Gjest tennali Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Vær HELT ærlig nå, hva tenner du EGENTLIG på? 0 Siter
Gjest yay82 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Lubne jenter og føtter. Det er de tinga som er "uvanlig". Resten er kjedelig. 0 Siter
Amiga Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Å ha trekant med legen min og en kompis av ham. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Å ha trekant med legen min og en kompis av ham. Jøss er du er her også? Håper du har det bra:-) Du har vel ikke fått gleden av å prøve det? 0 Siter
Amiga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jøss er du er her også? Håper du har det bra:-) Du har vel ikke fått gleden av å prøve det? Hei! :-) Legen har jeg hatt gleden av å få prøve mange, mange ganger. Det har blitt en del legebesøk og småturer til diverse helsesentra og privatklinikker. *s* Det med kompisen trengs nok en del overtalelseskunstner til, men jeg jobber med saken. ;-) Alt bra med deg? 0 Siter
mrxx Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hei! :-) Legen har jeg hatt gleden av å få prøve mange, mange ganger. Det har blitt en del legebesøk og småturer til diverse helsesentra og privatklinikker. *s* Det med kompisen trengs nok en del overtalelseskunstner til, men jeg jobber med saken. ;-) Alt bra med deg? Hehe,,..ok..du klarer nok å overtale dem, de klarer sikkeret ikke å stå i mot:-) Joda jeg har det svært bra, ikke noe å klage over. Armene dine er bedre? 0 Siter
Amiga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hehe,,..ok..du klarer nok å overtale dem, de klarer sikkeret ikke å stå i mot:-) Joda jeg har det svært bra, ikke noe å klage over. Armene dine er bedre? Armene er bedre i de periodene jeg ikke er på nett, de to siste ukene har jeg logget på litt for mye og fått vondt igjen. Det er håpløst! 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Fortell først sjøl hva du tenner på, før du krever svar fra andre. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Fortell først sjøl hva du tenner på, før du krever svar fra andre. Tenner på å dominere? 0 Siter
McLoud Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 I dag var det så kaldt, at jeg tente på peisen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 I dag var det så kaldt, at jeg tente på peisen. Peiskos er jeg glad i :-) Byr du på vin også? 0 Siter
McLoud Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Peiskos er jeg glad i :-) Byr du på vin også? Holder du peisen varm, så skal vinen flomme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg drømmer om å ha homofil sex med Finn Jarle Sæle og sønnen hans Damien. 0 Siter
Gjest tennali Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg tenner på aviser når jeg skal fyre i ovnen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Holder du peisen varm, så skal vinen flomme. Jeg er god på å legge mer brensel på flammene, så det kan bli hett ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg er god på å legge mer brensel på flammene, så det kan bli hett ;-) Så lenge det skjer med nennsom hånd :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Så lenge det skjer med nennsom hånd :-) Jeg er veldig forsiktig, og følger med på utviklingen så det ikke blir for mye å takle :-) 0 Siter
McLoud Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg er veldig forsiktig, og følger med på utviklingen så det ikke blir for mye å takle :-) for vi vil vel ikke ha noen ulykker i form av ukontrollerte utblåsninger og det som værre er. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 for vi vil vel ikke ha noen ulykker i form av ukontrollerte utblåsninger og det som værre er. Uff nei, det er best å la det skje i kontrollerte former! Hvor blir det av vinen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.