Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du kan ikke svare bastant at jeg tar feil, jeg syntes du tar feil. Så Nei, det er du som tar feil. Vel nå er jeg så beriket at jeg har kompiser, venninner ja de er nettopp sånn som deg... Tro meg, jeg vet at flere av mine kompiser er sammen med damer de HATER, og hvorfor tror du? Jo fordi de har noen som lager mat til dem, vasker klærne dems, tar seg av alt det praktiske, dessuten får de seg et dårlig ligg av og til... (dette er ikke ment til dere NORMALE damer der ute på DOL) Dine antakelser av meg er ganske så uriktige, så det gidder jeg ikke å utdype engang... "Tro meg, jeg vet at flere av mine kompiser er sammen med damer de HATER, og hvorfor tror du? Jo fordi de har noen som lager mat til dem, vasker klærne dems, tar seg av alt det praktiske, dessuten får de seg et dårlig ligg av og til... (dette er ikke ment til dere NORMALE damer der ute på DOL)" Dette understreker igjen nivået av modenhet og intelligens du omgir deg med. I rest my case. Jeg husker ikke så mye av fjortis perioden at jeg kan diskutere den tiden med deg. Men jeg må si jeg blir totalt forbauset av at det faktisk finnes sånne folk som deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Å herregud hvor dum er det mulig å bli?? Bli voksen vesla! Som sagt, du er garrantert yngre enn meg;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 "Tro meg, jeg vet at flere av mine kompiser er sammen med damer de HATER, og hvorfor tror du? Jo fordi de har noen som lager mat til dem, vasker klærne dems, tar seg av alt det praktiske, dessuten får de seg et dårlig ligg av og til... (dette er ikke ment til dere NORMALE damer der ute på DOL)" Dette understreker igjen nivået av modenhet og intelligens du omgir deg med. I rest my case. Jeg husker ikke så mye av fjortis perioden at jeg kan diskutere den tiden med deg. Men jeg må si jeg blir totalt forbauset av at det faktisk finnes sånne folk som deg... Og jeg må si det samme tilbake... tipper du er 22 eller noe sånt, og tror du er verdens mest voksne person! Det var du som startet debatten i den tonen der... derfor fortsetter jeg å gi tåpelige svar på like tåpelige spørsmål! Og du? Hvorfor trodde du at ingen jobber i påsken? Det der ble jeg IKKE klok på... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 *sitter å ler litt av deg* For det første om du vil kalle meg eldre, så er det greit for meg:) jeg er tross alt 30. Det er sant det, at jeg ennå ikke har truffet noen som er verdt å miste venner over, men jeg vet ikke, du har sikkert funnet deg en tøffel, det vil ikke jeg ha... Jeg er heller ikke ute på byen hver bidige helg, jeg er ferdig med den dritten der... MEN jeg vil heller ikke ende opp som en bitter skilt alene mor, fordi jeg tok det første og det beste! Så ufattelig fint at du har funnet en som er din beste venn sammtidig som dere er kjærester:) For da er det du som sitter alene igjen uten venner å stole på når forholdet bryter! Da merker du hvor mye VENNER betyr, når støtten ikke er der lengre... Hvorfor tror du at det å være bestevenn med kjæresten utelukker å ha andre venner? Og at du er 30, altså eldre enn meg får du meg ikke til å tro på, det går bare ikke an, da er du jo rett og slett blåst da... Du lever i en noe uvirkelig verden, og for deg er det nok viktigere å være midtpunkt blant gutta, flørte hit og dit, enn ting som du kanskje en gang finner ut betyr noe. Hvordan du har greid å unngå i løpet av 30 år å finne en gutt som betyr noe mer for deg enn en kompis forundrer meg litt, samtidig som jeg jo begynner å skjønne litt hvordan du er og da overasker det jo ikke at du ikke akkurat er kjæreste materiale for gutta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Igjen, jeg er 30! Og nei, dette er faktisk ikke noe man vokser av seg... har venner på både 30 og 40 som oppfører seg på samme måten som da de var 14, fordi de er forelsket... Tro meg jeg skjønner dette, men jeg skjønner ikke deg, som på liv og død må EIE et annet menneske! Jeg eier ikke noen, jeg elsker ham, bor sammen med ham og vi trives sammen. Synd du oppfatter at alle som har det sånn tror de eier den andre. Du aner ikke engang hvos langt unna sannheten du er. DET er det mest