god kopp kaffe i ro og fred og grovbrød med geitost.

Det er håpløst å få ro og fred med den dumme klokka som tikker og går:)

Skrevet

Knis, da tror jeg at jeg skal la være. Jeg liker egentlig ikke slike ting, jeg synes alltid det å sammenligne seg med andre blir teit. Ingen er like og alle er unike på sin måte.

Men så er jeg litt nysgjerrig også da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...