Snorkfrøken Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nå stikker jeg til fjells på hyttetur. Har insistert på å ha katta med på hytta, blir spennende å se åssen han takler 15 minutter scootertur. Wish me luck... God påske! -Krysser fingrene for at vi får påskevær over hele landet! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 God påske til deg også! Vi reser i morgen og blir borte en god uke. Deilig med snø, sol og ferie :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 God påske til deg også. Vi skulle reist på hytten idag, men i dette været så ser vi det heller litt an og koser oss hjemme istedet. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Til deg også. Vi reiser tirsdag samme hva slags vær det er. På hytta er det alltid supert å være uansett. Gleder meg. 0 Siter
Gjest bort med snøen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Her snør det men i går var det vår.....:-( 0 Siter
edlih Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Vi skulle på hytta, men så sier 13-åringen i det vi setter oss i ferdigpakket bil at han er kvalm. Han har vondt i hodet og er klein. Nå er vi hjemme inntil videre. Får se hvordan det utvikler seg. Det går ann å feire påsken hjemme også. God påske til dere alle ! 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 God tur, glad jeg slipper reise til vinteren - har i grunn hatt nok av den jeg nå! Jeg skal sitte på verandaen og drekke kaffe - om det blir litt sol. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 God påske til deg også! Vi reser i morgen og blir borte en god uke. Deilig med snø, sol og ferie :-) Håper sola kommer da........,venter på deilig skiføre, men her regner det nå, ingen påskestemning med andre ord. Får vel gjøre det beste ut av det, pynte med kyllinger og annet pynt og ei potte med påskeliljer er kjøpt inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.