Gå til innhold

Seriestart. Jippiii

Anbefalte innlegg

Gjest printa
Skrevet

Nå er helga kommet, for seriestart i eliteserien 2006.

I år tipper jeg Lillestrøm som kometlag.

Årst og Helstad, kommer til knive om toppscorerplassen.

Rosenborg, kommer som før til å holde seg i toppen, men kommer til kort også i år.

Sandefjord, Fredrikstad rykker ned, etter sesongen.

Og Nordli, Stavrum og Mjelde, kommer til å forsvinne som trenere.

Thihi;-)

Skrevet

Jippi og jippi ...

Men jeg har lagt inn 3 tippelapper á 100 kroner på jobben der jeg tipper hvordan tabellen kommer til å se ut ved seriens slutt. Så sånn kan det bli litt spennende.

(Ingen med LSK på førsteplass - men på andreplass på en av dem, da.)

Men makan til forhåndsfokusering på TV2 da! Her skal de virkelig ha valuta for de 600 millionene (minst) de ga for eneretten til visning av den norske ligaen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mjelde forsvinner. Garantert. Årets Brann-lag er ikke godt nok til å hevde seg i toppen, og med motgang i Bergen forsvinner trenere fortere enn kjønnshår på fornuftige kvinnfolk.

Lillestrøm blir sterke, men jeg tror RBK vinner. Det er jeg nesten helt sikker på. Men det var jeg i fjor også. Jeg håper jeg tar like feil i år.

Krysser fingra for VIF.

Tom Nordli forsvinner ikke som trener. Han er en av norges dyktigste. Men Start blir ikke med i toppen denne sesongen.

Skrevet

Blæh!!! Jeg er såååå lei fotball!!!

Skrevet

Gleder meg jeg også + resten av familien her i huset;-)

vi er skikkelig fotballgærne..

*nynner: elleve mann med bein av stål* hehe

Gjest 29. juli 1981
Skrevet

Mjelde forsvinner. Garantert. Årets Brann-lag er ikke godt nok til å hevde seg i toppen, og med motgang i Bergen forsvinner trenere fortere enn kjønnshår på fornuftige kvinnfolk.

Lillestrøm blir sterke, men jeg tror RBK vinner. Det er jeg nesten helt sikker på. Men det var jeg i fjor også. Jeg håper jeg tar like feil i år.

Krysser fingra for VIF.

Tom Nordli forsvinner ikke som trener. Han er en av norges dyktigste. Men Start blir ikke med i toppen denne sesongen.

Også var det helt tilfeldig at du glemt Lyn, gitt! ;-)

amerikafareren
Skrevet

Jeg er ikke intressert i fotball, og vet ingenting om den. Men nicket ditt fenget. Blir du 25 år til sommeren;)

Gjest 29. juli 1981
Skrevet

Jeg er ikke intressert i fotball, og vet ingenting om den. Men nicket ditt fenget. Blir du 25 år til sommeren;)

Det er 25 år siden VIF slo Lyn den

amerikafareren
Skrevet

Det er 25 år siden VIF slo Lyn den

Ok det vet jeg ingenting om;) Har en nær slekting som ble født den dagen, så derfor merket jeg meg det spesielt siden innlegget kom på denne tiden av døgnet.

Jobber du om natta?

Gjest 29. juli 1981
Skrevet

Ok det vet jeg ingenting om;) Har en nær slekting som ble født den dagen, så derfor merket jeg meg det spesielt siden innlegget kom på denne tiden av døgnet.

Jobber du om natta?

Da håper jeg vi kan gratulere såvel Lyn som din bekjente med 25-årsjubilelum til sommeren.

Er i Australia.

amerikafareren
Skrevet

Da håper jeg vi kan gratulere såvel Lyn som din bekjente med 25-årsjubilelum til sommeren.

Er i Australia.

Det var spennende. Hvor mye er klokka hos deg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke Lyn kommer til å være med helt i toppen.

Jeg håper virkelig jeg får rett i det! :)

Gjest 29. juli 1981
Skrevet

Det var spennende. Hvor mye er klokka hos deg?

Fire om ettermiddagen.

amerikafareren
Skrevet

Fire om ettermiddagen.

Da ligger du fjorten timer foran meg;)

Spennende med Australia. Trives du der?

amerikafareren
Skrevet

Fire om ettermiddagen.

Studerer du i Australia? Jeg har veldig lyst å komme i kontakt med noen som studerer der;)

Skrevet

RBK vinner med Lillestrøm nr. 2. Kamma-gutta blir nr7-9... men de skal jeg heie på til jeg blir hes hver gang :-)

Gjest printa
Skrevet

Stavrum kommer definitivt ikke til å forsvinne som trener nå.

Generalprøven er bestått!

Heia Molde!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...