Gå til innhold

Hele Dol skal IQ-testes!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke gjøre en eneste fornuftig ting. Jeg skal ligge i senga og se på film og kanskje lese de to siste bøkene til Dan Brown og ete godis og ferdigmiddager :o)

Og så dole litt innimellom.

Forresten så er filmen som går på tvN nå innmari bra

Jeg skal gjøre slike ting som jeg ikke får tid til når ungene er her.

Da må jeg rydde de samme rommene om igjen og om igjen uten og riktig komme til bunns i ting.

Nå skal jeg gå litt mer grundig til verks.Og så har jeg tenkt å rydde bort litt vintertøy.

I flere uker nå har jeg kastet ting og tang.Lillemus sparket meg i gang. Det har jeg tenkt å fortsette med. Det har hopet seg for mye opp på mørkloftet og i kjelleren.

I morgen skal jeg være supereffektiv. De kommer hjem allerede på onsdag og da drar vi til det store utland( Sverige)

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

24

• Dorthe

22

• flisa

7

• muriel

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

IQ er ikke noe mål på vellykkethet og lykke. Heller ikke mental og fysisk helse. Heller ikke hvor gode deres mellommenneskelige relasjoner er.

Men det er ikke meningen heller.

IQ er heller ikke noe mål på intelligens, ut fra noen fornuftig definisjon av ordet. IQ er en gammeldags, på mange måter fullstendig utdatert terminilogi, som måler én bestemt ting på en ofte fryktelig unøyaktig måte. Det duger ikke til noe annet enn å luke ut "ekstreme" tilfeller. Sånn apropos :-)

"..........................................."

Skrevet

Jeg skal gjøre slike ting som jeg ikke får tid til når ungene er her.

Da må jeg rydde de samme rommene om igjen og om igjen uten og riktig komme til bunns i ting.

Nå skal jeg gå litt mer grundig til verks.Og så har jeg tenkt å rydde bort litt vintertøy.

I flere uker nå har jeg kastet ting og tang.Lillemus sparket meg i gang. Det har jeg tenkt å fortsette med. Det har hopet seg for mye opp på mørkloftet og i kjelleren.

I morgen skal jeg være supereffektiv. De kommer hjem allerede på onsdag og da drar vi til det store utland( Sverige)

Det eneste jeg må er å skrive selvangivelse og det gruer jeg meg til.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det eneste jeg må er å skrive selvangivelse og det gruer jeg meg til.

Det er da lenge til den skal leveres.

Skrevet

Det er da lenge til den skal leveres.

Forrige gang jeg skrev den skikkelig tok det tre uker så jeg hadde håpet at jeg slapp å skrive den om men det gjorde jeg ikke.

Og jeg har mistet disken hvor jeg skrev den for det var i 2001.

Skrevet

Det har smellt i knærne hele livet hos meg.

Har du funnet ut noe om det?

Skrevet

IQ er heller ikke noe mål på intelligens, ut fra noen fornuftig definisjon av ordet. IQ er en gammeldags, på mange måter fullstendig utdatert terminilogi, som måler én bestemt ting på en ofte fryktelig unøyaktig måte. Det duger ikke til noe annet enn å luke ut "ekstreme" tilfeller. Sånn apropos :-)

"..........................................."

Jeg er vel enig i at en skåre på 30 er betenkelig, og at 200 er like betenkelig. Men alt mellom 90 og 120 kan vi ta med en klype salt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det har smellt i knærne hele livet hos meg.

Nei, det smeller bare hver gang jeg bøyer meg.

Det plager meg ikke, så gidder ikke bry legen med slikt:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har du funnet ut noe om det?

Nei, det smeller bare hver gang jeg bøyer meg.

Det plager meg ikke, så gidder ikke bry legen med slikt:)

Gjest uff uff uff uff
Skrevet

Jeg skårte 85.

Tok noen for et par år siden, og da fikk jeg henholdsvis 117 og 126.

Men jeg greide ikke konsentrere meg og bare gjettet på mesteparten denne gangen. Huff...

Skrevet

Fikk 108. Men det varierer vilt mellom sånne iq tester. Har fått fra 103 til 144, og jeg har tatt maaange iqtester. Aldri fått under 100 da, så det er jo over snittet og det er jo positivt :)

Ilovenewyork
Skrevet

Vil ikke si det,men jeg trodde ikke jeg var så dum...:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...