Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge den der er jeg ferdig i løpet av dagen.

Det var da som faen også!

*LOL* huffda...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• sheba

6

• Velouria

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tar kvelden i 2048 ifølge denne klokken og det er egentlig litt lenger enn det jeg har lyst til. Jeg bli 72 i henhold til denne klokken, det syns jeg er litt mye.

Syns du 72 er mye? Jeg håper inderlig at mine barns besteforeldre lever mye lenger enn det!

Skrevet

72 er jo sprekt da! Man er jo ikke begynt åp bli gammel en gang da.

Joda, det er mange spreke 72 åringer, men det å komme på gamlehjem og bli en byrde for barna mine frister ikke noe særlig. I min familie blir vi ikke særlig spreke som 70 åringer, tynne og små med leddgikt er ikke noe særlig liksom. :)

Skrevet

Syns du 72 er mye? Jeg håper inderlig at mine barns besteforeldre lever mye lenger enn det!

Sikkert koselig å være en sprek 72 åring, men statistikken i familien tilsier at jeg ikke blir særlig sprek og derfor er det ikke noe fristende.

Skrevet

Jeg skal då når jeg er 92, skutt av en sjalu ektemann når jeg er på vei ut av hans kones soveromsvindu.

Gjest god helg
Skrevet

Joda, det er mange spreke 72 åringer, men det å komme på gamlehjem og bli en byrde for barna mine frister ikke noe særlig. I min familie blir vi ikke særlig spreke som 70 åringer, tynne og små med leddgikt er ikke noe særlig liksom. :)

Jeg besøkte en sprek dame på 94 i går! Hun holder seg frisk ved å pusle med hverdagslige ting som husarbeid osv.

Skrevet

Sikkert koselig å være en sprek 72 åring, men statistikken i familien tilsier at jeg ikke blir særlig sprek og derfor er det ikke noe fristende.

Du kan heve livskvalitetskurven ved å føre en helsebringende livsstil, men du kan ikke forlenge livet.

Store undersøkelser viser at selv de mest ekstreme helsefriker ikke lever mer enn et halvt år mer enn snittet.

Skrevet

Du kan heve livskvalitetskurven ved å føre en helsebringende livsstil, men du kan ikke forlenge livet.

Store undersøkelser viser at selv de mest ekstreme helsefriker ikke lever mer enn et halvt år mer enn snittet.

Det er klart, men jeg har allikevel ikke lyst å bli "gammel".

Skrevet

Jeg besøkte en sprek dame på 94 i går! Hun holder seg frisk ved å pusle med hverdagslige ting som husarbeid osv.

Jeg vet at de finnes, men nå når leddgikten begynner å merkes i en alder av tretti, så ser jeg ikke så lyst på det å bli gammel. Det må vel være lov å ikke ville bli gammel uansett om man er sprek eller ikke? :)

Gjest god helg
Skrevet

Jeg vet at de finnes, men nå når leddgikten begynner å merkes i en alder av tretti, så ser jeg ikke så lyst på det å bli gammel. Det må vel være lov å ikke ville bli gammel uansett om man er sprek eller ikke? :)

Selvsagt. :-)

Skrevet

Jeg blir 78 år, men kan drøye det enda noen år dersom jeg velger å være litt mer optimistisk! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

*LOL* huffda...

Ja, det her var en strek i regninga.

Jeg som så fram til fotballsesongen som starter i morgen.

Skrevet

Slo inn dataer på min tante Hun blir 104,5 år... Mamma, som er slankere blir bare 90.

Rett nok hadde jeg en tipptipptippoldemor som ble 103,5 år.

Skrevet

Jeg var litt i tvil om jeg skulle klassifisere faren min som "Normal" eller "Optimistic". Det var himmelvid forskjell - ved å gå ned til "Normal" skulle han vært død for 14 år siden, og han er gammel, men høyst levende.

Er faren min derimot "Optimistic", får minsten min ønsket sitt oppfylt - at morfar skal leve i mange år ennå. Så jeg tenker vi er optimistiske idag.

Skrevet

Det er klart, men jeg har allikevel ikke lyst å bli "gammel".

Det er ikke så ille som du tror, aldri. De andre blir gamle sammen med deg, og ingen sammenligner deg med yngre, det er bare en illusjon du skaper selv.

Men da spørs det om du aksepterer situasjonen eller ikke. Rent rasjonelt er det ikke mye nyttig å strebe etter noe som ikke er oppnåelig eller du ikke vil bli fornøyd med.

En av mine utenlandske bekjente har operert mage, så bryster og nå ansikt. Hun tror det er fint, og det er fint. Men egentlig blir hun ikke akseptert på den måten, de ser på henne som en kunstig figur. Det forstår hun ikke. Hennes venninne er like gammel og ikke fiksa på. Jeg er ikke i tvil om hvem som er mest attraktiv.... de to er ganske like, men den ene mangler selvtillit... selvtillit er så attraktivt at det går mange utenpå utseendet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da kan jeg forstå tankegangen din, men du trenger ikke å bli som slektningene dine.

Selv så håper jeg å bli som mine besteforeldre. De ble ca 90 alle fire og i svært god helse helt til det siste.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Saturday, January 1, 2084

Jeg er 24 år nå. Faen jeg blir gammel! :/

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Saturday, January 1, 2084

Jeg er 24 år nå. Faen jeg blir gammel! :/

Du slår meg med 5 år!

Hvordan klarte du det? Supersunn optimist?

Men du må bli litt snillere mot pelsdyr, ellers mister du flere år. *Skremmer*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du slår meg med 5 år!

Hvordan klarte du det? Supersunn optimist?

Men du må bli litt snillere mot pelsdyr, ellers mister du flere år. *Skremmer*

He he... Det er nok den geleen som gjør det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...