Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Ringte til KK Haukeland for å høre om venteliste for søskenforsøk, men fikk dessverre beskjed om at vi ikke fikk flere forsøk, da vi lyktes og fikk tvillinger sist. Noen som vet om dette gjelder for andre sykehus? Noen som kan anbefale en privat klinikk?

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226021-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tidl. peggy

Det kan jo være at du får komme til på andre offentlige sykehus....? det er jo fritt sykehusvalg. Ellers så vil jeg anbefale www.maigaard.dk. Men de holder til i Danmarke og er flinke og veldig ok. Du kan også gå inn på www.fub.no så kan du få litt tips!!

Det kan jo være at du får komme til på andre offentlige sykehus....? det er jo fritt sykehusvalg. Ellers så vil jeg anbefale www.maigaard.dk. Men de holder til i Danmarke og er flinke og veldig ok. Du kan også gå inn på www.fub.no så kan du få litt tips!!

Hei og takk for svar. har nå vært inne og sjekket maigaard sine nettsider. Ser at de har kontakt med norske gynekologer, men vi bor sånn til at de blir langt unna oss. Hva gjør dere som bor langt unna tilbud, må en reise fram og tilbake hver gang?

Og dere har heller ikke egg på frys?

Jeg skal kun ha en nå, har fire egg på frys, så vi satser nesten på at det blir et fullt forsøk til som søskenforsøk og at vi da får en haug fine egg på frys til nr 3. c",) Vet ikke om det funker, men de kan vel ikke nekte oss våre egne egg.

Veldig synd om dere har brukt opp barnekvoten på tvillinger - misforstå meg rett.

• 2 uker senere...

Og dere har heller ikke egg på frys?

Jeg skal kun ha en nå, har fire egg på frys, så vi satser nesten på at det blir et fullt forsøk til som søskenforsøk og at vi da får en haug fine egg på frys til nr 3. c",) Vet ikke om det funker, men de kan vel ikke nekte oss våre egne egg.

Veldig synd om dere har brukt opp barnekvoten på tvillinger - misforstå meg rett.

Hei Cecily!

Så flott at du er gravid da! Vi fikk ut 18 egg, men det var kun de to som ble satt inn som kunne brukes. Har ringt St Olavs, de hadde ikke bestemt seg ennå om de skulle la oss få prøve en gang til, men de måtte ha ny henvisning, så jeg får vel komme meg til gynekolog igjen.

Trodde ikke det skulle bli så vanskelig...

Hvor langt har du kommet?

Lykke til videre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...