tragiske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Og jeg må si det samme tilbake... tipper du er 22 eller noe sånt, og tror du er verdens mest voksne person! Det var du som startet debatten i den tonen der... derfor fortsetter jeg å gi tåpelige svar på like tåpelige spørsmål! Og du? Hvorfor trodde du at ingen jobber i påsken? Det der ble jeg IKKE klok på... Men kjære vene da. Jeg tror da vel ikke at ingen jobber i påsken? Men det virket ikke som du skjønte at noen kunne ha fri! Min samboer jobbet da i påsken.. Jeg er nok yngre enn deg, jeg er 29, og har to veldig lange forhold bak meg, og har nok mye mer livserfaring enn du kommer til å få i løpet av hele ditt liv... Jeg begynner faktisk å synes synd på deg, så bitter som du er. Føler deg nok også rimelig mislykket som ikke har kommet lenger i en alder av 30 og sikkert derfor du også er så anti-forhold, fordi du innerst inne savner det sånn selv. Det blir mer og mer tydelig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvorfor tror du at det å være bestevenn med kjæresten utelukker å ha andre venner? Og at du er 30, altså eldre enn meg får du meg ikke til å tro på, det går bare ikke an, da er du jo rett og slett blåst da... Du lever i en noe uvirkelig verden, og for deg er det nok viktigere å være midtpunkt blant gutta, flørte hit og dit, enn ting som du kanskje en gang finner ut betyr noe. Hvordan du har greid å unngå i løpet av 30 år å finne en gutt som betyr noe mer for deg enn en kompis forundrer meg litt, samtidig som jeg jo begynner å skjønne litt hvordan du er og da overasker det jo ikke at du ikke akkurat er kjæreste materiale for gutta. Ikke kom her å tro at du kjenner meg! For menneske kjenner det er du så absolutt ikke! For det andre så forstår du ikke hva jeg skriver... rett og slett, blåst du også! Jeg har ikke sagt i noen av innleggene mine at jeg mener det ikke går å være venn med kjæresten sin! Ikke har jeg sagt at jeg (aha... nå skjønner jeg;)) løper på byen å flørter rundt, for det gjør jeg ikke... MEN jeg er av den sorten jeg, det som du ikke har forstått! Jeg stiller opp for vennenen mine SELV om jeg har type:D det er min motsettning til din! Jeg gir ikke faen i vennenen mine selv om jeg har noen å være gla i. Jeg gjør heller ikke avtaler om jeg vet at jeg ikke klarer å holde dem, da lar jeg heller være å lage avtaler! er ikke det bare rett og rimelig da? Synd at du er sånn, for så ung som du der, så vil du en eller annen gang skjønne dette... men da har du sikkert ikke venner igjen! Og joda jeg har i løpet av mine 30 år funnet en gutt som betydde masse for meg, mer enn hele jorden... men han døde i en bilulykke da jeg var 20! Og INGEN kan noen gang erstatte han! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Men kjære vene da. Jeg tror da vel ikke at ingen jobber i påsken? Men det virket ikke som du skjønte at noen kunne ha fri! Min samboer jobbet da i påsken.. Jeg er nok yngre enn deg, jeg er 29, og har to veldig lange forhold bak meg, og har nok mye mer livserfaring enn du kommer til å få i løpet av hele ditt liv... Jeg begynner faktisk å synes synd på deg, så bitter som du er. Føler deg nok også rimelig mislykket som ikke har kommet lenger i en alder av 30 og sikkert derfor du også er så anti-forhold, fordi du innerst inne savner det sånn selv. Det blir mer og mer tydelig... Hadde sikkert vært bitter du og om du mistet det du elsket da du var 20! Jeg ka gjerne fortelle deg alle detaljer om livet mitt, historien står på deppa.com...Der står det om krasjet som gjorde det sånn at jeg mistet det kjæreste jeg noen gang har hatt, der står det om oppveksten min, der står alle de grusome detaljer som kommer til å få magen din til å vrenge seg... Jeg har livserfaring uten sidestykke skal jeg si deg...DET vet du iallefall ingenting om! