Gå til innhold

Guri danset seg til modelljobb

Anbefalte innlegg

Gjest Lenge siden nå
Skrevet

Jeg kanikke noe for det, men jeg syns hun er ei klyse.

Skrevet

Tja, hun er sikkert flott og sympatisk og alt det der, men jeg ville ikke valgt henne som representant for flotte førtiåringer. Hun har null sexappeal og virker så prektig og tantete på meg. Kanskje det er smaken min det er noe galt med, men jeg har ikke helt sansen selv om jeg selvsagt ser at hun holder seg godt.

Skrevet

Tja, hun er sikkert flott og sympatisk og alt det der, men jeg ville ikke valgt henne som representant for flotte førtiåringer. Hun har null sexappeal og virker så prektig og tantete på meg. Kanskje det er smaken min det er noe galt med, men jeg har ikke helt sansen selv om jeg selvsagt ser at hun holder seg godt.

HUn er jo RÅSEXY - jeg har til og med dette bildet av henne på kjøleskapet:

http://www.kjentfolk.no/ep_bilder/49/14683-1dd49caea8c2b8a90cea6878be669af2.jpg

Skrevet

Jeg kanikke noe for det, men jeg syns hun er ei klyse.

så rare dere er!

Gjest mikke lus
Skrevet

Hun ser så absolutt bra ut og har en veldig pen kropp, men sexy er hun ikke i mine øyne. Sorry:-)

Ikke sexy lår i hvert fall. Men hun er en stram dame for alderen.

Damer passert 40 er vel ferdig med det meste.hehe

Skrevet

Nja...Hvis vi ser på internasjonale kjendiser er det veldig mye lekkert på over 40, men jeg synes ikke det er så mange norske førtiåringer som fortsatt har "det".

Skrevet

Nja...Hvis vi ser på internasjonale kjendiser er det veldig mye lekkert på over 40, men jeg synes ikke det er så mange norske førtiåringer som fortsatt har "det".

Disse internasjonale kjendisene er, med få hederlige unntak, også som regel fulle av botox, oppstrammet og fikset på både her og der.

"............................................"

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun er jo langt sprekere og flottere enn mange 25-åringer.

Hvor mange 20 åringer er det som holder seg så flott for tiden.

Jeg synes ungdommen bare blir dvaskere og dvaskere jeg.

Skrevet

Disse internasjonale kjendisene er, med få hederlige unntak, også som regel fulle av botox, oppstrammet og fikset på både her og der.

Det tror jeg mange av de norske også er. Botox er blitt så vanlig at selv nabokjerringa vår bruker det:-)

Skrevet

Jeg har så vidt begynt jeg! :)

Skrevet

Hun er jo langt sprekere og flottere enn mange 25-åringer.

Hvor mange 20 åringer er det som holder seg så flott for tiden.

Jeg synes ungdommen bare blir dvaskere og dvaskere jeg.

Jeg er _helt_ enig i at hun er sprek og flott. Klarer bare ikke å se at hun er sexy. Sexy er noe helt annet for meg.

Skrevet

Det tror jeg mange av de norske også er. Botox er blitt så vanlig at selv nabokjerringa vår bruker det:-)

Du kan lett se på noen og utelukke at de bruker botox :-)

Skrevet

Du kan lett se på noen og utelukke at de bruker botox :-)

Seriøs nå? Hvis du kan se det har de nok tatt for mye eller ikke tålt det så godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...