Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 He he... Det er nok den geleen som gjør det Ja, du får gi meg oppskriften en dag 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja, det her var en strek i regninga. Jeg som så fram til fotballsesongen som starter i morgen. Du må bare bli litt mindre sadistisk, så ordner det seg, skal du se! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja, du får gi meg oppskriften en dag Du skal heller få smake! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Du skal heller få smake! Det forslaget var enda bedre! Hos deg eller meg? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det forslaget var enda bedre! Hos deg eller meg? Hva er best? Vann eller busk? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hva er best? Vann eller busk? Du har jo ikke blitt fisk enda *ert,ert*, så da må det bli busk! Vi kan ha fondue med gele til dessert. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Du har jo ikke blitt fisk enda *ert,ert*, så da må det bli busk! Vi kan ha fondue med gele til dessert. Ok da.. du får stå for middagen! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ok da.. du får stå for middagen! "du får stå for middagen!" Det gjør jeg glatt, bare du bringer desserten. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 "du får stå for middagen!" Det gjør jeg glatt, bare du bringer desserten. *bank, bank* Kan jeg også få være med - hvis jeg tar med den usedvanlig gode aperitifen min? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 "du får stå for middagen!" Det gjør jeg glatt, bare du bringer desserten. ...så kan Gyda stille med vin! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 *bank, bank* Kan jeg også få være med - hvis jeg tar med den usedvanlig gode aperitifen min? Heeey..jeg skrev et innlegg to min etter deg, om at du kunne ta med vin! *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 *bank, bank* Kan jeg også få være med - hvis jeg tar med den usedvanlig gode aperitifen min? Visst kan du være med, fondue for tre blir enda bedre :-) Siden M.Angelica alt har lovet bort vinen din, så er det helt ok at du står for drikkevarene :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Heeey..jeg skrev et innlegg to min etter deg, om at du kunne ta med vin! *s* Ja, jeg så det. Det var jo både hyggelig og overraskende, da. Da tar jeg med både aperitif og vin. (Aperitifen slår - så det får bli små glass.) :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Visst kan du være med, fondue for tre blir enda bedre :-) Siden M.Angelica alt har lovet bort vinen din, så er det helt ok at du står for drikkevarene :-) Jepp. Da blir det både aperitif (i små glass) og vin fra meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jepp. Da blir det både aperitif (i små glass) og vin fra meg. Så bra, det var akkurat det jeg håpet at du skulle si! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja, jeg så det. Det var jo både hyggelig og overraskende, da. Da tar jeg med både aperitif og vin. (Aperitifen slår - så det får bli små glass.) :-) Er aperitifen din selvlagd? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja, jeg så det. Det var jo både hyggelig og overraskende, da. Da tar jeg med både aperitif og vin. (Aperitifen slår - så det får bli små glass.) :-) Dette kommer til å bli knall! *Glede seg* 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er aperitifen din selvlagd? Ja. En skikkelig miks med mange forskjellige typer alkohol + brus + frukt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja. En skikkelig miks med mange forskjellige typer alkohol + brus + frukt. Den har jeg veldig lyst til å smake, så flott at du tar den med :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Saturday, January 1, 2084 Jeg er 24 år nå. Faen jeg blir gammel! :/ 1. januar ja. Du får sikkert en heidundrandes nyttårsfeiring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.