Gjest god helg Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166199 Flott! 0 Siter
Gjest Lenge siden nå Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg kanikke noe for det, men jeg syns hun er ei klyse. 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Tja, hun er sikkert flott og sympatisk og alt det der, men jeg ville ikke valgt henne som representant for flotte førtiåringer. Hun har null sexappeal og virker så prektig og tantete på meg. Kanskje det er smaken min det er noe galt med, men jeg har ikke helt sansen selv om jeg selvsagt ser at hun holder seg godt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Tja, hun er sikkert flott og sympatisk og alt det der, men jeg ville ikke valgt henne som representant for flotte førtiåringer. Hun har null sexappeal og virker så prektig og tantete på meg. Kanskje det er smaken min det er noe galt med, men jeg har ikke helt sansen selv om jeg selvsagt ser at hun holder seg godt. HUn er jo RÅSEXY - jeg har til og med dette bildet av henne på kjøleskapet: http://www.kjentfolk.no/ep_bilder/49/14683-1dd49caea8c2b8a90cea6878be669af2.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg kanikke noe for det, men jeg syns hun er ei klyse. så rare dere er! 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 HUn er jo RÅSEXY - jeg har til og med dette bildet av henne på kjøleskapet: http://www.kjentfolk.no/ep_bilder/49/14683-1dd49caea8c2b8a90cea6878be669af2.jpg Hun ser så absolutt bra ut og har en veldig pen kropp, men sexy er hun ikke i mine øyne. Sorry:-) 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hun ser så absolutt bra ut og har en veldig pen kropp, men sexy er hun ikke i mine øyne. Sorry:-) Ikke sexy lår i hvert fall. Men hun er en stram dame for alderen. Damer passert 40 er vel ferdig med det meste.hehe 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ikke sexy lår i hvert fall. Men hun er en stram dame for alderen. Damer passert 40 er vel ferdig med det meste.hehe Nja...Hvis vi ser på internasjonale kjendiser er det veldig mye lekkert på over 40, men jeg synes ikke det er så mange norske førtiåringer som fortsatt har "det". 0 Siter
Prozak Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nja...Hvis vi ser på internasjonale kjendiser er det veldig mye lekkert på over 40, men jeg synes ikke det er så mange norske førtiåringer som fortsatt har "det". Disse internasjonale kjendisene er, med få hederlige unntak, også som regel fulle av botox, oppstrammet og fikset på både her og der. "............................................" 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nja...Hvis vi ser på internasjonale kjendiser er det veldig mye lekkert på over 40, men jeg synes ikke det er så mange norske førtiåringer som fortsatt har "det". Hun er jo langt sprekere og flottere enn mange 25-åringer. Hvor mange 20 åringer er det som holder seg så flott for tiden. Jeg synes ungdommen bare blir dvaskere og dvaskere jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Disse internasjonale kjendisene er, med få hederlige unntak, også som regel fulle av botox, oppstrammet og fikset på både her og der. "............................................" Det tror jeg mange av de norske også er. Botox er blitt så vanlig at selv nabokjerringa vår bruker det:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ikke sexy lår i hvert fall. Men hun er en stram dame for alderen. Damer passert 40 er vel ferdig med det meste.hehe Jeg har så vidt begynt jeg! 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hun er jo langt sprekere og flottere enn mange 25-åringer. Hvor mange 20 åringer er det som holder seg så flott for tiden. Jeg synes ungdommen bare blir dvaskere og dvaskere jeg. Jeg er _helt_ enig i at hun er sprek og flott. Klarer bare ikke å se at hun er sexy. Sexy er noe helt annet for meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det tror jeg mange av de norske også er. Botox er blitt så vanlig at selv nabokjerringa vår bruker det:-) Du kan lett se på noen og utelukke at de bruker botox :-) "............................................" 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Du kan lett se på noen og utelukke at de bruker botox :-) "............................................" Seriøs nå? Hvis du kan se det har de nok tatt for mye eller ikke tålt det så godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.