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ikke kom her å tro at du kjenner meg! For menneske kjenner det er du så absolutt ikke! For det andre så forstår du ikke hva jeg skriver... rett og slett, blåst du også! Jeg har ikke sagt i noen av innleggene mine at jeg mener det ikke går å være venn med kjæresten sin! Ikke har jeg sagt at jeg (aha... nå skjønner jeg;)) løper på byen å flørter rundt, for det gjør jeg ikke... MEN jeg er av den sorten jeg, det som du ikke har forstått! Jeg stiller opp for vennenen mine SELV om jeg har type:D det er min motsettning til din! Jeg gir ikke faen i vennenen mine selv om jeg har noen å være gla i. Jeg gjør heller ikke avtaler om jeg vet at jeg ikke klarer å holde dem, da lar jeg heller være å lage avtaler! er ikke det bare rett og rimelig da? Synd at du er sånn, for så ung som du der, så vil du en eller annen gang skjønne dette... men da har du sikkert ikke venner igjen! Og joda jeg har i løpet av mine 30 år funnet en gutt som betydde masse for meg, mer enn hele jorden... men han døde i en bilulykke da jeg var 20! Og INGEN kan noen gang erstatte han! Aha, derfor du er så bitter... Det forklarer jo noe, men ikke alt. Du tror fortsatt det er enten eller. Enten kjæreste eller venner. Det går faktisk ann å kombinere vet du. Og hvis det ikke går, ja da er ikke vennene mye å samle på. Du er nok en sånn som man lett dumper når man får type, fordi du ikke er kompatibel med jenter som har kjærester. Det sier litt om hvor god venn man er når man så lett blir dumpa... Når det gjelder hvem som lærer noe når en blir eldre av oss to, så håper jeg inderlig du også er istand til å ta litt lærdom, det trenger du så inderlig. Jeg synes det er trist å se at noen kan være så bitter og oppgitt som deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde sikkert vært bitter du og om du mistet det du elsket da du var 20! Jeg ka gjerne fortelle deg alle detaljer om livet mitt, historien står på deppa.com...Der står det om krasjet som gjorde det sånn at jeg mistet det kjæreste jeg noen gang har hatt, der står det om oppveksten min, der står alle de grusome detaljer som kommer til å få magen din til å vrenge seg... Jeg har livserfaring uten sidestykke skal jeg si deg...DET vet du iallefall ingenting om! Nei, men du mangler litt sosiale ferdigheter og kunnskaper da. De kommer neppe når man i 10 år graver seg ned sorgen av en man har mistet. Tror du det er et sånt liv han ville ønsket for deg? Å bli ei bitter singel kjerring? Neppe.. Det går ann å gå videre også med sånn bagasje, jeg har også mistet folk nær meg, men setter meg inne ned og sturer og ødelegger også mitt liv for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Aha, derfor du er så bitter... Det forklarer jo noe, men ikke alt. Du tror fortsatt det er enten eller. Enten kjæreste eller venner. Det går faktisk ann å kombinere vet du. Og hvis det ikke går, ja da er ikke vennene mye å samle på. Du er nok en sånn som man lett dumper når man får type, fordi du ikke er kompatibel med jenter som har kjærester. Det sier litt om hvor god venn man er når man så lett blir dumpa... Når det gjelder hvem som lærer noe når en blir eldre av oss to, så håper jeg inderlig du også er istand til å ta litt lærdom, det trenger du så inderlig. Jeg synes det er trist å se at noen kan være så bitter og oppgitt som deg. ? Unnskyld meg... Men de venninnen jeg har hatt har rett og slett ikke vært verdt å ta vare på... enkelt og greit. nettopp fordi de har noen av dine holdninger! Men hvorfor kommer de alltid krypende tilbake? Det er det jeg lurer på! Hvorfor? om jeg nå er en så ufattelig dårlig venn? De har andre å syte til, de kan jo syte til de andre sytete venninnene sine, men de gidder ikke høre på fordi de er opptatt med typen! Du skjønner ikke hvor patetisk det du skriver høres ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde sikkert vært bitter du og om du mistet det du elsket da du var 20! Jeg ka gjerne fortelle deg alle detaljer om livet mitt, historien står på deppa.com...Der står det om krasjet som gjorde det sånn at jeg mistet det kjæreste jeg noen gang har hatt, der står det om oppveksten min, der står alle de grusome detaljer som kommer til å få magen din til å vrenge seg... Jeg har livserfaring uten sidestykke skal jeg si deg...DET vet du iallefall ingenting om! Det at du skal diskutere hvordan et sunt parfohold skal være blir jo like dumt som at en som er voldtatt x ganger skal snakke om ett sunt sex-liv. Du er ikke objektiv eller "normal" på det området i det hele tatt da. Tipper mange rundt deg synes det er litt slitsomt med all par-aversjonen din... