Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• sheba

6

• Velouria

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor26
Skrevet

Wæææææ!!! Åssen turte du!!Æsj, for en ekkel ting! Jeg vil tenke minst mulig på døden!

Gjest mirakel*2
Skrevet

jeg stryker med 3 år seinere. Jaja, mai, fin årstid det.

Skrevet

Jeg skal dø i 2036 jeg, det er akkurat passe, tredve år til. Da er jeg gammal nok.

Skrevet

Saturday, May 9, 2071

Helt greit - da er jeg nesten 100 år ;)

Skrevet

Trykka på den der knappen hvor man fikk vite hvor gammel man blir flere ganger jeg.. og ble eldre og eldre for hver gang. Tenker jeg velger den siste, da blir jeg 101 år :)

Gjest Uffenei
Skrevet

En Fredag i Juli 2048 skl det skje.

Koselig med noen år til, men trist å bli påminnet at tiden er ute en gang.

Skrevet

25. mai 2050. Skal ikke klage, men dess lavere BMI og bedre sinnstemning jeg la inn, jo kortere levetid får jeg.

Hvis jeg er sanndrømt derimot har jeg bare et par-tre år igjen.

Skrevet

Thursday, March 11, 2004

skulle gubben ha dødd....

det står; Sorry, but your time has expired...

Det er tøft da....:)

Skrevet

25. mai 2050. Skal ikke klage, men dess lavere BMI og bedre sinnstemning jeg la inn, jo kortere levetid får jeg.

Hvis jeg er sanndrømt derimot har jeg bare et par-tre år igjen.

Du skal bli like gammel som meg du - 94 - for da skal vi finne på noe morsomt! :)

Skrevet

Trykka på den der knappen hvor man fikk vite hvor gammel man blir flere ganger jeg.. og ble eldre og eldre for hver gang. Tenker jeg velger den siste, da blir jeg 101 år :)

hehe jeg og!! fikk heller ikke til BMIèn.... hvordan får jeg den mindre enn 25??

*grønn*

Gjest togli
Skrevet

hehe jeg og!! fikk heller ikke til BMIèn.... hvordan får jeg den mindre enn 25??

*grønn*

Jeg prøvde også å få mindre BMI enn 25, men det gikk visst ikke. Betyr det at det ikke er håp for oss da? *vræææl*

Skrevet

http://www.vektklubb.no

litt nede på siden...

ja, men den dumme sida vil ikke jeg skal sette den til mindre enn 25!

min bmi er 19 og det er umulig på denne dødsklokka.-) hehehe *slåss desperat for et par år til* ;-)

Skrevet

ja, men den dumme sida vil ikke jeg skal sette den til mindre enn 25!

min bmi er 19 og det er umulig på denne dødsklokka.-) hehehe *slåss desperat for et par år til* ;-)

du får legge på 20 år på papiret da .)

Skrevet

Jeg prøvde også å få mindre BMI enn 25, men det gikk visst ikke. Betyr det at det ikke er håp for oss da? *vræææl*

*hyle sammen med togli* hehehe

Skrevet

du får legge på 20 år på papiret da .)

20 år???????? neitakk! hahaha får da være måte på og bli gammal;-)

Skrevet

*grønn*

Du har valgene

25

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...