Gå til innhold

motbydelig..

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert..
Skrevet

http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=614069,1&lang=1

Jeg er ingen dyreaktivist, men dette syns jeg var drøyt. Noen burde overhodet ikke hatt dyr, hvordan kan de forsvare å gi blaffen i dyra om vinteren og la de sulte seg til døde?? ..fatter det bare ikke.. De to dyrene (værene) som var "best i stand" ble obdusert, de hadde ikke et gram fett på kroppen, hverken underhudsfett eller i innvollene.. Sykt!! :( Stakkars dyr!!

Gjest Katten er et ørkendyr
Skrevet

Ja, det er kjempetrist at det er så mange dyreskjebner i godeste Norge!

Tror vi tenker for godt om oss selv. Vi kan nok mer sammenlikne oss med Østeuropa når det gjelder hvordan vi behandler våre dyr og det er ikke mye å være stolt av! Vår søta bror i nabolandet Sverige har en annen holdning til dyr. Der er dyr like mye verdt som oss mennesker.

Hva er det med oss nordmenn, egentlig?

Det jeg lurer på er om dette er noe som alltid har vært eller om det er noe nytt i den senere tid? Det er påvist masse fæle dyreskjebner med gårdsdyr. Har f.eks lest om et slakteri hvor de bruker slaktemaskin som skremmer grisene slik at de må tvinges ved hjelp av slag og elektriske støt.

Katter er det ordentlig krise for nå i disse fugleinfluensatider, flere og flere bare dumper kattene sine og de lider og dør.

I disse fugleinfluensatider er det blitt masseslakt og mishandling av fugler. Det med fugleinfuensaen er sterkt overderevet i media og fuglene å ikke minst kattene lider pga dette.

Våren med fuglesang kommer til å gi en annen klang og følelse i år. Hver gang jeg hører en fugl synge nå, blir jeg bare lei meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...