Gå til innhold

Konfirmasjon: tanter og onkler sum?

Anbefalte innlegg

Gjest gnienmus?
Skrevet

Hva bør tanter og onkler gi konfirmasjonsbarna idag. Jeg synes mange legger lista alt for høyt. Det er 2 konfirmasjoner i samme familie iår.Hva synes dere onkler og tanter bør gi? Bør faddere gi mer? Forslaget er å gi samme sum som vi fikk i bryllupspresang ifjor!!? Fra samme familier.

500kr eller 1000kr.

Jeg mener tanter og onkler bør gi 500kr, besteforeldre kan gi 1000kr. Er jeg gnien da? Har alltid gitt 200kr i bursdagsgave etter at de fylte 10år.

Skrevet

Vi har ikke hatt noen konfirmanter enda, men jeg ville sagt at man gir så mye man føler man har råd til.

Gjest wiggum
Skrevet

Nei, du er ikke gnien. 500,- hører riktig ut.

Skrevet

Nei, du er ikke gnien. 500,- hører riktig ut.

Enig.

Gjest glaice
Skrevet

Vi hadde nok gitt 1000,- hva besteforeldre gir er opp til dem.

500,- fikk jeg av mine tanter og onkler til konfirmasjon, og det er snart 20 år siden....

Skrevet

I vår familie gir vi 500 kr. til nieser og nevøer til konfirmasjon. Besteforeldre gir 2000kr. det samme gir de til oldebarn som døpes.

Skrevet

500 burde holde ja.

Jeg gav en del mer men så har jeg bare to og da.

synes forøvrig at en konfirmant i dag får vel mye penger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...