Gå til innhold

Størrelse-omregner.

Anbefalte innlegg

Gjest Plus Size
Skrevet

Kan noen snille Dol-jenter hjelpe meg?

Jeg har lyst til å kjøpe meg noen kule klær fra båd Usa og Storbritania.

Men jeg er sannerlig ikke helt sikker på størrelsen min.

Jeg bruker 48/50 Tilsvarer det 18/20 i Usa og 20/22 i Britsk str?

Eller er jeg helt på jordet nå?

På Qxl var 3XL str 46 Kan det stemme da?

Og BH. Åssen i huleste regner jeg om 100 D i Usa str?

Kan noen hjelpe meg, så jeg får svidd av noen kroner på Visa-kortet mitt.

Gjest gnienmus
Skrevet

Hvis du kjper deg en billig "time manager" til ca 60kr i bokhandelen (slike du putter inn i "dagboka/pengepungen din" så har de alltid en slik omregner både i klær og skostr/penger etc..:0)

Gjest Plus Size
Skrevet

Hvis du kjper deg en billig "time manager" til ca 60kr i bokhandelen (slike du putter inn i "dagboka/pengepungen din" så har de alltid en slik omregner både i klær og skostr/penger etc..:0)

Min hadde ikke det.

Nå har jeg bladd igjenom alle info-sidene.

fru Burlefot
Skrevet

Str 40 tilsvarer i alle fall britisk størrelse 14 og amerikansk størrelse 10. Så da burde jo 48/50 tilsvare noe sånt som britisk 22/24 og amerikansk 18/20.

Skulle jeg tro :-)

Når det gjelder BH vet jeg ikke, men jeg mener min 75C heter 34C i USA. Så da vil 100 muligens være 44...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...