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ? Unnskyld meg... Men de venninnen jeg har hatt har rett og slett ikke vært verdt å ta vare på... enkelt og greit. nettopp fordi de har noen av dine holdninger! Men hvorfor kommer de alltid krypende tilbake? Det er det jeg lurer på! Hvorfor? om jeg nå er en så ufattelig dårlig venn? De har andre å syte til, de kan jo syte til de andre sytete venninnene sine, men de gidder ikke høre på fordi de er opptatt med typen! Du skjønner ikke hvor patetisk det du skriver høres ut! Hvorfor baserer du livet ditt på dårlige venner? Hvorfor lar du dem krype tilbake da som du sier? Hvorfor finner du deg inne noen skikkelige venner?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nei, men du mangler litt sosiale ferdigheter og kunnskaper da. De kommer neppe når man i 10 år graver seg ned sorgen av en man har mistet. Tror du det er et sånt liv han ville ønsket for deg? Å bli ei bitter singel kjerring? Neppe.. Det går ann å gå videre også med sånn bagasje, jeg har også mistet folk nær meg, men setter meg inne ned og sturer og ødelegger også mitt liv for det. Men nå er det heller ikke det jeg har gjort, og jeg sammenligner ikke han med andre, men jeg har rett og slett ikke funnet noen som er verdt å miste vennene sine for! Men det her du... Nå er jeg ferdig me denne diskusjonen! Har andre ting å forteta meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke rart det da Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Men nå er det heller ikke det jeg har gjort, og jeg sammenligner ikke han med andre, men jeg har rett og slett ikke funnet noen som er verdt å miste vennene sine for! Men det her du... Nå er jeg ferdig me denne diskusjonen! Har andre ting å forteta meg. "men jeg har rett og slett ikke funnet noen som er verdt å miste vennene sine for!" Jepp, finner man en man virkelig vil dele livet med er jo selvsagt han verdt mer enn både venner og familie, ham vil man ikke miste. Forhåpentligvis vil både venner og familie ha nok IQ og EQ til å skjønne at han nå er en del av livet til en og at han nå også inkluderes. Slike erke-single jenter som deg funker det rett og slett veldig dårlig å ha når man er i forhold. Det nytter ikke å prøve å være venn med noen som ikke skjønner hva det vil si å være i et forhold. Da får man heller bryte kontakten. Mer er ikke slike typer venninnger verdt. Heldigvis er det ikke så mange av slike erke-sinlge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 *lol* Tviler på at jeg er SDD type:P Vi hadde sikkert krangla masse:P MEN om han vil gifte seg med meg så stiller jeg selvsagt i bryllyp jeg og *ler så tårene triller* Dere er i hvert fall helt på bølgelengde i denne tråden :-) Siden vi to stiller i bryllupet, så får vi vente og se hva brudgommen sier :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1708846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dere er i hvert fall helt på bølgelengde i denne tråden :-) Siden vi to stiller i bryllupet, så får vi vente og se hva brudgommen sier :-) Jeg tror de fleste, bortsett fra... hvahunnåkallerseg, er på bølgelengde med meg og Mistera i denne tråden. Spesielt hvis de leser rallinga til dette ustabile kvinnemenneske i den forrige tråden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1709057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg tror de fleste, bortsett fra... hvahunnåkallerseg, er på bølgelengde med meg og Mistera i denne tråden. Spesielt hvis de leser rallinga til dette ustabile kvinnemenneske i den forrige tråden. jeg har ikke lest hele tråden, syns bare at du og Mistera var så søte som begge var single og enige mot "hvem det nå var" her :-) Hvilken annen tråd er det personen også har holdt på i? Jeg er visst ikke helt oppdatert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1709120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dere er i hvert fall helt på bølgelengde i denne tråden :-) Siden vi to stiller i bryllupet, så får vi vente og se hva brudgommen sier :-) *lol* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226041-forts-nok-en-gang-g%C3%A5r-guttene-f%C3%B8r-meg/page/4/#findComment-1711225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.