Gjest KariKruskakli Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Knis, da tror jeg at jeg skal la være. Jeg liker egentlig ikke slike ting, jeg synes alltid det å sammenligne seg med andre blir teit. Ingen er like og alle er unike på sin måte. Men så er jeg litt nysgjerrig også da ) Spis litt geitost, sa keinstein:) Jeg for min del hadde behøvd litt søvn. Jeg er overtrøtt. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Dattera mi på 17 år fikk 130, og hun er veldig intelligent, slår hele familien med stor margin. Bare så synd hun ikke utnytter evnene sine mer! *sukk* IQ er ikke noe mål på vellykkethet og lykke. Heller ikke mental og fysisk helse. Heller ikke hvor gode deres mellommenneskelige relasjoner er. Men det er ikke meningen heller. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Dattera mi på 17 år fikk 130, og hun er veldig intelligent, slår hele familien med stor margin. Bare så synd hun ikke utnytter evnene sine mer! *sukk* Datteren min på 15 fikk 128 da hun var 14 år. Hun er veldig flink i fag som matte og naturfag. Har det etter faren sin. Når vi ikke kan skryte av oss selv, får vi skryte av døtrene våre. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Spis litt geitost, sa keinstein:) Jeg for min del hadde behøvd litt søvn. Jeg er overtrøtt. Søvn er viktig, og mosjon. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Spis litt geitost, sa keinstein:) Jeg for min del hadde behøvd litt søvn. Jeg er overtrøtt. Ikke drikk kaldt vann før du skal svare, det hemmer tankevirksomheten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Spis litt geitost, sa keinstein:) Jeg for min del hadde behøvd litt søvn. Jeg er overtrøtt. Nå kan du slappe av i mange dager, du som har barne og mannefri ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nå kan du slappe av i mange dager, du som har barne og mannefri ) Jeg har også barne- og mannefri. 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg har også barne- og mannefri. Trodde du var mann, en kåt hingst som meg? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Trodde du var mann, en kåt hingst som meg? Jeg kan vel være barne- og mannefri for det? MOOOooo00000aaaaaahahahahaaaa 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg kan vel være barne- og mannefri for det? MOOOooo00000aaaaaahahahahaaaa Pilser du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg har også barne- og mannefri. HA HA HA ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Pilser du? Niks. Minst to uker siden forrige. Men jeg har -en- påskepils i skapet i dag. 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 HA HA HA ) Hva ler du av? Er du kona? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 HA HA HA ) Særlig mannefri setter jeg pris på. Mannfolk er noe dritt. Jeg er støl i ryggen etter ungemas i går, jeg tror de har aper i slekta. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hva ler du av? Er du kona? Eller ekskona. det er de som i tilfelle prøver å latterliggjøre en stakkar. :-) 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Eller ekskona. det er de som i tilfelle prøver å latterliggjøre en stakkar. :-) aha, skjønte at det var noe;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hva ler du av? Er du kona? Nei det er jeg ikke. Men nesten alle her inne vet vel keinsteins sivilstatus. 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei det er jeg ikke. Men nesten alle her inne vet vel keinsteins sivilstatus. Hvordan det? har han brent alle jentene her inne? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Særlig mannefri setter jeg pris på. Mannfolk er noe dritt. Jeg er støl i ryggen etter ungemas i går, jeg tror de har aper i slekta. Du må ikke herje så fælt med ungene vet du, de begynner vel å bli store og tunge ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Du må ikke herje så fælt med ungene vet du, de begynner vel å bli store og tunge ) Samtidig begynner jeg å bli gammal og stiv. Og døv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.