Gå til innhold

God Påske alle sammen!

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Nå stikker jeg til fjells på hyttetur.

Har insistert på å ha katta med på hytta, blir spennende å se åssen han takler 15 minutter scootertur. Wish me luck...

God påske! -Krysser fingrene for at vi får påskevær over hele landet!

Gjest prust
Skrevet

God påske til deg også!

Vi reser i morgen og blir borte en god uke.

Deilig med snø, sol og ferie :-)

Skrevet

God påske til deg også.

Vi skulle reist på hytten idag, men i dette været så ser vi det heller litt an og koser oss hjemme istedet.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Til deg også. Vi reiser tirsdag samme hva slags vær det er. På hytta er det alltid supert å være uansett. Gleder meg.

Gjest bort med snøen
Skrevet

Her snør det men i går var det vår.....:-(

Skrevet

Vi skulle på hytta, men så sier 13-åringen i det vi setter oss i ferdigpakket bil at han er kvalm. Han har vondt i hodet og er klein. Nå er vi hjemme inntil videre. Får se hvordan det utvikler seg. Det går ann å feire påsken hjemme også.

God påske til dere alle !

Skrevet

God tur, glad jeg slipper reise til vinteren - har i grunn hatt nok av den jeg nå!

Jeg skal sitte på verandaen og drekke kaffe - om det blir litt sol.

Skrevet

God påske til deg også!

Vi reser i morgen og blir borte en god uke.

Deilig med snø, sol og ferie :-)

Håper sola kommer da........,venter på deilig skiføre, men her regner det nå, ingen påskestemning med andre ord. Får vel gjøre det beste ut av det, pynte med kyllinger og annet pynt og ei potte med påskeliljer er kjøpt inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...