Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Samtidig begynner jeg å bli gammal og stiv. Og døv. Vi blir et år eldre for hvert år vet du. Kjipt, men sant ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hvordan det? har han brent alle jentene her inne? Nei, men han har ikke vært så hemmelighetsfull heller om sivilstatusen sin. Vet ikke om noen kjenner ham jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Vi blir et år eldre for hvert år vet du. Kjipt, men sant ( Det som bekymerer meg mest er at det har begynt å smelle i knærne. Høyt. Unga syns det er morsomt, de får det ikke til, men jeg kan styre meg. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei det er jeg ikke. Men nesten alle her inne vet vel keinsteins sivilstatus. Status: avskrevet. Jeg fikk brev om det nå. Selv forsvaret har ikke bruk for meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det som bekymerer meg mest er at det har begynt å smelle i knærne. Høyt. Unga syns det er morsomt, de får det ikke til, men jeg kan styre meg. Knis, mine knirker de også. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei, men han har ikke vært så hemmelighetsfull heller om sivilstatusen sin. Vet ikke om noen kjenner ham jeg. Det kan fort endre seg. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Knis, mine knirker de også. Men her smeller det, som om du knekker en valnøtt, for hvert skritt. Det begynte i det ene, og så begynte det andre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det kan fort endre seg. Det har jeg oppdaget du ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Men her smeller det, som om du knekker en valnøtt, for hvert skritt. Det begynte i det ene, og så begynte det andre. Nå går ikke jeg så mye da så jeg aner ikke om det kanskje smeller. Men det knirker når jeg setter meg ned. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det har jeg oppdaget du ) Ikke sikkert jeg har giddet oppdatere DOLere på det. Alltid. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ikke sikkert jeg har giddet oppdatere DOLere på det. Alltid. Sorry, hvis jeg skrev noe jeg ikke skulle ha skrevet, 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei det er jeg ikke. Men nesten alle her inne vet vel keinsteins sivilstatus. hmm, begynte å tro at du kjente ham:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 hmm, begynte å tro at du kjente ham:) Å ja? Vi har vært her inne noen år da. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Sorry, hvis jeg skrev noe jeg ikke skulle ha skrevet, Neida. Alt i orden. Men ikke fortell at jeg er etterlyst av kulturmafiaen her for ekstrem kulturvegring. Det er utlovet store belønninger for meg, ikke død, men taus. 10 bananer er det visst. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Neida. Alt i orden. Men ikke fortell at jeg er etterlyst av kulturmafiaen her for ekstrem kulturvegring. Det er utlovet store belønninger for meg, ikke død, men taus. 10 bananer er det visst. Lover å ikke si noe ;o) Nå skal jeg se Født 4.juli. I hvert fall kaste et øye på den. Bra film ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Lover å ikke si noe ;o) Nå skal jeg se Født 4.juli. I hvert fall kaste et øye på den. Bra film ) En klassiker. Bra. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nå kan du slappe av i mange dager, du som har barne og mannefri ) Det er nettopp det jeg skal gjøre. Jeg skal gå lange turer og lese masse masse:) Og så må jeg gjøre litt fornuftige ting innimellom da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 En klassiker. Bra. Jeg husker aldri begynnelsen, jeg blir like overrasket hver gang. Husker bare midten og slutten ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det som bekymerer meg mest er at det har begynt å smelle i knærne. Høyt. Unga syns det er morsomt, de får det ikke til, men jeg kan styre meg. Det har smellt i knærne hele livet hos meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det er nettopp det jeg skal gjøre. Jeg skal gå lange turer og lese masse masse:) Og så må jeg gjøre litt fornuftige ting innimellom da. Jeg har bestemt meg for å ikke gjøre en eneste fornuftig ting. Jeg skal ligge i senga og se på film og kanskje lese de to siste bøkene til Dan Brown og ete godis og ferdigmiddager ) Og så dole litt innimellom. Forresten så er filmen som går på tvN nå innmari bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.